Dat is het enge ook. Er is niets liberaals bij.quote:
een flattax, goed ideequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Personeel Belastingdienst fors inkrimpen door vereenvoudiging van het belastingstelsel:
1. Wat is uw salaris?
2. Geef 50% aan ons.
Afgezien van dat ontslagrecht beschrijf je hier het verkiezingsprogramma van de SP...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:25 schreef Sickie het volgende:
Er zijn wel een aantal punten waar een liberale partij zich in mijn ogen op mag richten, bijvoorbeeld:
- Ondernemersklimaat binnen het MKB sterk verbeteren door eens echt iets te doen aan de bureaucratische rompslomp en laten we ook eens inhoudelijk het debat aangaan over een eventuele versoepeling van het ontslagrecht.
- De afschaffing van de hypotheekrente moet op de politieke agenda worden gezet en er dient een serieus beleid te worden geformuleerd welke niet rigide is en de werking van de markt zo min mogelijk verstoort.
- Wanneer het gaat om het verhogen van de kosten een duidelijk onderscheid maken tussen milieuvriendelijke auto's en de rest. Er mag best meer financieel verschil in zitten.
- Wanneer het gaat om duurzame energie inderdaad niet meer fixeren op bijvoorbeeld windmolens aangezien al jaren bekend is dat die krengen verre van rendabel zijn.
- De discussie aanslingeren of de overheid wel een financiele bijdrage dient te leveren aan bijzonder onderwijs (religieus geaard).
Verder schiet me er ff niets te binnen maar er zijn er nog genoeg. Ik vul wel aan als er weer een kwartje valt.
Toch nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Afgezien van dat ontslagrecht beschrijf je hier het verkiezingsprogramma van de SP...![]()
Bron?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:09 schreef Sickie het volgende:
[..]
Toch niet![]()
- Toen ik Agnes kant in verkiezingstijd letterlijk hoorde zeggen dat alle uren die een ondernemer maakt boven de 40 per week moeten worden gezien als hobby, was het voor mij overduidelijk dat de SP niet de partij voor het MKB is.
Détails.quote:- Ik sta voor een gehele, zeer geleidelijke afschaffing van de hyp. renteaftrek. De SP richt zich op het hogere segment en wil dat minder geleidelijk doen dan ik verstandig acht.
Détails.quote:- Ik denk dat de SP een hele andere verdeling aan wil houden tussen subsidieeren en lastenverzwaring als het gaat om zuinige en minder zuinige auto's dan ik.
Daar is veel discussie over: ik denk dat de SP in ieder geval de acceptatieplicht wil koppelen aan de bekostiging, of anders naar openbaarschakering toe wil.quote:- Voor wat betreft de financiering van bijzonder onderwijs weet ik niet welk beleid de SP voorstaat.
- Geen bron. Zag het in verkiezingstijd op de buis een paar jaar terug. Zat zelf ook behoorlijk met de oren te klapperen. Het was geloof ik op een SP conferentie die waarschijnlijk in het teken van de verkiezingen stond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bron?
Wat 'n trut.
[..]
Détails.
[..]
Détails.
[..]
Daar is veel discussie over: ik denk dat de SP in ieder geval de acceptatieplicht wil koppelen aan de bekostiging, of anders naar openbaarschakering toe wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |