Waar dat nou weer voor nodig is...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 05:41 schreef Farao het volgende:
[..]
Kreeg eind vorig jaar een x aantal emailtjes vol met gescheld en gedreig, en sommige met 'n rasistisch tintje, van 'n (aantal?) user(s) die wat ambulance plaatjes/humor blijkbaar niet konden waarderen.
En dat bleef 'n poosje zo door gaan daardoor voor mij de lol er eigenlijk wel af was na 'n poosje.
Heb daarna nog wel wat gelezen maar niet meer gepost, maar heb 't ook best druk gehad met o.a. een verhuizing (van zuid naar Noord limburg) en de verbouwing van 't nieuwe huis dus had ook niet zo veel tijd meer om het forum met gele busjes op te schonen.
Maar goed, ben er nu dus weer af en toe, al zal 't niet zo veel meer zijn als vroeger.
[..]
[afbeelding]
Mijn God, hoe stoerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 06:21 schreef Farao het volgende:
U vroeg om 'n Hummer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
SAMUR staat trouwens voor "Service d'Aide Mobile à l'Urgence et à la Réanimation"
[afbeelding]
Welkom terug en welkom bij ons in Noord-Limburg. Waar in Noord-Limburg zit je precies?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 05:41 schreef Farao het volgende:
[..]
Heb daarna nog wel wat gelezen maar niet meer gepost, maar heb 't ook best druk gehad met o.a. een verhuizing (van zuid naar Noord limburg) en de verbouwing van 't nieuwe huis dus had ook niet zo veel tijd meer om het forum met gele busjes op te schonen.
Maar goed, ben er nu dus weer af en toe, al zal 't niet zo veel meer zijn als vroeger.
[..]
de porsche natuurlijk, 1000pk heb je niks aan en dat kan noooit betrouwbaar zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:24 schreef VjenneKloetn het volgende:
Heb je ook een Supra en een Porsche ambulance? Even vergelijken welke de beste is
Dat is tegenwoordig toch mode? Hulpverleners bedreigen en uitschelden...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef rameijer het volgende:
Farao
Vreemd van die mailtjes...wie doet nou zoiets?!
quote:Op maandag 11 september 2006 13:07 schreef 2cv het volgende:
Niet om te kopen, wel om te zien.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 04:16 schreef PNG het volgende:
Ik mis Farao.....
Waar? En in welke functie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ookKan ik niet patsen met het feit dat ik per 1 juni bij een Ambulancebouwer werk
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:16 schreef densmee het volgende:
kunnen we farao niet uit zijn hol lokken als we allemaal plaatjes posten van sjieke ambulance wagens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |