En? Al sex met haar gehad?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:27 schreef melismay het volgende:
Welkom bij R&P slowchat
- Heb je Pfeiffer?
Die komt van onze PP afquote:
Staan PP en GF al in BBD's lijstje?quote:
Melis zegt dat de Pfeiffer van GF van jou afkomt, dus ik trok een mogelijk ietwat voorbarige conclusie.quote:
Doet dat pijn al die mensen in je? Ben je kannibaal? En als je naar huis gaat waar laat je ze dan?quote:
Roddelsquote:
Denkt iedereen dat ik een flikker ben ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doet dat pijn al die mensen in je? Ben je kannibaal? En als je naar huis gaat waar laat je ze dan?![]()
Nee, dat bedoel ik absoluut niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef GF het volgende:
[..]
Denkt iedereen dat ik een flikker ben ofzo![]()
of anders wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef melismay het volgende:
Jongens doe eens lief tegen GF!
Ahquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik absoluut niet.
Maar om nou als beroep verzorgingstehuis te zijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:53 schreef Frezer het volgende:
Wachten?? En Melis dan!!??
Hoooi! Weer terug van printer-van-nichtje-slopen,.
Melis speelt hard-to-getquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:53 schreef Frezer het volgende:
Wachten?? En Melis dan!!??
Hoooi! Weer terug van printer-van-nichtje-slopen,.
quote:
quote:
Wat is dat nou weer voor een onzin!?quote:
Ze willen toch alleen maar vrienden zijn, dat lukt welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Melis, kan je de toevoer van mannen nog wel aan zo
Dan dan... wat vind je niet fijn?quote:
Psssst, nu heb je het over vrouwen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ze willen toch alleen maar vrienden zijn, dat lukt wel
Die klinkt heel erg bekend jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ze willen toch alleen maar vrienden zijn, dat lukt wel
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gepijpt worden, dat haat ik!
Ha! Zo dom ben ik niet!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ben ik hier in ONZ aan het postenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin!?
Op je paasei gevallen zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vette pech voor PP,quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:01 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb gezweet vanavond, zelfs tot in mijn bilspleet![]()
Laat nozem je rimmenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:01 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb gezweet vanavond, zelfs tot in mijn bilspleet![]()
PP weet prima dat ik niet blond benquote:
Subtiel.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
uit onderzoek is gebleken dat ook slimme vrouwen kunnen pijpen!
Je moet er geen lol van hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
uit onderzoek is gebleken dat ook slimme vrouwen kunnen pijpen!
Niet zo bijdehand, anders pak ik je volgende keer gewoon in het openbaar op je bekquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ga ergens anders het verzorgingstehuis uithangen.
That's mequote:
Gedeelde Pfeiffer is halve Pfeiffer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:04 schreef GF het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand, anders pak ik je volgende keer gewoon in het openbaar op je bek![]()
Dat heb je vast al wel eens gezegdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat waardeer dan?
Ga met hem naar de homomeetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:04 schreef GF het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand, anders pak ik je volgende keer gewoon in het openbaar op je bek![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gedeelde Pfeiffer is halve Pfeiffer?
een halve Michelle...nee, te oudquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gedeelde Pfeiffer is halve Pfeiffer?
wie zegt dat jij goed kan pijpen dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat heb je vast al wel eens gezegd
Dat soort dingen zeg je niet over jezelfquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wie zegt dat jij goed kan pijpen dan?
Niet. Michelle is altijd perfectquote:
Dat laat je over aan de omstanders?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je niet over jezelf
Kaartjes verkopen, ja ja.....quote:
OMFG, hoe kan ik in 1 avond tijd van eeuwige maagd naar slettebak gaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kaartjes verkopen, ja ja.....Volgens mij schuiven ze geen geld door dat loket
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kaartjes verkopen, ja ja.....Volgens mij schuiven ze geen geld door dat loket
1 zin van WM!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:12 schreef melismay het volgende:
[..]
OMFG, hoe kan ik in 1 avond tijd van eeuwige maagd naar slettebak gaan?
WM is de schuldige jaquote:
Btw.. LotR fan zeker? Met die ondertitel en -schriftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wilde net gaan slapen, maar nú ben ik wel heel nieuwsgierig naar je verdere uitlegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Melis, ik zag vandaag een topic voorbij komen waarin werd beweerd dat mannen beter pijpen dan vrouwen, dus er is nog hoop voor je
Die is er niet, dus dan is t wel makelijk om hem de schuld te geven jaquote:
Niks mis met het boek, noch de filmquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef GF het volgende:
[..]
Btw.. LotR fan zeker? Met die ondertitel en -schrift
Oh nee, zeker niet. Heb ooit alle extended versies op een dag gezienquote:
Klein beetje maar hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef GF het volgende:
[..]
Btw.. LotR fan zeker? Met die ondertitel en -schrift
Daarom doen we dat ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Die is er niet, dus dan is t wel makelijk om hem de schuld te geven ja![]()
Incorrect, en incorrectquote:
ik kijk die films altijd als ik slecht kan slapen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:21 schreef GF het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. Heb ooit alle extended versies op een dag gezien
Tot jij dit schreef had ik hier niet over nagedacht. Vermoedelijk niemand niet. Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe gedachte gecreërdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ben nu wel benieuwd of Melis beter kan pijpen dan Marc
Ik heb ze dan ook hier thuis liggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:21 schreef GF het volgende:
[..]
Dacht dat je pfeiffer hadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik kijk die films altijd als ik slecht kan slapen!
Schoonheidsfoutjes zijn voor te kritische mensenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Incorrect, en incorrect. Maar beide zijn met z'n schoonheidsfoutjes prima te doen
.
Ik ook, meer dan eens eigenlijk welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:21 schreef GF het volgende:
[..]
nepsletquote:
Nou ja, ik kan me prima voorstellen dat mensen hun kopie van LotR het raam uitgooien als Tolkien weer eens aan een beschrijving van elk klein grassprietje begint waar ze doorheen reizenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schoonheidsfoutjes zijn voor te kritische mensen
Of ben je er ook zo 1 die in de bioscoop fouten in films gaat zoeken
Silmarillion gelezen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me prima voorstellen dat mensen hun kopie van LotR het raam uitgooien als Tolkien weer eens aan een beschrijving van elk klein grassprietje begint waar ze doorheen reizen.
Voornaamste storende element wat Jackson heeft toegevoegd is dat in plaats van dat Arwen een sterke persoonlijkheid heeft op de achtergrond wat uiteindelijk haar vader overtuigt (met pijn in z'n hart), moet ze eerst dodelijk ziek worden om hem te overtuigen in de film. Ziek worden is iets wat Elven gebruikelijkerwijs niet doen. Dat gekoppeld met de noodzaak om Gimli in te zetten als comic relief maken een erg goede verfilming toch een paar tandjes minder.
Ja, maar dat maakte het een betere (soepel lopender) film, alhoewel de vijf minuutjes dat Saruman nog in de extended version in beeld is in RotK ook best gewoon in de bioscoopversie had gemogen. Het wringt nu een beetje. Saruman blijft trouwens ook niet in leven in het boek, maar krijgt slechts wat extra tijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Silmarillion gelezen?
En er zijn wel meer storende dingen hoor. Zo blijft Saruman niet in leven in de film..........
over slaapverwekkend gesproken!quote:
Nou ja, met betrekking tot diverse wijzigingen ben ik dat met je eens, alleen Arwen's ziekbed voelt kromquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Yep, maar voor de film versie was dit prima te doen, het had misschien wel meer tijd en een niet zo makkelijk verhaal gekost om het anders te doen.
Eens. Volgend onderwerp graagquote:Een film is nooit te maken naar het boek precies. En ik vind deze poging gewoon heel erg goed![]()
Je computer uitzetten is een goed beginquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:42 schreef nixxx het volgende:
Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!!! dat wil ikwhehehehe is dat zoveel gevraagd??
te jong ... volgende...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Nouk het volgende:
Hier ben ik! Leuke vrouw!
Mijn wachten is niet voor niets geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Nouk het volgende:
24 uur per dag fokschaap hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Je computer uitzetten is een goed begin![]()
Wat is nou 5 jaar. Pfffk. Als je zo kritisch bent vind je nooit een leuke vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
te jong ... volgende...
ow nee slaap wil ik
Ben jij het volgend onderwerpquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Nouk het volgende:
Is t dan afgelopen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
24 uur per dag fokschaap hetot 11 oktober
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn wachten is niet voor niets geweest. Dan ga ik nu slapen
.
auw!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
* marc pakt rubberen hamer en slaat nixxx rustig in slaap
5 jaar naar benedenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Nouk het volgende:
Wat is nou 5 jaar. Pfffk. Als je zo kritisch bent vind je nooit een leuke vrouw
Welterusten ja!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
5 jaar naar beneden5 jaar naar boven
dankje noukie.. * nixxx poging 2 doetquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Nouk het volgende:
had jij geen "leuke" vent uit Emmen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Nouk het volgende:
Ehehehehehe. Emmen he, tis zo ver weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
had jij geen "leuke" vent uit Emmen?
melis, niet gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef melismay het volgende:
Volgens mij hebben jullie mij niet meer nodig![]()
Weltrusten!
ligt aan hoe je het bekijkt. voor mij is het amper 20 minuten goed door-rijden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ehehehehehe. Emmen he, tis zo ver weg.
Voor mij 3 uur met de trein. Dus jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ligt aan hoe je het bekijkt. voor mij is het amper 20 minuten goed door-rijden!
Inderdaad. 3 keer gedag zeggen en dan wil er iemand neuken, hou je de boot af.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat is dat nou voor nep-slet instelling?
kut hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef GF het volgende:
Oh ja, nu wordt ie mooi. Degene met pfeiffer is nog wakker
Hier eentje wat voor jou maar 2 uur en 3 kwartier is met de trein... Interesse?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Voor mij 3 uur met de trein. Dus ja.
Hier nog leuke mannen?
Ik denk hetquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:33 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen Godlike... ben ik de enigste die het zo koud heeft?
Ik denk het, ik ben mn bed nog niet uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:33 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen Godlike... ben ik de enigste die het zo koud heeft?
Ok .. duidelijk het ligt aan mij....brrrrrrquote:
Ik heb de verwarming nog niet aan gehad sinds april geloof ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ok .. duidelijk het ligt aan mij....brrrrrr
Ik zo dadelijk ook niet meer .. ff de verwarming laten aanspringen![]()
Eerlijk niet ?. ik heb het toch al verschillende keren koud gehad ... Maar jah.. ben ook een "tropische vis" ik heb warmte nodig..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb de verwarming nog niet aan gehad sinds april geloof ik![]()
Ik heb het ook snel koudquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Eerlijk niet ?. ik heb het toch al verschillende keren koud gehad ... Maar jah.. ben ook een "tropische vis" ik heb warmte nodig..![]()
Kijken of de koffie helpt.
Mét een snufje cacao on top,quote:
Ooooooooh ikke wil ookquote:
mooiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:51 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen Frezer, morgen nixxx
De koffie begint zn werk te doen.. krijg het langzaam warm..
Door wie niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooikoude vrouwen worden niet getolereerd
door mij niet, die moet ik opwarmen, op wat voor manier dan ookquote:
+1 subtielquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
door mij niet, die moet ik opwarmen, op wat voor manier dan ook
nooit gezegd dat ik subtiel was... vooral 's ochtends nietquote:
Dusss....je laat de vrouwen kou lijden .. en warmt ze niet op?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:55 schreef nixxx het volgende:
door mij niet, die moet ik opwarmen, op wat voor manier dan ook
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dusss....je laat de vrouwen kou lijden .. en warmt ze niet op?![]()
Zou ik toch denken dat mannen dat met enige liefde deden..... weer een illusie armer...![]()
(ff onthouden)
Morgen Pheno.. Morgen Marc
Ik heb een slechte start van de dag.....ik heb hongerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ik subtiel was... vooral 's ochtends niet
Je wilt me verkeerd begrijpen he!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:59 schreef _Cara_ het volgende:
Dusss....je laat de vrouwen kou lijden .. en warmt ze niet op?![]()
Zou ik toch denken dat mannen dat met enige liefde deden..... weer een illusie armer...![]()
quote:
yep..quote:
Eten dan!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een slechte start van de dag.....ik heb honger
Winkelen zonder geld welliswaar maar met mn moeder, misschien dat het helptquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:15 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te doen vandaag?
En oh koffie
Nee...buiten me bedenken wat ik aan kleren ga meesjouwen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:15 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te doen vandaag?
En oh koffie
Het is maar een weekendje hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
Nee...buiten me bedenken wat ik aan kleren ga meesjouwen...![]()
En stil maar .. jij krijgt thee.. of chocomel ...![]()
ja, dussss... vrijdagoverdag...vrijdagavond!quote:
Nee marc.. gaat niet lukken..denk ik..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, neem je al je schoenen en laarzen mee?
En thx, heb net al een chocomel op
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja, dussss... vrijdagoverdag...vrijdagavond!
zaterdagoverdag.....zaterdagavond
zondagoverdag.....
nou me dunkt...Of zie je me daar al rondrennen met 1 spijkerbroek (met of zonder scheur) op een paar witte sokken....
![]()
Dacht het niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:22 schreef nixxx het volgende:
ik wist het...
Sorry.. kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was ook een schot voor open doel hé?
![]()
Dat krijg je met die niet opgewarmde vrouwen...Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
ja iddquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:27 schreef _Cara_ het volgende:
Sorry.. kon het niet latenwas ook een schot voor open doel hé?
![]()
Dat krijg je met die niet opgewarmde vrouwen...
Ik denk het wel.. Ik wissel tussen koud en warm de hele dag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:39 schreef Litpho het volgende:
En goedemorgen. Ben ik nou de enige die de temperatuur perfect vindt?
"Kijk-mij-het-niet-koud-hebben-pats-post."quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:39 schreef Litpho het volgende:
En goedemorgen. Ben ik nou de enige die de temperatuur perfect vindt?
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:33 schreef _Cara_ het volgende:
Haha Ja en nu ben ik weg....ik ben tot vanmiddag uit de lucht (tenminste bijna) druk.. druk.
@nixxx Ga ook wat doen .Ja?
tot laters![]()
Duhquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:46 schreef Frezer het volgende:
"Kijk-mij-het-niet-koud-hebben-pats-post."
halloquote:
waarom?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
ik ben zelfs al zenuwachtig voor mijn huwelijk
ik weet niet, het maakt me ( gezond en leuk) zenuwachtigquote:
Aardig vrouw hoor, dus niet echt engquote:
Gewoon "Bright eyes", "Flappie" als muziekkeuze doen, past bij jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:08 schreef petitlapin het volgende:
er moet veel geregeld worden, maar dat stresst me niet ... het eten, wie aan welke tafel, enz ...
maar ik moet zelf nog teksten schrijven enz... muziekkeuze ... maakt me zenuwachtig ja
Flappie lijkt me idd erg toepasselijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon "Bright eyes", "Flappie" als muziekkeuze doen, past bij je
zondequote:
"...en daar lag 'i in drie stukken..",quote:
Dus dat wordt janken bij het trouwen, leukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:16 schreef petitlapin het volgende:
nee toch niet, en ik heb al een liedje voor de doop van onze kleine sloeber ook. Het doet me huilen iedere keer als ik het hoor, dus dat zit wel goed
en ook een drastische naamsverandering voor onze meid... maar die hou ik vanaf nu wel geheim.
In een kasteel trouwen en dan wat eten met de directe familie. Daarna tieven wij op en ze zoeken het maar uitquote:maar wat ga je nu eigenlijk allemaal doen op je trouwdag pheno, zeg het eens. Een etentje ? een minitripje ?
Mogen ze niet kijken ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus dat wordt janken bij het trouwen, leuk
[..]
In een kasteel trouwen en dan wat eten met de directe familie. Daarna tieven wij op en ze zoeken het maar uit
Nee, dus ook geen filmpjesquote:
Het geheel wordt IT-ondesteund.quote:
quote:
heb ik ergens foto's genoemdquote:
Pfeiffer?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:54 schreef QyRoZ het volgende:
Moe.
Heb je ook met Q gezoend?quote:
Ik ga mijn batterij opladen: lunchquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:03 schreef nixxx het volgende:
typisch... batterij problemen terwijl ik bezig ben met een scriptie over batterymaterialen
Nee dat niet... maar telkens als ik iets vastpak dan stoot ik het open...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Bloedde je nog steeds dan ?
Eet ze Pheno..smakelijk..quote:
Plak er dan ook een pleister op hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee dat niet... maar telkens als ik iets vastpak dan stoot ik het open...
Ja hoor...komt vast allemaal goed.. We zijn met zn 7'en... is wel gezellig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
Plak er dan ook een pleister op he![]()
Heb je al zin in het weekend?
@Pheno, smakelijk
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja hoor...komt vast allemaal goed.. We zijn met zn 7'en... is wel gezellig.
En ik blijf gewoon mn eigenwijze ik...![]()
Nou........ dat wordt me wel eens verteld...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]daar gaat het toch ook om, dat het gezellig wordt
En jij eigenwijs, nee joh, hoe kom je daar nou bij![]()
Lekkerquote:
Denk je..? try me ...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, ze kunnen jou ook alles wijs maken ook he![]()
Ik kan moeilijk de hele viskraam opetenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
Meer vis dan?
maar brad pitt kan vast ook geen kwaadquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:00 schreef melismay het volgende:
Door mijn internetgverbinding weer te laten werken, maar dat heb ik nu zelf al gefixed
Te oudquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar brad pitt kan vast ook geen kwaad
Jan smit dan?quote:
pieter post?quote:
das vast niet de enige of wel?quote:
He bah... alsjeblieft nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef nixxx het volgende:
ik vind mel ook meer een matt damon typje of david schwimmer... of misschien kan zij jort kelder temmen
iemand met darmproblemen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:30 schreef melismay het volgende:
He bah... alsjeblieft niet
Ik wil wel iemand die tegenwind kan geven hoor
Een échte vent...quote:
Mee eensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Een échte vent...oeps ..ik was aan het werk
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:37 schreef _Cara_ het volgende:
Een échte vent...oeps ..ik was aan het werk
De vraag die ons allen bezighoudt?quote:
hahaha voel jij je aangesproken... ik was aan het werk.... duh!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat was ik ook
Maar voor mel een echte vent.. die niet te oud is... hmmmz.. ik denk
Wat ook het grote mysterie blijftquote:
Fijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:50 schreef Frezer het volgende:
Een goede middag. Dan zal ik even helpen dit topic af te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |