maar wel een leuk plaatje niet waarquote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef yup het volgende:
Dikke hoax denk ik hoor :/
Daar is DAF groot mee geworden... Met fietskarren voor gewondenvervoerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Knoekie het volgende:
En een ambulance fiets?
Verdikke![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
had ik hem maar nooit weggedaan, ik had een hele mooie donkerrode tempra skyline, alles er op en er aanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:03 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Iemand iets toevallig van:
[afbeelding]
Fiat Tempra![]()
![]()
Ik heb een mooie donkergroene Tempra Liberty, alles eraan en erop en erin...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
had ik hem maar nooit weggedaan, ik had een hele mooie donkerrode tempra skyline, alles er op en er aan![]()
ik had lichtblauwe velours bekleding, fijne auto en soms leek ie wel op een maseratiquote:Op maandag 9 januari 2006 21:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb een mooie donkergroene Tempra Liberty, alles eraan en erop en erin...![]()
Ik heb ook... ehm bekledingquote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had lichtblauwe velours bekleding, fijne auto en soms leek ie wel op een maserati![]()
Die bedoelde ik dus nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:43 schreef Klonk het volgende:
Viper (al twijfel ik aan z'n echtheid)
[afbeelding]
En de 100 NX, daarvan vind ik echt NiX
Kreeg eind vorig jaar een x aantal emailtjes vol met gescheld en gedreig, en sommige met 'n rasistisch tintje, van 'n (aantal?) user(s) die wat ambulance plaatjes/humor blijkbaar niet konden waarderen.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:50 schreef Tique3 het volgende:
ik zou de die volvo xc90 ambu wel eens willen zien
Posten!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 05:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb d'r één! Een ambulance in Hummer uitvoering, die's nog niet geweest toch?![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |