abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31177339
Namens Floripas:

"De VVD werkt en denkt vanuit vastgoedbelangen, conservatisme, autolobby, corpsballenmentaliteit, en onze lelijke stropdas. Op basis van vastgoedbelangen, conservatisme, de autolobby, matig geslaagde corpsballen, en navelstarende economen met ambitie en lelijke stropdas brengen onze politici vastgoedbelangen, conservatisme, de autolobby, een sociale werkplaats voor matig geslaagde corpsballen, en een vrijplaats voor navelstarende economen met ambitie en lelijke stropdas in praktijk."

Een stuk beter lijkt me zo. Zeker gezien de VVD wel de laatste politieke partij is die voor Vrijheid en Democratie staat.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:58:29 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_31177385
Dat moet ik even aan Maurice de Hond vragen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_31177956
'n goed topic. Gaat Floripas het programma ook vullen?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31178507
Ik ga er maar vanuit dat de VVD meer leden wil.
Deze leden vinden ze hoofdzakelijk onder afvallige linkse stemmers en als je wilt voorkomen dat in de Linksparttei geraken moet de VVD aan hun wensen voldoen.

Wees integer en blijf tegen Moslims (buitenlanders).
Zorg voor goedkope oplossingen om de veiligheid te bestrijden.
Denk om de oorspronkelijk rechtmatige inwoners van Nederland en voer voor dezen een geprivilegeerd beleid.
Beperk de handel met andere (verre) landen en stimuleer de handel met Noord-West Europa.
Voer een vlaktax in voor de oorspronkelijk rechtmatige inwoners van Nederland.
Verlaag de woning prijzen en verhoog de makelaarscommissie.
Stuur alle buitenlandse criminelen het land uit, ook die van de 3e en 2e generatie.
Zorg dat je ervoor vecht en maak dat duidelijk door agressieve krachtige taal.
Geef iedereen een gratis stropdas en een blauw blousje.
Maak de kapper goedkoper.
Zoek een leider met humor, een nar, zoals Pim Fortuyn en je hebt de macht snel terug.

Ik meen het, dit is het beleid waar je Nederland mee uit het slop kunt gaan trekken en als je veel stemmen wilt is dit de strategie.

INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:28:41 #5
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31185053
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[rant]
Ik meen het,
Dat is het enge ook. Er is niets liberaals bij.

Nee, nou ik:

1. Paupers van het straatbeeld

2. Benzine moet gratis

3. Op zondag is het vrij asielzoekers overrijden

4. Lullo. Nog geneukt?

5. Eigenlijk geloven we in het volk, maar als puntje bij paaltje komt geloven we net iets meer in onze eigen dogmata
pi_31191226
Personeel Belastingdienst fors inkrimpen door vereenvoudiging van het belastingstelsel:

1. Wat is uw salaris?
2. Geef 50% aan ons.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:25:34 #7
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31192608
Er zijn wel een aantal punten waar een liberale partij zich in mijn ogen op mag richten, bijvoorbeeld:

- Ondernemersklimaat binnen het MKB sterk verbeteren door eens echt iets te doen aan de bureaucratische rompslomp en laten we ook eens inhoudelijk het debat aangaan over een eventuele versoepeling van het ontslagrecht.

- De afschaffing van de hypotheekrente moet op de politieke agenda worden gezet en er dient een serieus beleid te worden geformuleerd welke niet rigide is en de werking van de markt zo min mogelijk verstoort.

- Wanneer het gaat om het verhogen van de kosten een duidelijk onderscheid maken tussen milieuvriendelijke auto's en de rest. Er mag best meer financieel verschil in zitten.

- Wanneer het gaat om duurzame energie inderdaad niet meer fixeren op bijvoorbeeld windmolens aangezien al jaren bekend is dat die krengen verre van rendabel zijn.

- De discussie aanslingeren of de overheid wel een financiele bijdrage dient te leveren aan bijzonder onderwijs (religieus geaard).

Verder schiet me er ff niets te binnen maar er zijn er nog genoeg. Ik vul wel aan als er weer een kwartje valt.
Say your prayers
pi_31215442
Het begrip beginselmanifest is de meesten hier vreemd zo te zien

Ik vind de huidige beginselverklaring prima, soms wijken ze zich (jammer genoeg) wat ervan af, maar het blijft beter dan de andere partijen
pi_31216666
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Personeel Belastingdienst fors inkrimpen door vereenvoudiging van het belastingstelsel:

1. Wat is uw salaris?
2. Geef 50% aan ons.
een flattax, goed idee
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:26:52 #10
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31233161
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:25 schreef Sickie het volgende:
Er zijn wel een aantal punten waar een liberale partij zich in mijn ogen op mag richten, bijvoorbeeld:

- Ondernemersklimaat binnen het MKB sterk verbeteren door eens echt iets te doen aan de bureaucratische rompslomp en laten we ook eens inhoudelijk het debat aangaan over een eventuele versoepeling van het ontslagrecht.

- De afschaffing van de hypotheekrente moet op de politieke agenda worden gezet en er dient een serieus beleid te worden geformuleerd welke niet rigide is en de werking van de markt zo min mogelijk verstoort.

- Wanneer het gaat om het verhogen van de kosten een duidelijk onderscheid maken tussen milieuvriendelijke auto's en de rest. Er mag best meer financieel verschil in zitten.

- Wanneer het gaat om duurzame energie inderdaad niet meer fixeren op bijvoorbeeld windmolens aangezien al jaren bekend is dat die krengen verre van rendabel zijn.

- De discussie aanslingeren of de overheid wel een financiele bijdrage dient te leveren aan bijzonder onderwijs (religieus geaard).

Verder schiet me er ff niets te binnen maar er zijn er nog genoeg. Ik vul wel aan als er weer een kwartje valt.
Afgezien van dat ontslagrecht beschrijf je hier het verkiezingsprogramma van de SP...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:09:56 #11
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31236787
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Afgezien van dat ontslagrecht beschrijf je hier het verkiezingsprogramma van de SP...
Toch niet

- Toen ik Agnes kant in verkiezingstijd letterlijk hoorde zeggen dat alle uren die een ondernemer maakt boven de 40 per week moeten worden gezien als hobby, was het voor mij overduidelijk dat de SP niet de partij voor het MKB is.

- Ik sta voor een gehele, zeer geleidelijke afschaffing van de hyp. renteaftrek. De SP richt zich op het hogere segment en wil dat minder geleidelijk doen dan ik verstandig acht.

- Ik denk dat de SP een hele andere verdeling aan wil houden tussen subsidieeren en lastenverzwaring als het gaat om zuinige en minder zuinige auto's dan ik.

- Voor wat betreft de financiering van bijzonder onderwijs weet ik niet welk beleid de SP voorstaat.

Say your prayers
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:26:21 #12
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31240824
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:09 schreef Sickie het volgende:

[..]

Toch niet

- Toen ik Agnes kant in verkiezingstijd letterlijk hoorde zeggen dat alle uren die een ondernemer maakt boven de 40 per week moeten worden gezien als hobby, was het voor mij overduidelijk dat de SP niet de partij voor het MKB is.
Bron?
Wat 'n trut.
quote:
- Ik sta voor een gehele, zeer geleidelijke afschaffing van de hyp. renteaftrek. De SP richt zich op het hogere segment en wil dat minder geleidelijk doen dan ik verstandig acht.
Détails.
quote:
- Ik denk dat de SP een hele andere verdeling aan wil houden tussen subsidieeren en lastenverzwaring als het gaat om zuinige en minder zuinige auto's dan ik.
Détails.
quote:
- Voor wat betreft de financiering van bijzonder onderwijs weet ik niet welk beleid de SP voorstaat.
Daar is veel discussie over: ik denk dat de SP in ieder geval de acceptatieplicht wil koppelen aan de bekostiging, of anders naar openbaarschakering toe wil.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:27:30 #13
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:08:00 #14
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31394299
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Bron?
Wat 'n trut.
[..]

Détails.
[..]

Détails.
[..]

Daar is veel discussie over: ik denk dat de SP in ieder geval de acceptatieplicht wil koppelen aan de bekostiging, of anders naar openbaarschakering toe wil.
- Geen bron. Zag het in verkiezingstijd op de buis een paar jaar terug. Zat zelf ook behoorlijk met de oren te klapperen. Het was geloof ik op een SP conferentie die waarschijnlijk in het teken van de verkiezingen stond.
- De SP wil de hogere segmenten op korte termijn afbouwen heb ik begrepen. Daar ben ik geen voorstander van. Ik zie liever dat men over de hele linie de hra over een lange periode middels de kaasschaafmethode aanpakt. Als alleen de hogere segmenten worden aangepakt, ook al is het maar in den beginne, dan zal dit geen positieve invloed hebben op de doorstroom binnen de markt en dus ook niet op de economie.
- Ik vermoed dat de SP de minder zuinige auto's net als GL qua lasten wil verzwaren daar waar ik liever zie dat de kosten nu blijven zoals ze zijn en alleen de meer zuinige wagens voor kostenverlichting in aanmerking komen. Dit berust op een vermoeden dus niet gelijk verbaal geweldadig worden als het niet zo is.
- Ik ben heel benieuwd wat er uiteindelijk uit de discussie komt.

Say your prayers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')