abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31514936
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:03 schreef VoreG het volgende:
Nou dat 1e tentamen heb ik niet gehaald, van de 40 vragen heb ik er 20 fout .
Das wel kut!!! Ikke maybe wel gehaald
maar ligt aan hoe ze het berekenen... als het pas vanaf 2/3 een voldoende is dan heb ik precies 5,5 ofzo
pi_31514981
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:05 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Meerkeuze?
hmhm
pi_31515854
Leiden is en blijft de réchtenstad.
mzl, annemiek
pi_31515909
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:56 schreef Mieks het volgende:
mzl, annemiek
pi_31515940
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:11 schreef AkeBiAtch het volgende:

[..]

Das wel kut!!! Ikke maybe wel gehaald
maar ligt aan hoe ze het berekenen... als het pas vanaf 2/3 een voldoende is dan heb ik precies 5,5 ofzo
Is een 5,5 een voldoende? Bij ons ben je dan gewoon gezakt
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_31515997
Ik las ook ergens dat je pas vanaf een 6 een voldoende hebt.. (bij ons dan)
pi_31516006
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:01 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Is een 5,5 een voldoende? Bij ons ben je dan gewoon gezakt
Hier in Utrecht heb je dan een prima voldoende gehaald .
pi_31516037
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:56 schreef Mieks het volgende:
mzl, annemiek
Utrecht is en blijft de réchtenstad.
mzl, joost

waarom een accent aigu op réchten, en niet op dé

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2005 19:06:47 ]
pi_31516043
Mijn staatsrecht was ook echt moeilijk, maar ik denk wel dat ik het gehaald heb
pi_31516173
O jee, Utrechters en Leidenaars in de clinch over welke stad de beste is
pi_31516222
Nja, ff afgezien van het feit of die elsevier betrouwbaar is of niet, tilburg staat over het algemeen het best aangeschreven
pi_31516322
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:05 schreef Mr.G het volgende:
Mijn staatsrecht was ook echt moeilijk, maar ik denk wel dat ik het gehaald heb
Staatsrecht was indd zwaar kut
Maar dat had er bij mij ook wel mee te maken dat ik maar 40-50 blz. van het boek had gelezen en niets in de syllabus
Hoe is de rest bij jou gegaan Guy?
Encyclopedie heb ik waarschijnlijk welgehaald, Strafrecht weet ik niet, en Staatsrecht dus zeker niet. Maar Privaatrecht ken ik dan wel helemaal dus dat moet ik wel weer halen
Trouwens...die maandagavond voor encyclopedie nog naar de kamp-video geweest?
pi_31516837
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:11 schreef Thisbe het volgende:
O jee, Utrechters en Leidenaars in de clinch over welke stad de beste is
Veel kanslozer kan het niet .
pi_31516875
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:18 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Staatsrecht was indd zwaar kut
Maar dat had er bij mij ook wel mee te maken dat ik maar 40-50 blz. van het boek had gelezen en niets in de syllabus
Hoe is de rest bij jou gegaan Guy?
Encyclopedie heb ik waarschijnlijk welgehaald, Strafrecht weet ik niet, en Staatsrecht dus zeker niet. Maar Privaatrecht ken ik dan wel helemaal dus dat moet ik wel weer halen
Trouwens...die maandagavond voor encyclopedie nog naar de kamp-video geweest?
Hey, Michael. Bij encyclopedie had ik 24 vd 30 meerkeuze goed. Open vragen kijk ik nooit na, maar dat gingen wel minder goed.
Strafrecht heb ik wel een goed gevoel over maar daar had vorig jaar bijna iedereen een onvoldoende gescoord dus we zullen zien.

Moet nog beginnen met privaatrecht, maar ik heb die andere colleges ook allemaal in een dag (of zelfs een nachtje ) geleerd dus dat komt wel goed. Ik heb ook netjes de colleges gevolgd, dat scheelt ook al he.

Ik ben niet naar de kampvideo geweest, dat leek me niet echt een strak plan zo de dag voor een tentamen. Donderdag ga ik zeker wel een pilsje drinken op de goede afloop.
Ik heb trouwens donderdag een belangrijk sollicitatiegesprek het wordt spannend maar als ik de baan heb, gaan we echt een feestje bouwen
pi_31520286
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:21 schreef Thisbe het volgende:
Deze contacten zal ik zeker moeten aanspreken bij het vinden van een baan, want met mijn handicap is het moeilijk om onbekenden te overtuigen dat ik een uitstekend jurist ben.
En de volgende keer dat ik in Maastricht ben wil ik graag op een biertje worden getrakteerd!
Ik blijf voortdurend lezen dat je jezelf een uitstekend jurist vindt, maar was jij niet degene die betoogde dat het schuldbegrip aan het strafrecht is voorbehouden, of iets met die strekking?

Niks mis met een beetje zelfvertrouwen hoor, maar uitstekende juristen maken dat soort fouten niet.

Waarmee ik ook niet wil zeggen dat je vast een belabberd jurist bent. Ik zou het niet weten, maar ik kan jouw mate van eigendunk slecht rijmen met de inhoud van je posts, voorzover je je ns op WGR waagt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:17:05 #291
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_31520836
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:57 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik blijf voortdurend lezen dat je jezelf een uitstekend jurist vindt, maar was jij niet degene die betoogde dat het schuldbegrip aan het strafrecht is voorbehouden, of iets met die strekking?

Niks mis met een beetje zelfvertrouwen hoor, maar uitstekende juristen maken dat soort fouten niet.

Waarmee ik ook niet wil zeggen dat je vast een belabberd jurist bent. Ik zou het niet weten, maar ik kan jouw mate van eigendunk slecht rijmen met de inhoud van je posts, voorzover je je ns op WGR waagt.
Vanwaar deze onvriendelijkheden out-of-the-blue echt? Heb ik iets gemist hier??

Oh, en achter Woerden
Nulla verba sed acta
pi_31521373
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:57 schreef Argento het volgende:

[..]

Zoals je hopelijk nog gelezen had, heb ik geschreven dat ik een stompzinnige fout heb gemaakt.
En op mijn vakgebied (familie/erfrecht) ben ik goed, en daar ben ik trots op
pi_31521400
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Vanwaar deze onvriendelijkheden out-of-the-blue echt? Heb ik iets gemist hier??
Had te maken met een ander topic
pi_31522242
Laten we dat dan vooral in dat andere topic houden.

Enfin, on-topic.
Overmorgen grondslagen privaatrecht. Ben een herhaler . Moet te doen zijn. Het kernvak heb ik vreemdgenoeg wel gehaald.
pi_31522420
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:08 schreef MarkzMan_X het volgende:

Enfin, on-topic.
Overmorgen grondslagen privaatrecht. Ben een herhaler . Moet te doen zijn. Het kernvak heb ik vreemdgenoeg wel gehaald.
Grondslagen privaatrecht? Wat moet ik me daarbij voorstellen, procesrecht?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:18:50 #296
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_31522456
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:16 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Grondslagen privaatrecht? Wat moet ik me daarbij voorstellen, procesrecht?
Neuh, basis van het goederen- en verbintenissenrecht en een hele zwik Romeinsrecht erbij als extragratisbonus!
Nulla verba sed acta
pi_31522546
Wij noemen het gewoon burgerlijk recht I en II Romeins recht is weer een apart vak (wordt in twee delen gegeven: geschiedenis publiekrecht en geschiedenis privaatrecht).
Iedereen succes trouwens met mijn tentamens,ik ga nu in mijn nest liggen
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:28:38 #298
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_31522668
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:23 schreef Thisbe het volgende:
Wij noemen het gewoon burgerlijk recht I en II Romeins recht is weer een apart vak (wordt in twee delen gegeven: geschiedenis publiekrecht en geschiedenis privaatrecht).
Iedereen succes trouwens met mijn tentamens,ik ga nu in mijn nest liggen
Romeins recht zit bij ons in Grondslagen privaat en grondslagen algemeen (maar daarin alleen heel basic familierecht). Echt Romeins recht zit verder in rechtsgeschiedenis, maar dat is een keuze vak (ga ik volgend blok doen, dus ben benieuwd, de Cunabula mag weer uit de kast!)
Nulla verba sed acta
pi_31522741
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:28 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Romeins recht zit bij ons in Grondslagen privaat en grondslagen algemeen (maar daarin alleen heel basic familierecht). Echt Romeins recht zit verder in rechtsgeschiedenis, maar dat is een keuze vak (ga ik volgend blok doen, dus ben benieuwd, de Cunabula mag weer uit de kast!)
Ik heb rechtstheorie gedaan. Semi-boring. Één troost: iedereen haalt het. Reden: ze willen niet dat je studievertraging op gaat lopen door zo'n reflectievak.
Dus die 7,5 ETCS heb je al binnen .
pi_31530838
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:08 schreef MarkzMan_X het volgende:

Enfin, on-topic.
Ik morgen ook grondslagen privaatrecht, moet zkr te doen zijn, ik heb kernvak alleen nog nie gehad... over 2 weken ook strafrecht! die schijnt wel kut te zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')