quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:48 schreef Vivi het volgende:
Mijn moeder logeerde vannacht bij mij, omdat ze gisteren en vandaag in Utrecht in het ziekenhuis moest zijn, dus hoefde ze niet helemaal terug te rijden.
Ging ik vanochtend ff croissantjes halen (ja, zo attent ben ik nu eenmaal), heeft ze toen ik terug kwam al mijn "administratie geordend" :'{.
Keurige stapeltjes hoor, maar waarom lag die rekening van de Pabo van het Franse Dienstmeisjes-pakje nu zo demonstratief bovenop?
Daar ben je dan bijna 31 voor geworden![]()
In natuurlijk het Franse dienstmeisjespakjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:54 schreef LostFormat het volgende:
Foto!
True Truequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef Dophertje het volgende:
[..]
In natuurlijk het Franse dienstmeisjespakje![]()
wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:
Van mijn moeder?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef Dophertje het volgende:
[..]
In natuurlijk het Franse dienstmeisjespakje![]()
nou nee, bij voorkeur niet...quote:
Dan zal je er wel niet bijster gezond uitzienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hahahaha, moeders blijven moeders.
Ik ben 25, maar mijn moeder neemt nog steeds complete "eet-gezond"-voedselpakketten voor me mee als ze langskomt.
Dat zal dan welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:14 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Dan zal je er wel niet bijster gezond uitzien![]()
Die jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:11 schreef Herald het volgende:
op de site kan ik alleen de roomservice outfit vinden
nou Vivi, bij gebrek aan ons aller fantasie moet je toch echt een fotootje plaatsen om je verhaal wat duidelijker te maken
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef UIO_AMS het volgende:
ik geef het toe, na het lezen van de OP ramde ik meteen op je fotoboek-knop
Vertel....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef Active_Topics het volgende:
Nieuwschierige ouders zijn vervelend, ik kan het weten!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |