ja, dussss... vrijdagoverdag...vrijdagavond!quote:

Nee marc.. gaat niet lukken..denk ik..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, neem je al je schoenen en laarzen mee?
En thx, heb net al een chocomel op

quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja, dussss... vrijdagoverdag...vrijdagavond!
zaterdagoverdag.....zaterdagavond
zondagoverdag.....
nou me dunkt...Of zie je me daar al rondrennen met 1 spijkerbroek (met of zonder scheur) op een paar witte sokken....
![]()
Dacht het niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw

quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:22 schreef nixxx het volgende:
ik wist het...
Sorry.. kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was ook een schot voor open doel hé?
![]()
Dat krijg je met die niet opgewarmde vrouwen...Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart

ja iddquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:27 schreef _Cara_ het volgende:
Sorry.. kon het niet latenwas ook een schot voor open doel hé?
![]()
Dat krijg je met die niet opgewarmde vrouwen...

Ik denk het wel.. Ik wissel tussen koud en warm de hele dag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:39 schreef Litpho het volgende:
En goedemorgen. Ben ik nou de enige die de temperatuur perfect vindt?

"Kijk-mij-het-niet-koud-hebben-pats-post."quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:39 schreef Litpho het volgende:
En goedemorgen. Ben ik nou de enige die de temperatuur perfect vindt?

Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:33 schreef _Cara_ het volgende:
Haha Ja en nu ben ik weg....ik ben tot vanmiddag uit de lucht (tenminste bijna) druk.. druk.
@nixxx Ga ook wat doen .Ja?
tot laters![]()

Duhquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:46 schreef Frezer het volgende:
"Kijk-mij-het-niet-koud-hebben-pats-post."

halloquote:

waarom?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
ik ben zelfs al zenuwachtig voor mijn huwelijk

ik weet niet, het maakt me ( gezond en leuk) zenuwachtigquote:

Aardig vrouw hoor, dus niet echt engquote:

Gewoon "Bright eyes", "Flappie" als muziekkeuze doen, past bij jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:08 schreef petitlapin het volgende:
er moet veel geregeld worden, maar dat stresst me niet ... het eten, wie aan welke tafel, enz ...
maar ik moet zelf nog teksten schrijven enz... muziekkeuze ... maakt me zenuwachtig ja

Flappie lijkt me idd erg toepasselijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon "Bright eyes", "Flappie" als muziekkeuze doen, past bij je

zondequote:

"...en daar lag 'i in drie stukken..",quote:

Dus dat wordt janken bij het trouwen, leukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:16 schreef petitlapin het volgende:
nee toch niet, en ik heb al een liedje voor de doop van onze kleine sloeber ook. Het doet me huilen iedere keer als ik het hoor, dus dat zit wel goed
en ook een drastische naamsverandering voor onze meid... maar die hou ik vanaf nu wel geheim.
In een kasteel trouwen en dan wat eten met de directe familie. Daarna tieven wij op en ze zoeken het maar uitquote:maar wat ga je nu eigenlijk allemaal doen op je trouwdag pheno, zeg het eens. Een etentje ? een minitripje ?

Mogen ze niet kijken ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus dat wordt janken bij het trouwen, leuk
[..]
In een kasteel trouwen en dan wat eten met de directe familie. Daarna tieven wij op en ze zoeken het maar uit

Nee, dus ook geen filmpjesquote:

Het geheel wordt IT-ondesteund.quote:

quote:

heb ik ergens foto's genoemdquote:

Pfeiffer?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:54 schreef QyRoZ het volgende:
Moe.

Heb je ook met Q gezoend?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |