Of een grimas?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:01 schreef Gebs het volgende:
Oke ik moest toegeven bij die van de doping controle kreeg ik zowaar een soort glimlach op mijn gezicht.
Komt mede door de talloze afzeikposts van jou lijkt me...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:32 schreef Backhander het volgende:
onbegrijpelijk dat dit topic al 3 pagina's heeft![]()
maar ze zijn allemaal terechtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:10 schreef Remmy het volgende:
[..]
Komt mede door de talloze afzeikposts van jou lijkt me...
daar vind ik nou weer niets aan....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:07 schreef Backhander het volgende:
dit is pas een leuk stripje:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:07 schreef Backhander het volgende:
dit is pas een leuk stripje:
[afbeelding]
OMG deze zijn wel echt slecht...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:54 schreef Remmy het volgende:
Hier zijn ze dan...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen weer 3 nieuwe voor alle liefhebbers..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:11 schreef IntroV het volgende:
die van de dopingcontrole snap ik niet. kan iemand 'm ff uitleggen
Het troost me dat je een beroeps bitch bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Er zat een vuiltje op mn scherm waardoor het in de my active topics net leek alsof hier een slotje op gekomen was.. maar nee...
Je zou bijna alleen maar reageren zodat het eerder dicht zitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Er zat een vuiltje op mn scherm waardoor het in de my active topics net leek alsof hier een slotje op gekomen was.. maar nee...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zou bijna alleen maar reageren zodat het eerder dicht zit
nou eentje die tekent een plaatje en de ander bedenkt een ludieke tekst erboven. Voor hetzelfde geld had de tekenaar eerder deze grap voor ogen:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:18 schreef Argento het volgende:
Wat ik me dan afvraag: waarom heb je twee mensen nodig?
Ik krijg niet de indruk dat hier een creatief proces aan voorafgaat dat het vermogen van 1 mens overstijgt.
Ik zie daar serieus de humor niet van in. Als dat wijf nou Karina Ut had geheten en dat naambordje er ongeveer als onderstaand had uitgezien, was het een stuk minder oninteressant geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:57 schreef aad007 het volgende:
Ik vind ze best oke. Ik die met J. de Kut is wel echt de mooiste...
Fijn, maar post ze alsjeblieft niet hier!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:38 schreef Remmy het volgende:
Nee, er zijn er nog veel meer, die komen ook binnenkort!
zo vind ik hem wel leukquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:48 schreef Herald het volgende:
[..]
nou eentje die tekent een plaatje en de ander bedenkt een ludieke tekst erboven. Voor hetzelfde geld had de tekenaar eerder deze grap voor ogen:
[afbeelding]
tja Fok! is niet het meest vriendelijke forum voor buitenstaanders. Alles en iedereen wordt afgezeken tenzij je een leuk grietje bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:42 schreef Remmy het volgende:
Ik moet ook zeggen dat we de stripjes ook op een ander forum hebben gepost en daar eigenlijk alleen maar positieve reacties hebben gekregen. Zal wel aan t soort publiek liggen ofzo, kweet t niet...
zodra jij iets beters hebt laten zien, uit eigen collectie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:58 schreef cerror het volgende:
Wanneer gaat deze nu dicht?
Hoe durf je de naam van goede stripjes hier te noemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:31 schreef Goofup het volgende:
die van sjoerd het buitenbeentje en Vincent die niet serieus wordt genomen, ken ik al ergens anders van. Van fokke en sukke dacht ik
das wel 1 van de mindere van nozzman zeg..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dít is leuk:
[afbeelding]
Wat hier verder in staat niet.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef Remmy het volgende:
sorry, maar de stripjes die hier nu gepost worden die grappiger moeten zijn vind ik alleen maar minder dan die van mn huisgenoten.. als je ze nou echt zo slecht vindt, kom dan alsjeblieft met iets dat wel grappiger is..
meeschterlijckquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |