Inderdaad ja dat zocht ik inderdaadquote:
Mwah, er rijden een paar Amerikaanse Volvo's in België rond ja. Die zijn dus niet verlengd, maar lijken dat in de ogen van de niet-kenner wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:01 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Inderdaad ja dat zocht ik inderdaadVan een collega gehoord dat er verlengde Volvo's rondrijden in België ook.
Het is wel leijk gedaan zeg, die lijnen lopen heelniet door.quote:
Bedoel je nu de gewone NH of de nieuwere VN's?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwah, er rijden een paar Amerikaanse Volvo's in België rond ja. Die zijn dus niet verlengd, maar lijken dat in de ogen van de niet-kenner wel.
Ik bedoel zowel de VN's, waar een aantal vijn zijn gekocht in België onlangs, als de wat oudere, nog op White gebaseerde modellenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:27 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Bedoel je nu de gewone NH of de nieuwere VN's?
Nog een leuke foto gevonden van het dashboard van een Peterbilt...
[afbeelding]
Probeer daar maar eens het juiste schakelaartje op te vinden
De VN heb ik nog niet gezien, de oudere kom je regelmatig tegen hier in België.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel zowel de VN's, waar een aantal vijn zijn gekocht in België onlangs, als de wat oudere, nog op White gebaseerde modellen
Amerikaanse Ford semi-frontstuur uit de jaren '50quote:Op maandag 5 juni 2006 19:54 schreef bleiblei het volgende:
Voor de vrachtwagen kenners, dit staat schuin tegenover mijn flatje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie weet wat het is? (Ik denk dat ik het merk weet, maar dat verklap ik nog even niet)
Hehe, ik werk in de potplanten, ik vul die dingen dagelijks (als ik aan het werk ben, tuinder zijn in mn bijbaantje). Ik rij ook wel is mee met een collega van me, naar de veiling, maar die geeft er ook niets om, wat er in zn bak gebeurd. Je hoort alles bonken en knallen daarachterinquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:52 schreef Klonk het volgende:
dat voerden wij dus aan, kweker-veiling, veiling-kweker
dit zijn de karren waar ik het over heb, de CC karren (ook wel bekend als deense karren)
[afbeelding]
dingen hebben ook nog eens statiegeld, dus alles wat je leverde moest je ook weer meenenem aan lege karren, dus je liep de hele dag met de ruimte te worstelen of je was die dingen af aan het breken en tot 1 aan het maken, god wat ben ik blij dat ik dat niet meer doe
Rare lzv van Wematrans. Ik zie hem wel vaker rijden, maar nu ik die foto eronder zie, zie ik pas wat er 'raar' aan is. Normaal is een LZV motorwagen + trailer, hier anderzom :/quote:
ik gaf juist wel iets om wat er in de bakl gebeurde, als je winkels bevooraadt kun je het niet hebben dat de halve lading naar z'n grootje gaat...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:42 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hehe, ik werk in de potplanten, ik vul die dingen dagelijks (als ik aan het werk ben, tuinder zijn in mn bijbaantje). Ik rij ook wel is mee met een collega van me, naar de veiling, maar die geeft er ook niets om, wat er in zn bak gebeurd. Je hoort alles bonken en knallen daarachterin. En inderdaad, wij zijn zeer goed in het zo hoog mogelijk vullen, zo vol mogelijk, van Denen
![]()
![]()
Tja wij rijden veel naar de veiling, of van één tuin naar een andere, maar dan staat die bak helemaal vol, halve ritten doen we nauwelijks aan. Maar ik begrijp je ergernis, als ik hem zo mag noemen, over CC-containers.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik gaf juist wel iets om wat er in de bakl gebeurde, als je winkels bevooraadt kun je het niet hebben dat de halve lading naar z'n grootje gaat...
Een DVD speler vraagt niet zo heel veel stroom.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
heeft er hier toevallig ienamd een mobiele DVD-speler in de vrachtwagen?
Ik heb er een gekocht, moet alleen nog een omvormer hebben van 24 naar 12 volt, via de sigaretteplug.
Waar kun je deze goedkoop krijgen, en hoezwaar moet ie wezen?
De LZV van Zandbergenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:00 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
What the fuck @ drie achterassen?
Hij snapt vast niet dat het een trekker + trailer + wipkar isquote:Op maandag 12 juni 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De LZV van Zandbergen
Wat is je vraag precies?
kenteken even checken op rdw.nl dan he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:23 schreef bleiblei het volgende:
Ow Alex, ik weet trouwens vrijwel zeker dat het een Chevrolet moet zijn, die ouwe truck. Logo op de neus is ook een chevrolet logo en ik kan me haast niet voorstellen dat ze een chevroletlogo op een Ford of Marmon truck plakken.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef glasbak het volgende:
[..]
Hij snapt vast niet dat het een trekker + trailer + wipkar is![]()
je maakt vrienden op V8powerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef glasbak het volgende:
[..]
Hij snapt vast niet dat het een trekker + trailer + wipkar is![]()
quote:
Wim deelt de balken niet uitquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef glasbak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Breek me de bek niet open![]()
Ik had allang al zo'n rode kut balk verwacht van Wim van den Brink, maar nog steeds niet![]()
spamquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Als je deze dame haar hele lichaam wilt zien, en meteen de 450 vrachtwagenfoto's die ik vandaag op het Mega Trucks festival heb gemaakt er bij, dan doe je er goed aan om hier even te klikken...
Hmmm, goed dat je het zegt, daar moet even een modje naar kijken, kan echt nietquote:
Alex die door jou genoemde Magirus is toch echt een International,quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heelrijk toch?Kreng is gewoon al sinds 1987 in productie
En pas het derde type cabine dat ze gebruiken sinds oprichting in 1950
![]()
(de 2600 en ingekochte cabine's (club van vier, wagenmakerscabines, Renault Midlum, Cabtec en Magirus torpedo) niet meegerekend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |