Dat is een Nissan 100NXquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef Farao het volgende:
[..]
Wat is dat vooriets ? Een toyota ofzo ?
Wel graag even merk en type vermelden, dat zoekt wat makkelijker in m'n "database"![]()
Als ik m'n lijst af heb ga ik ook 's wat plaatjes posten van voertuigen waarvan ik de naam niet weet of waarvan ik niet weet wat voor voertuig het is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:24 schreef Farao het volgende:
Ik denk dat ik zo m'n lijst met alle voertuigen (merk + type) maar 's ga updaten, dan kan ik die ook 's plaatsen mocht iemand daar interesse in hebben.
Ik meld me aan voor de bestelbusjes en vrachtwagenherkenningquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:44 schreef Farao het volgende:
[..]
Als ik m'n lijst af heb ga ik ook 's wat plaatjes posten van voertuigen waarvan ik de naam niet weet of waarvan ik niet weet wat voor voertuig het is.
Er zullen hier vast wel mensen zitten die voertuigen als de "peugeot - nog wat" en de "geen idee wat dit is" wel herkennen.
Zie de ambulance mensen al een patient in de kofferbak proppenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:12 schreef Farao het volgende:
Is dit ook een alto trouwens ? Is het uberhaupt eigenlijk wel een suzuki ?
[afbeelding]
Daar heb ik er niet zo veel van, het zijn voornamelijk gewone voertuigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik meld me aan voor de bestelbusjes en vrachtwagenherkenning
Naah, zullen we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
laten we dan wel afspreken dat wanneer hij er 1 niet heeft hij gelijk nergens meer van die rommel neertieft
Dat is een mazda 323, of een nissan 100nx, volgens mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef Farao het volgende:
[..]
Wat is dat vooriets ? Een toyota ofzo ?
Wel graag even merk en type vermelden, dat zoekt wat makkelijker in m'n "database"![]()
Oops, er was nog een paginaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat is een mazda 323, of een nissan 100nx, volgens mij.
Lijst is upgedate.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:24 schreef Farao het volgende:
Ik denk dat ik zo m'n lijst met alle voertuigen (merk + type) maar 's ga updaten, dan kan ik die ook 's plaatsen mocht iemand daar interesse in hebben.
Jah, vast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef Jegorex het volgende:
Omdat er geen auto'suitdagingen meer worden geplaatst doe ik het maar.
[afbeelding]
Mercedes SLK.
Inderdaad.quote:
Nederlandse uitvoering van 'n pinda heb ik niet (wel van 'n Cinquecento), deze buitenlandse ook goed ?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:18 schreef Farao het volgende:
[..]
Nederlandse uitvoering van 'n pinda heb ik niet (wel van 'n Cinquecento), deze buitenlandse ook goed ?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |