SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:29 schreef nixxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Wat? Ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Foei, foei, wat een taalgebruik. Stelletje vlegels.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Hoe is het met mijn kleine zusje?quote:
wel goed hoor, beetje nutteloze dag gehad, terwijl ik me voor had genomen om een heel stuk te gaan leren, maargoedquote:
Ook goed eigenlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:21 schreef Wolkje het volgende:
[..]
wel goed hoor, beetje nutteloze dag gehad, terwijl ik me voor had genomen om een heel stuk te gaan leren, maargoed![]()
Gaat dus goed. Met jou?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |