quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:40 schreef Chielus het volgende:
2: Independence day
6: Die another day
8: Armageddon
9: Speed
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:40 schreef mr_anonimous het volgende:
1) Licence to kill
2) ID 4
3) OnkreukbarenHad hem bijna niet door
4)Jaws
5) Gremlins
6) Cliffhanger
7) Ghostbuster
8) Armageddon
9) Delta Force?
1) = Indiana Jones and the last Crusade?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1) = Indiana Jones and the last Crusade?
Ik wist alleen Gremlins en nummertje 1 niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:45 schreef Frank79 het volgende:
Zit me rot te piekeren op de eerste.. vliegtuigje en een vrachtwagen.. hmmz..
dank je victorinoxquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:29 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is goed. [afbeelding]
Mennosson +1
Ikzelf kwam niet verder dan:
Shirley wie?![]()
Stuivertje wisselenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:57 schreef Sokolsky het volgende:
1) North by Northwest
2) ID 4 (of Independence Day)
3) Onkreukbaren
4)Jaws
5) Gremlins
6) Cliffhanger
7) Ghostbusters
8) Armageddon
9) Speed?
Bedoelde Kenta's pa. Kinji. Maar die was alleen regisseur geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:07 schreef Sokolsky het volgende:
Kurosawa zat alleen als acteur in A.K., daarom heb ik documentaires uitgesloten
Toshiro Mifune is inderdaad morsdood.
Kenta Fukasaku leeft nog (is nog maar 33).
Yusaku Matsuda is goed.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef Sokolsky het volgende:
Tja, Hitchcocks he
Doe mij dan maar:
10 dode Japanners
Dat wil zeggen 10 acteurs/actrices die volgens IMDB in Japan geboren zijn, inmiddels niet meer tot het rijk der levenden behoren en minimaal in één film (geen documentaire) met minimaal 75 IMDB-votes op de eerste Cast-pagina staan.
Nog drie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:15 schreef Asap het volgende:
Takashi Shimura![]()
Toshiro Mifune al genoemd
Yusaku Matsuda al genoemd
Yoshio Inaba![]()
Minoru Chiaki![]()
Kamatari Fujiwara![]()
ook dooie?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:23 schreef Sheridana het volgende:
Het stomme is..ik ken wel wat chinese acteurs en actrices...
Bruce is geboren in de States maar opgegroeid in Hong Kong. Hij is ook van Chinese afkomst.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:42 schreef RuneRose het volgende:
Bruce Lee is een sjinees, toch, of een Amerikaan? Ik dacht een van die twee, maar alsie nu toevallig Japans is dan heb ik toch nog een bijdrage kunnen leveren![]()
Ryu speelt in Tokyo Monogatari met Setsuko.... , Kato zegt me niet zoveelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:49 schreef Sokolsky het volgende:
Niemand komt meer met Daisuke Katô of Chishu Ryu? Oké, dan geef ik Asap het punt voor zijn waardevolle bijdrage
Asap +1
Volgens mij leeft die nog ja en Sonny ook ovlgens mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:51 schreef Asap het volgende:
Leeft Mako nog? Was vroeger een van mijn helden uit Conan!
Sonny Chiba![]()
Hehe, Sonny wist ik ook wel, maar ik werd wanhopigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij leeft die nog ja en Sonny ook ovlgens mij.
Katô zal één van de acteurs zijn met het hoogste IMDB-gemiddelde. 17 films, waarvan een 7,2, een 7,6 en de rest 7,9 of hoger. Categorie John Cazale dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:53 schreef Asap het volgende:
[..]
Ryu speelt in Tokyo Monogatari met Setsuko.... , Kato zegt me niet zoveel
Sterker nog: daar is een lijst van en Katô staat op 6quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:57 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Katô zal één van de acteurs zijn met het hoogste IMDB-gemiddelde. 17 films, waarvan een 7,2, een 7,6 en de rest 7,9 of hoger. Categorie John Cazale dus.
3. (7,69) Heavenly Creaturesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
On-topic: ik denk niet dat Titanic er tussen staat. Heavenly Creatures zeker wel. Life of David Gale ook.
Allebei goed en dat waren ze allemaal!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:10 schreef California het volgende:
Jude, Iris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |