Nou ja, ik kan me prima voorstellen dat mensen hun kopie van LotR het raam uitgooien als Tolkien weer eens aan een beschrijving van elk klein grassprietje begint waar ze doorheen reizenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schoonheidsfoutjes zijn voor te kritische mensen
Of ben je er ook zo 1 die in de bioscoop fouten in films gaat zoeken
Silmarillion gelezen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me prima voorstellen dat mensen hun kopie van LotR het raam uitgooien als Tolkien weer eens aan een beschrijving van elk klein grassprietje begint waar ze doorheen reizen.
Voornaamste storende element wat Jackson heeft toegevoegd is dat in plaats van dat Arwen een sterke persoonlijkheid heeft op de achtergrond wat uiteindelijk haar vader overtuigt (met pijn in z'n hart), moet ze eerst dodelijk ziek worden om hem te overtuigen in de film. Ziek worden is iets wat Elven gebruikelijkerwijs niet doen. Dat gekoppeld met de noodzaak om Gimli in te zetten als comic relief maken een erg goede verfilming toch een paar tandjes minder.
Ja, maar dat maakte het een betere (soepel lopender) film, alhoewel de vijf minuutjes dat Saruman nog in de extended version in beeld is in RotK ook best gewoon in de bioscoopversie had gemogen. Het wringt nu een beetje. Saruman blijft trouwens ook niet in leven in het boek, maar krijgt slechts wat extra tijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Silmarillion gelezen?
En er zijn wel meer storende dingen hoor. Zo blijft Saruman niet in leven in de film..........
over slaapverwekkend gesproken!quote:
Nou ja, met betrekking tot diverse wijzigingen ben ik dat met je eens, alleen Arwen's ziekbed voelt kromquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Yep, maar voor de film versie was dit prima te doen, het had misschien wel meer tijd en een niet zo makkelijk verhaal gekost om het anders te doen.
Eens. Volgend onderwerp graagquote:Een film is nooit te maken naar het boek precies. En ik vind deze poging gewoon heel erg goed![]()
Je computer uitzetten is een goed beginquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:42 schreef nixxx het volgende:
Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!!! dat wil ikwhehehehe is dat zoveel gevraagd??
te jong ... volgende...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Nouk het volgende:
Hier ben ik! Leuke vrouw!
Mijn wachten is niet voor niets geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Nouk het volgende:
24 uur per dag fokschaap hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Je computer uitzetten is een goed begin![]()
Wat is nou 5 jaar. Pfffk. Als je zo kritisch bent vind je nooit een leuke vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
te jong ... volgende...
ow nee slaap wil ik
Ben jij het volgend onderwerpquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Nouk het volgende:
Is t dan afgelopen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
24 uur per dag fokschaap hetot 11 oktober
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn wachten is niet voor niets geweest. Dan ga ik nu slapen
.
auw!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
* marc pakt rubberen hamer en slaat nixxx rustig in slaap
5 jaar naar benedenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Nouk het volgende:
Wat is nou 5 jaar. Pfffk. Als je zo kritisch bent vind je nooit een leuke vrouw
Welterusten ja!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
5 jaar naar beneden5 jaar naar boven
dankje noukie.. * nixxx poging 2 doetquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Nouk het volgende:
had jij geen "leuke" vent uit Emmen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Nouk het volgende:
Ehehehehehe. Emmen he, tis zo ver weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
had jij geen "leuke" vent uit Emmen?
melis, niet gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef melismay het volgende:
Volgens mij hebben jullie mij niet meer nodig![]()
Weltrusten!
ligt aan hoe je het bekijkt. voor mij is het amper 20 minuten goed door-rijden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ehehehehehe. Emmen he, tis zo ver weg.
Voor mij 3 uur met de trein. Dus jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ligt aan hoe je het bekijkt. voor mij is het amper 20 minuten goed door-rijden!
Inderdaad. 3 keer gedag zeggen en dan wil er iemand neuken, hou je de boot af.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat is dat nou voor nep-slet instelling?
kut hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef GF het volgende:
Oh ja, nu wordt ie mooi. Degene met pfeiffer is nog wakker
Hier eentje wat voor jou maar 2 uur en 3 kwartier is met de trein... Interesse?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Voor mij 3 uur met de trein. Dus ja.
Hier nog leuke mannen?
Ik denk hetquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:33 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen Godlike... ben ik de enigste die het zo koud heeft?
Ik denk het, ik ben mn bed nog niet uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:33 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen Godlike... ben ik de enigste die het zo koud heeft?
Ok .. duidelijk het ligt aan mij....brrrrrrquote:
Ik heb de verwarming nog niet aan gehad sinds april geloof ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ok .. duidelijk het ligt aan mij....brrrrrr
Ik zo dadelijk ook niet meer .. ff de verwarming laten aanspringen![]()
Eerlijk niet ?. ik heb het toch al verschillende keren koud gehad ... Maar jah.. ben ook een "tropische vis" ik heb warmte nodig..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb de verwarming nog niet aan gehad sinds april geloof ik![]()
Ik heb het ook snel koudquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Eerlijk niet ?. ik heb het toch al verschillende keren koud gehad ... Maar jah.. ben ook een "tropische vis" ik heb warmte nodig..![]()
Kijken of de koffie helpt.
Mét een snufje cacao on top,quote:
Ooooooooh ikke wil ookquote:
mooiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:51 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen Frezer, morgen nixxx
De koffie begint zn werk te doen.. krijg het langzaam warm..
Door wie niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooikoude vrouwen worden niet getolereerd
door mij niet, die moet ik opwarmen, op wat voor manier dan ookquote:
+1 subtielquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
door mij niet, die moet ik opwarmen, op wat voor manier dan ook
nooit gezegd dat ik subtiel was... vooral 's ochtends nietquote:
Dusss....je laat de vrouwen kou lijden .. en warmt ze niet op?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:55 schreef nixxx het volgende:
door mij niet, die moet ik opwarmen, op wat voor manier dan ook
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dusss....je laat de vrouwen kou lijden .. en warmt ze niet op?![]()
Zou ik toch denken dat mannen dat met enige liefde deden..... weer een illusie armer...![]()
(ff onthouden)
Morgen Pheno.. Morgen Marc
Ik heb een slechte start van de dag.....ik heb hongerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ik subtiel was... vooral 's ochtends niet
Je wilt me verkeerd begrijpen he!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:59 schreef _Cara_ het volgende:
Dusss....je laat de vrouwen kou lijden .. en warmt ze niet op?![]()
Zou ik toch denken dat mannen dat met enige liefde deden..... weer een illusie armer...![]()
quote:
yep..quote:
Eten dan!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een slechte start van de dag.....ik heb honger
Winkelen zonder geld welliswaar maar met mn moeder, misschien dat het helptquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:15 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te doen vandaag?
En oh koffie
Nee...buiten me bedenken wat ik aan kleren ga meesjouwen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:15 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te doen vandaag?
En oh koffie
Het is maar een weekendje hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
Nee...buiten me bedenken wat ik aan kleren ga meesjouwen...![]()
En stil maar .. jij krijgt thee.. of chocomel ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |