U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 2 januari 2006 16:37 schreef Rev- het volgende:
geen leuke 205 in dienstverlenende uitvoering?
hij komt nog wel eens langs:quote:
, maar idd al een tijdje niet meer gezienquote:Laatste bezoek: 2 uur, 20 minuten geleden
Zijn laatste post was in dit topic op 11 oktober.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij komt nog wel eens langs:
[..]
, maar idd al een tijdje niet meer gezien
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou wel eens een Ferrari dokters auto willen zien of politie auto![]()
quote:The Lamborghini Gallardo is not the first high performance sports car to enter service with the Italian police.
In 1962 the police in Rome received a brand new Ferrari 350 GTE, chassis no. 3999. With a 3.0-litre engine pumping out 235CV at 7,000rpm, this 1695kg 2+2 rocket could hit a top speed of 230km/h.
Painted jet-black it carried the insignia 'Flying Squad' on the doors and the numerical code, '555,555', the rapid response number of the Rome police.
It quickly became a strong friend of the police in their fight against crime, and its regular driver Marshal Armando Spatafora, who was born in Syracusa in 1927, ended up a legendary figure in Rome, after he heroically chased criminal after criminal around the streets of Italy's capital, always careful though to put the safety of the city's inhabitants first.
The Ferrari was retired from service in 1973 and now belongs to a private collector who has restored it to its original police condition.
350 GTEquote:Op maandag 2 januari 2006 19:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou wel eens een Ferrari dokters auto willen zien of politie auto![]()
ik ga liever gewoon doodquote:
GAAFquote:Op maandag 2 januari 2006 19:59 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
350 GTE
To Serve And Protect![]()
[afbeelding]
motoren zijn toch niet zo moeilijk? heb verder geen plaatjes op comp, maar je ziet vaak genoeg ambulance/politie motorquote:Op zondag 8 januari 2006 22:33 schreef Knoekie het volgende:
En heb je ook een motor?
maar wel een leuk plaatje niet waarquote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef yup het volgende:
Dikke hoax denk ik hoor :/
Daar is DAF groot mee geworden... Met fietskarren voor gewondenvervoerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Knoekie het volgende:
En een ambulance fiets?
Verdikke![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
had ik hem maar nooit weggedaan, ik had een hele mooie donkerrode tempra skyline, alles er op en er aanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:03 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Iemand iets toevallig van:
[afbeelding]
Fiat Tempra![]()
![]()
Ik heb een mooie donkergroene Tempra Liberty, alles eraan en erop en erin...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
had ik hem maar nooit weggedaan, ik had een hele mooie donkerrode tempra skyline, alles er op en er aan![]()
ik had lichtblauwe velours bekleding, fijne auto en soms leek ie wel op een maseratiquote:Op maandag 9 januari 2006 21:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb een mooie donkergroene Tempra Liberty, alles eraan en erop en erin...![]()
Ik heb ook... ehm bekledingquote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had lichtblauwe velours bekleding, fijne auto en soms leek ie wel op een maserati![]()
Die bedoelde ik dus nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:43 schreef Klonk het volgende:
Viper (al twijfel ik aan z'n echtheid)
[afbeelding]
En de 100 NX, daarvan vind ik echt NiX
Kreeg eind vorig jaar een x aantal emailtjes vol met gescheld en gedreig, en sommige met 'n rasistisch tintje, van 'n (aantal?) user(s) die wat ambulance plaatjes/humor blijkbaar niet konden waarderen.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:50 schreef Tique3 het volgende:
ik zou de die volvo xc90 ambu wel eens willen zien
Posten!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 05:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb d'r één! Een ambulance in Hummer uitvoering, die's nog niet geweest toch?![]()
.
Waar dat nou weer voor nodig is...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 05:41 schreef Farao het volgende:
[..]
Kreeg eind vorig jaar een x aantal emailtjes vol met gescheld en gedreig, en sommige met 'n rasistisch tintje, van 'n (aantal?) user(s) die wat ambulance plaatjes/humor blijkbaar niet konden waarderen.
En dat bleef 'n poosje zo door gaan daardoor voor mij de lol er eigenlijk wel af was na 'n poosje.
Heb daarna nog wel wat gelezen maar niet meer gepost, maar heb 't ook best druk gehad met o.a. een verhuizing (van zuid naar Noord limburg) en de verbouwing van 't nieuwe huis dus had ook niet zo veel tijd meer om het forum met gele busjes op te schonen.
Maar goed, ben er nu dus weer af en toe, al zal 't niet zo veel meer zijn als vroeger.
[..]
[afbeelding]
Mijn God, hoe stoerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 06:21 schreef Farao het volgende:
U vroeg om 'n Hummer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
SAMUR staat trouwens voor "Service d'Aide Mobile à l'Urgence et à la Réanimation"
[afbeelding]
Welkom terug en welkom bij ons in Noord-Limburg. Waar in Noord-Limburg zit je precies?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 05:41 schreef Farao het volgende:
[..]
Heb daarna nog wel wat gelezen maar niet meer gepost, maar heb 't ook best druk gehad met o.a. een verhuizing (van zuid naar Noord limburg) en de verbouwing van 't nieuwe huis dus had ook niet zo veel tijd meer om het forum met gele busjes op te schonen.
Maar goed, ben er nu dus weer af en toe, al zal 't niet zo veel meer zijn als vroeger.
[..]
de porsche natuurlijk, 1000pk heb je niks aan en dat kan noooit betrouwbaar zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:24 schreef VjenneKloetn het volgende:
Heb je ook een Supra en een Porsche ambulance? Even vergelijken welke de beste is
Dat is tegenwoordig toch mode? Hulpverleners bedreigen en uitschelden...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef rameijer het volgende:
Farao
Vreemd van die mailtjes...wie doet nou zoiets?!
quote:Op maandag 11 september 2006 13:07 schreef 2cv het volgende:
Niet om te kopen, wel om te zien.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 04:16 schreef PNG het volgende:
Ik mis Farao.....
Waar? En in welke functie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ookKan ik niet patsen met het feit dat ik per 1 juni bij een Ambulancebouwer werk
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:16 schreef densmee het volgende:
kunnen we farao niet uit zijn hol lokken als we allemaal plaatjes posten van sjieke ambulance wagens
De legendarische Tuf Tuf Clubquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef rameijer het volgende:
Farao
Vreemd van die mailtjes...wie doet nou zoiets?!
Niet iets om meteen bij mn eerste dagen te doen he?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:35 schreef densmee het volgende:
ja alexxxxx mag je hier foto's plaatsen van je werk of is dat allemaal geheim
nee dat niet natuurlijk maar als de tijd er rijp voor is zeg maarquote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet iets om meteen bij mn eerste dagen te doen he?
Dan zullen er absoluut wel eens foto's volgen. Maar niet van binnen in de fabriek natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:39 schreef densmee het volgende:
[..]
nee dat niet natuurlijk maar als de tijd er rijp voor is zeg maar![]()
tenzij met toestemming natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zullen er absoluut wel eens foto's volgen. Maar niet van binnen in de fabriek natuurlijk.
Dan wachten we wel evenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar al mijn voetruigfotos staan. Nog niet op topicuitgesorteerd, dus geen zin om te zoeken
zal deel 2 worden gok ik!quote:
OMG, dat is hier op de hoekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz W123
Eigenaar: Stichting Kei
Land van herkomst: Nederland
Datum: 28 januari 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij TienTonnerTrip DAF-Museum; voormalige ambulance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |