Weet je dat nu al?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:21 schreef _Cara_ het volgende:
Trusten iedereen...ik ga héérlijk slapen...![]()
![]()
Ikke wel.. absoluut..quote:
Kijk eens boven in R&P daar staan wat topics die kunnen helpen................quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:24 schreef timmeeeh het volgende:
heeft iemand enig idee waar ik een adres kan vinden van een goede psycho therapeut?
dat bedoel ik, ik kom en iedereen gaatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
Nog niet, maar gaat niet lang meer duren....
Sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat bedoel ik, ik kom en iedereen gaat![]()
Probeer het telefoonboek . . .quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:24 schreef timmeeeh het volgende:
heeft iemand enig idee waar ik een adres kan vinden van een goede psycho therapeut?
[me=Cara ook..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:49 schreef nixxx het volgende:
slaap je al mel?
* nixxx] jaloers is op de mensen die goed slapen[/me]
Morgen.. Breetai..morgen Godlike..quote:
Gewone of senseo..zonder schuim.. je zegt het maar...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:09 schreef nixxx het volgende:
jaaa koffie.. heb ik nodig
maakt niet uit.. als het maar veel isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gewone of senseo..zonder schuim.. je zegt het maar...![]()
Dat zou ik menen..quote:
Oei dat klinkt al ernstig zo vroeg.. hier jij ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:21 schreef zwaaibaai het volgende:
doe mij ook ff een bakkie, anders word ik nog agressiever
![]()
Komop....dat moet!! hoor je...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:28 schreef nixxx het volgende:
zal ik doen.. maar ik heb niet veel hoop dat het lukt
Mompelt iets over vrouwen....... Thanks!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Oei dat klinkt al ernstig zo vroeg.. hier jij ook![]()
Beter?
Hoi Marc en..... dag Marc..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Die manier vinden om te slapen bedoelde ikquote:
Ow... ik had het over je werk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die manier vinden om te slapen bedoelde ik
en uitgeslapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens Vikingsmeisje, nu ben je wel optijd
quote:
quote:
uitslapen en uitgeslapen zijn is subtiel anders..quote:
Thee leut!quote:
9 uur is voor mij al erg laatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
uitslapen en uitgeslapen zijn is subtiel anders..
ik heb tot ~ 9 uur in bed gelegen, dat noem ik uitslapen, maar ik heb niet goed geslapen dus ik ben niet uitgeslapen, maar ik heb wel uitgeslapen
theequote:
lucky youquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:32 schreef Pheno het volgende:
Ik heb maar 6 uur nodig, heb ik die niet, dan ben ik niet uitgeslapen
Wat voor vocht consumeer je dan?quote:
Dat vind ik ook zonde aan slapen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
lucky you, ik heb 9 / 10 uur slaap nodig per dag
ik verslaap een heel pak van mijn leven als je het zo ziet![]()
waterquote:
Dat ook, maar van de hele dag aan het water wordt je ook een beetje melig.quote:
juist niet meligquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat ook, maar van de hele dag aan het water wordt je ook een beetje melig.
Daarom in de ochtend koffie en in de middag water.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
tsss, jij denkt ook weer gelijk aan alcoholische versnaperingen hé.quote:
Word je daar mel-ig vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:52 schreef Frezer het volgende:
Die zal wel met twist gesexd hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Word je daar mel-ig van![]()
waar blijft die trouwens
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
tsss, jij denkt ook weer gelijk aan alcoholische versnaperingen hé.
Nadorst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]zuip niet voor niets de hele dag water
quote:
altijd he altijdquote:
Nachtjes van 3w á 4 uur slaap zijn voor mij ook voldoende, maar dan slaap ik wel de hele zondag!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
9 uur is voor mij al erg laat
Ik heb maar 6 uur nodig, heb ik die niet, dan ben ik niet uitgeslapen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb niet uitgeslapen, maar gewoon heerlijk goed geslapen...
Het zijn in elk geval wel de leuke roddels,quote:
Heeft er tenminste nog iemand goed geslapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb niet uitgeslapen, maar gewoon heerlijk goed geslapen...
zekersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het zijn in elk geval wel de leuke roddels,.
Roddels?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het zijn in elk geval wel de leuke roddels,.
Oh.. het oude nieuws.. twist... mel ...sex enzoquote:
Melis en Twist hebben seks en de homofobe huisgenoot van Twist weet niet hoe hij daarmee moet omgaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oh.. het oude nieuws.. twist... mel ...sex enzoen de huisgenoten van twist
moet je niet aan mij vragen, ik verzin het ook maar.. verzin vrolijk mee zou ik zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Melis en Twist hebben seks en de homofobe huisgenoot van Twist weet niet hoe hij daarmee moet omgaan?![]()
Ja, leuke aanvulling voor het gewaagde fototopic bij userfoto''s.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef Frezer het volgende:
Ik vind dat er foto's moeten komen,. En de tieten-foto's ook nog, natuurlijk.
Zondagen zijn niet om te slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nachtjes van 3w á 4 uur slaap zijn voor mij ook voldoende, maar dan slaap ik wel de hele zondag!![]()
Om vervolgens je vinger met pleister in de koffie te dopen ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!
Auw..ben ff op zoek naar een pleister..en Koffie...
Middag! Wat heb je gedaan,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!
auw? wromquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!
Mn vinger aan een vel papier gesneden...verdorie .. wat kan dat pijn doen..quote:
moeten we een traumaheli bellen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mn vinger aan een vel papier gesneden...verdorie .. wat kan dat pijn doen..![]()
Hahaha nee zo erg is het niet.. alleen beetje medeleven is al voldoende...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
moeten we een traumaheli bellen?
En ja, kan heel pijn doen idd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:44 schreef _Cara_ het volgende:
Niet doen!! je moet geen velletjes trekken...![]()
Ga jij maar lekekr een pleister plakkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara kijkt boos nu... niet doen!!
Want anders dan......![]()
Nou dat is eigenlijk niet wat ik met medeleven bedoelde....quote:
Niet helemaal?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk niet wat ik met medeleven bedoelde....![]()
En dan post je het ook nog 2x![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
Damned.. alleen een knalrode pleister gevonden.. dat vloekt met mn rose shirt![]()
Het bloedt wel erg zeg.....éérlijk!!![]()
Ok .. das beter...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Niet helemaal?
* marc stuurt grote bos bloemen met get well kaartje
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
Damned.. alleen een knalrode pleister gevonden.. dat vloekt met mn rose shirt![]()
Dat is middenin de roosquote:
Ik schiet altijd raakquote:
Nee vind ik ook.. als er nu nog een blauwe bijzat (voor bij mn spijkerbroek) maar nee hoor....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
dat kan dan niet hoor, ga maar een andere pleister zoeken
![]()
Marc, moedig dr nou niet nog meer aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
Nee vind ik ook.. als er nu nog een blauwe bijzat (voor bij mn spijkerbroek) maar nee hoor....![]()
Dus rood.. het wordt al minder ...![]()
Dat deed je ook bij _Aural_?quote:
Ga jij naar de winkel een rose pleister voor me zoeken jah? je zit je toch te vervelen lees ik net....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Anders neem je gewoon een stuk wcpapier en plak je dat met wat plakband om je vinger.
Dat is wel weer waar....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef Frezer het volgende:
Smakelijk Pheno!
Die rode plijster kleurt wel goed bij je haar _Cara_,.
Uh, jaquote:
Tuurlijk, ik ga wel even zoeken, kom jij dat ding hier even ophalen dan? Er is vast wel wat te vinden op de kinderafdeling hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga jij naar de winkel een rose pleister voor me zoeken jah? je zit je toch te vervelen lees ik net....![]()
En ik heb er zojuist al een papierenzakdoekje omgewikkeld...maar das zo onhandig typen...![]()
quote:
hahaha lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga wel even zoeken, kom jij dat ding hier even ophalen dan? Er is vast wel wat te vinden op de kinderafdeling hoor![]()
Ik kan ook je hele arm nog wel in het verband en gips laten zetten hier voor een vriendenprijsjequote:
Mijn hond is niet smerigquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Of een amputatie, ook mogelijk, bloed je vinger iig niet meer![]()
Oeh, wanneer is de grote dag, waarop we allemaal niet uitgenodigd zijn?quote:
mijn excuses.. naar je hondquote:
en hier heb je helemaal gelijkquote:Efe serieus: we hebben eigenlijk maar zeer kort na internetontmoeting gedate. Leuk zo'n msn chatscherm, maar er gaat niets boven the real thing daten
Euhm... dat van dat medeleven zal ik dan maar weglaten he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan ook je hele arm nog wel in het verband en gips laten zetten hier voor een vriendenprijsje![]()
Of een amputatie, ook mogelijk, bloed je vinger iig niet meer![]()
Ik wist niet dat zenuwen konden vermenigvuldigen, dus neequote:
Mij ook niet.. ik heb mn 2 handjes echt nodig hoor....quote:
Das wel het leukst ja, maar dan moet er wederzijdse al wederzijdse intresse zijn. Via i-net kun je toch een heel ander beeld krijgen van de ander als in het echt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef Pheno het volgende:
Efe serieus: we hebben eigenlijk maar zeer kort na internetontmoeting gedate. Leuk zo'n msn chatscherm, maar er gaat niets boven the real thing daten
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oeh, wanneer is de grote dag, waarop we allemaal niet uitgenodigd zijn?
Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zenuwen konden vermenigvuldigen, dus nee
Vandaag toch niet?quote:
Tuurlijk, maar als je dus lang wacht, dan is je beeld van iemand misschien totaal verkloot. Ik zou me ook niet snel inschrijven voor zo'n datingswebsite. Leuke vrhaaltjes die mensen schrijven, maar meestal alleen het positieve aangedikt. Wat logisch is, maar in de realiteit kan dat nog eens koud op het dak vallen, lijkt mequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das wel het leukst ja, maar dan moet er wederzijdse al wederzijdse intresse zijn. Via i-net kun je toch een heel ander beeld krijgen van de ander als in het echt.
je weet ook wat ik bedoelquote:
Ik fok altijd op bruiloften, inclusief die van mezelfquote:
Daar kan Arual over meepraten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef Pheno het volgende:
maar in de realiteit kan dat nog eens koud op het dak vallen, lijkt me
Pheno staat momenteel met labtop voor de ambtenaar van de burgerlijke stand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik fok altijd op bruiloften, inclusief die van mezelf
En in MSN typ ik "Ja, ik wil"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno staat momenteel met labtop voor de ambtenaar van de burgerlijke stand.![]()
Kan toch dat het vanmiddag is,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik fok altijd op bruiloften, inclusief die van mezelf
En de familie zit niet in de trouwzaal maar kijkt via de webcam van huis uit mee.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de familie zit niet in de trouwzaal maar kijkt via de webcam van huis uit mee.![]()
Wat er weer voor zorgt dat je ervaring krijgt in het ijskoud en emotieloos mensen dumpen. Win-win zeg ik jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef Pheno het volgende:
Leuke vrhaaltjes die mensen schrijven, maar meestal alleen het positieve aangedikt. Wat logisch is, maar in de realiteit kan dat nog eens koud op het dak vallen, lijkt me
Wordt de huwelijksnacht ook IT-ondersteund?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de familie zit niet in de trouwzaal maar kijkt via de webcam van huis uit mee.![]()
Ja, alleen is die in tegenstelling tot de bruiloft niet gratis. Om te kunnen kijken moet dan eerst vijf euro op de rekening van mama Pheno gestoord worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt de huwelijksnacht ook IT-ondersteund?.
Wel gesponsordquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
De hint om te weten wanneer de bruiloft isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, alleen is die in tegenstelling tot de bruiloft niet gratis.
We hebben een RuntimeException in het huwelijksbed. Ik herhaal...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohw ja, maandag ochtend 10 uur?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De hint om te weten wanneer de bruiloft is![]()
9quote:
he, jij ook hierquote:
niet teruglezen!quote:
Dus volgende week op dit tijstip ben je een gehuwd man?quote:
Nee, staat echt niks boeiends voor je in dit topic.quote:
Uhm want? Hebben jullie het over mij gehad?quote:
ja, zelfs over 6 dagen alquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus volgende week op dit tijstip ben je een gehuwd man?![]()
Shit, je hebt ons doorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Uhm want? Hebben jullie het over mij gehad?
Als ge het over d'n duvel hebt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Uhm want? Hebben jullie het over mij gehad?
O ja, het is dinsdag. Ik denk de hele dag al dat het maandag is, komt omdat gisteren alles dicht was i.v.m. Leidens Ontzet.quote:
en daarna sjiek gaan eten met de familie en een paar fotootjes gaan trekken voor het nageslachtquote:
Ej, dat kost geld joh!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en daarna sjiek gaan eten met de familie en een paar fotootjes gaan trekken voor het nageslacht![]()
quote:
En vindt maar eens een restaurant dat op maandagochtend om tien uur geopend is.quote:
Nageslacht?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en daarna sjiek gaan eten met de familie en een paar fotootjes gaan trekken voor het nageslacht![]()
gevondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En vindt maar eens een restaurant dat op maandagochtend om tien uur geopend is.![]()
Mocht ik ooit gaan trouwen dan staat er konijn op het menu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
één keer sjiek gaan eten in 25 jaar moet toch wel lukken, hé
Nou, als de trouwerij zelf al om 9 uur s'ochtends moet....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
één keer sjiek gaan eten in 25 jaar moet toch wel lukken, hé
nakomelingen ? er is toch nog wel familie die voor nakomelingen gaat zorgen, hoop ik ...quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef Plato1980 het volgende:
Mocht ik ooit gaan trouwen dan staat er konijn op het menu.![]()
FYI ik was al om 9 uur opquote:
Nooit van cyberseks gehoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef melismay het volgende:
[..]
FYI ik was al om 9 uur op
En seks met Twist, is dat tegenwoordig mogelijk met een half land ertussen?!
Als ze maar niet bij ons over de vloer komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nakomelingen ? er is toch nog wel familie die voor nakomelingen gaat zorgen, hoop ik ...
Ja hoor, bij jullie welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef melismay het volgende:
[..]
FYI ik was al om 9 uur op
En seks met Twist, is dat tegenwoordig mogelijk met een half land ertussen?!
Komt een man bij de dokter, zegt die dokter, zou je dat niet eens opruimenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Pheno het volgende:
Als ze maar niet bij ons over de vloer komen
Verbazend om te zien dat Melis en jij praktisch tegelijkertijd online komen. Blijkbaar zaten we toch erg dicht bij de waarheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Jullie hebben zelfs aan m'n huisgenoot gedacht.
zo aardig zijn we dan weer welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Jullie hebben zelfs aan m'n huisgenoot gedacht.
ze zijn voor elkaar gemaaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verbazend om te zien dat Melis en jij praktisch tegelijkertijd online komen. Blijkbaar zaten we toch erg dicht bij de waarheid.![]()
Goede observatie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verbazend om te zien dat Melis en jij praktisch tegelijkertijd online komen. Blijkbaar zaten we toch erg dicht bij de waarheid.![]()
Jij bent gewoon jaloers omdat ik haar tieten heb gezien en jij niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben immers a-seksueel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers omdat ik haar tieten heb gezien en jij niet.![]()
Yeah rightquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben immers a-seksueel.![]()
Vraag maar aan Christine, die heeft me dat een tijdje terug helder uitgelegd en ik ben er nu helemaal van overtuigd.quote:
Gelukkig laat je je nooit wat aanpraten ofzo, goed bezig Plato.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Christine, die heeft me dat een tijdje terug helder uitgelegd en ik ben er nu helemaal van overtuigd.![]()
Christine heeft dan ook altijd gelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Christine, die heeft me dat een tijdje terug helder uitgelegd en ik ben er nu helemaal van overtuigd.![]()
Dit kan toch echt beter..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Komt een man bij de dokter, zegt die dokter, zou je dat niet eens opruimen:D:D:ddddd!!!111! een
Nee, tis 15:04.quote:
Nee. en ik zit hier nog steeds met een stomme rode pleister..quote:
Helaas die zijn niet aanwezigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef nixxx het volgende:
Ja Cara, ik heb em ook maar van fok
heel cool mel en nu posten die pics
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee. en ik zit hier nog steeds met een stomme rode pleister..![]()
De deceptie,quote:
Nee Frezerquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee Frezermel bedoelt dat ze filmpjes hebben opgenomen
Ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee Frezermel bedoelt dat ze filmpjes hebben opgenomen
Ik heb geen pleisters voor je, heb alleen nog maar verband enz.. volgend weekend maar wat pleisters van huis stelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef _Cara_ het volgende:
Nee. en ik zit hier nog steeds met een stomme rode pleister..![]()
Nee ik geloof het niet.......tenminste wat ik van horen zeggen heb..quote:
Wel de goede kleur hé? of alle kleuren is nog beter...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb geen pleisters voor je, heb alleen nog maar verband enz.. volgend weekend maar wat pleisters van huis stelen
Ik zit op jou te wachten...jij zou gaan kijken op de kinderafdeling...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
T is al 15:10, al schiet ik daar ook weinig mee op
En een stomme rode pleister, doe daar eens wat aan dan?
Alleen wit, maar als je er creatief op bloed kan je er wel rode figuurtjes op makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wel de goede kleur hé? of alle kleuren is nog beter...![]()
Écht rood heeft zeker wel wat ja,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef _Cara_ het volgende:
Nee ik geloof het niet.......tenminste wat ik van horen zeggen heb..![]()
Wat denk je zelf? hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef nixxx het volgende:
En wit staat toch overal bij? of ben ik dan een mode terrorist?
Nou als deze pleister niet voldoende is (volgens mij is het de laatste) dan zie je me wel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ben jij al hier geweest om de pleister op te halen dan? Ik heb een goede keus voor je hoor
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
Wat denk je zelf? hahahaEn ik zeg lekker nix
![]()
OMFG nixxxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef nixxx het volgende:
[..]ik doe gewoon overal en altijd witte sokken aan.. en die hou ik in bed ook aan, anders krijg ik koude voeten
![]()
Er loopt/liep een topic in SEX voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef nixxx het volgende:
[..]ik doe gewoon overal en altijd witte sokken aan.. en die hou ik in bed ook aan, anders krijg ik koude voeten
![]()
Gewoon Edet kopen en je komt er in eerste instantie mee wegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef nixxx het volgende:
![]()
*PROEST...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef nixxx het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef nixxx het volgende:
![]()
Je hebt hem nog niet ontmoet en je slikt al?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*PROEST...
En verder zeg ik wederom nix...behalve... ow nee laat maar!!...* Cara slikt het in..komt nog wel 1x..
Sokken aan of sokken uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Er loopt/liep een topic in SEX voor je..
hahaha try me.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:31 schreef nixxx het volgende:
Kijk.. Pheno snapt het tenminste... ik durf te wedden dat ie _Arual_ ook aan dr haar trekt, want dat doen echte mannen
Mooie coincidence.. laatste reactie was van Frezerquote:
Ah, daarom heeft ze geen lang haar. Die begreep ik al nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:31 schreef nixxx het volgende:
Kijk.. Pheno snapt het tenminste... ik durf te wedden dat ie _Arual_ ook aan dr haar trekt, want dat doen echte mannen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heeft ze geen lang haar. Die begreep ik al niet
Hé, nu kom je daar met zo'n slappe reactie, dat valt me dan weer tegen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mooie coincidence.. laatste reactie was van Frezer
ja, een kleine ingreep nodig, niets ernstigs iig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
alles goed met dr btw.. al naar ziekenhuis geweest?
ik ben niet zo'n relfokker.. het zit niet in mijn genen... sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hé, nu kom je daar met zo'n slappe reactie, dat valt me dan weer tegen.
Als nixxx altijd zijn sokken aanhoudt behalve tijdens de sex dan is het toch al een kwestie tussen de ene set melkwitte harige dingen en de anderequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hé, nu kom je daar met zo'n slappe reactie, dat valt me dan weer tegen.
Wens haar daar iig sterkte mee ja?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef Pheno het volgende:
ja, een kleine ingreep nodig, niets ernstigs iig.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als nixxx altijd zijn sokken aanhoudt behalve tijdens de sex dan is het toch al een kwestie tussen de ene set melkwitte harige dingen en de andere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door nixxx op 04-10-2005 15:51:55 ]ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, een kleine ingreep nodig, niets ernstigs iig.
quote:
nee, was een afspraak bij het ziekenhuis, meer niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef Frezer het volgende:
[..], toch vervelend. Ligt ze al lang in het ziekenhuis?
Je word niet gedwongen om het te lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef _Cara_ het volgende:
@ nixxxx... LOL....Dit wil volgens mij niemand weten![]()
Das fijn voor dr, hopen dat het bij deze ene keer blijftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
nee, was een afspraak bij het ziekenhuis, meer niet.
Nee het gebeurt vanzelfquote:
zet er dan voortaan een waarschuwing van te voren bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je word niet gedwongen om het te lezen
Je doet weer een poging weg te gaan?quote:
Nou ik heb het in spoilertags gezet hoor... watjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
zet er dan voortaan een waarschuwing van te voren bij
Slikken bij voorbaat ... wowquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt hem nog niet ontmoet en je slikt al?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien moeten we een fonds in het leven roepen om Nixxx van z'n kwaal af te helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Die overmatige beharing? Jij als vrouw weet toch alles van het weghalen van haar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien moeten we een fonds in het leven roepen om Nixxx van z'n kwaal af te helpen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef nixxx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:04 schreef nixxx het volgende:wat doe je met die troep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
zoiets moet je ook niet belovenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef melismay het volgende:
Bah, ik heb spijt van mijn belofte deze week te koken
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef Pheno het volgende:
wat doe je met die troep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef melismay het volgende:
Bah, ik heb spijt van mijn belofte deze week te koken
Dat wil nog niet zeggen dat ik persoonlijk zijn overbeharing aan wil gaan pakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:58 schreef Frezer het volgende:, ik ga zo ook pleitos.
[..]
Die overmatige beharing? Jij als vrouw weet toch alles van het weghalen van haar?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef nixxx het volgende:
[..]te lang geleden voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef nixxx het volgende:
[..]We eten spercieboontjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat wil nog niet zeggen dat ik persoonlijk zijn overbeharing aan wil gaan pakken.
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:20 schreef nixxx het volgende:
[..]Ik zie hier ruimte voor een mooi belastende níxxx-kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Harige Harry?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie hier ruimte voor een mooi belastende níxxx-kloon.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie hier ruimte voor een mooi belastende níxxx-kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |