Rachel Leigh Cook!quote:
Truste lief meganerdjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:03 schreef Sheridana het volgende:
zeg, nameless guy en vegetable, ik ga jullie verlaten......tot morgen dan maar weer en slaap lekker![]()
ArtyShock +1quote:
Oh stik, wat stom eigenlijk. Ik wilde er ook vandoor...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:04 schreef mr_anonimous het volgende:
ArtyShock +1
Knap. Ik kende meneer Clifton eigenlijk niet echt... Djeems Vendurbiek is een inkoppertje natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:12 schreef mr_anonimous het volgende:
James vander Beek en Clifton Collins Jr. Rules of attraction?
Drie dan maar, ik wil gaan pitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:23 schreef victorinox het volgende:
Ik weet er geen vijf...
Batman & Robin
Clueless
Ach wat maakt het ook uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:23 schreef victorinox het volgende:
Ik weet er geen vijf...
Batman & Robin
Clueless
Heb hem al aan Vic gegeven. Truste en tot morgenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:29 schreef REFUSED het volgende:
Scooby Doo 2 Monsters Unleashed.
iemand anders post maar even 3 antwoorden in 1 post, want ik ben ook zo weg.
Ik start morgenvroeg wel met een nieuwe vraag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb hem al aan Vic gegeven. Truste en tot morgen
Le Voyage dans la Lunequote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:42 schreef dolle_hond het volgende:
le voyage a la lune?
Dat is goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:27 schreef Mennosson het volgende:
Trouble With Harry
Two Mules for Sister Sara
Around the World in Eighty Days
The Apartment
Being There
Ocean´s eleven
Dat meen je?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:29 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ikzelf kwam niet verder dan:
Shirley wie?![]()
WHAHAHA Goed! Vooral Hitchcock vind ik erg goed gevondenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:49 schreef Sheridana het volgende:
The Trouble with Harry?
Shirley Mc Lain
John Forsythe
Alfred Hitchcock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |