Ow?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:15 schreef Sheridana het volgende:
Julia Stiles...in welke film??
Sleepyquote:
O nee. O. Van Othello. Toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:17 schreef ArtyShock het volgende:
Ow?
Ach je bent onze token black girl.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:17 schreef Sheridana het volgende:
Fonetisch is met een F.....
Ikke allochtoon...
Dat is 'm....niemand kent die film? een remake van Othello met Mekhi Phifer en nog wat mensen?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach je bent onze token black girl.![]()
Ik weet dat de film bestaat, maar ik wist niet wie er in speelde. Ja Mehki wist ik, maar niet Julia. Het was meer van: Ow, ow, ow. Oh: O! Da's ook een filmtitel!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:19 schreef Sheridana het volgende:
Dat is 'm....niemand kent die film? een remake van Othello met Mekhi Phifer en nog wat mensen?
Arty +1
Ik niet...kom namelijk steeds te laat net als op school....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:20 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Wonderlijk genoeg scoor ik elk jaar heel goed bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik niet...kom namelijk steeds te laat net als op school....
Dan ga ik zeker kijken. Misschien wordt je nog wel beroemd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:23 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik ga me dit jaar inschrijven voor de voorrondes...misschien kom ik wel op tv!!Dan doe ik een Fok! shirt aan
Kan ook geregeld worden!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ga ik zeker kijken. Misschien wordt je nog wel beroemd.
Had toch minstens een shirt van de FMT-mafia verwacht.![]()
Figures...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Harold and Kumar go to the white castle
Doe maar ja!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
Het was even prutsen met mediaplayer, maar hier dan even een mannenvraag.
Welke film?
Ik bedenk straks wel weer een intelligentere vraag...
[afbeelding]
Ik ook hoor, ik wil nog Starwreck: In the Pirkinning kijken. Maar ik moet eerst even de Engelse ondertitels opduikelen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:30 schreef Sheridana het volgende:
Oke, ik kondig nu alvast aan, dat ik in de heel nabije toekomst naar bed ga......
succes!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik wil nog Starwreck: In the Pirkinning kijken. Maar ik moet eerst even de Engelse ondertitels opduikelen...
Wel onze lieve meganerd. Vergeet dat niet!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:34 schreef Sheridana het volgende:
Hmm..ik bedenk me net dat ik eigenlijk een mega nerd ben....
Joh, horden aan puisterige-jaren-in-stoffige-kamers-opgesloten-post-puber-bèta-types vallen daar voor. Je hebt gewoon massa's voor het uitzoeken. Dus eh, keuze zat!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:34 schreef Sheridana het volgende:
Hmm..ik bedenk me net dat ik eigenlijk een mega nerd ben....
aaaaw....that's so sweet...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel onze lieve meganerd. Vergeet dat niet!
En dit ook....denk ik....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Joh, horden aan puisterige-jaren-in-stoffige-kamers-opgesloten-post-puber-bèta-types vallen daar voor. Je hebt gewoon massa's voor het uitzoeken. Dus eh, keuze zat!
Géén idee... Katie Holmes?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke dame is vandaag 26 jaar geworden?
nee die moet het nog worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef Sheridana het volgende:
Christina Ricci?
Mini Driver?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Klein dametje.
Rowan Atkinson is ouder. En een man.quote:
ah, okay, thanxquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet je in Feedback vragen Sheri.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rowan Atkinson is ouder. En een man.![]()
Yeah. Shocking performances: Impressions of a vegetable and a sketch with a nameless guy...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
The Arty en Andy Show. Daar zit wel brood in denk ik.
Die is niet zo klein geloof ik. En die is 30.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef victorinox het volgende:
Tara Reid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |