Ik heb nog een plank vol staan met dat soort zut.. een aantal wel volledig afgeragd, maar dat terzijde, ik heb alleen geen idee hoe ik op Ebay of wat dan ook zou moeten zoeken..quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. HEt is begonnen dat ik geowon low budget modelltejs verzamel. Tekno's en zo zijn me veel te duur, ik geef mn geld liever uit ana boeken. Maar toch wat leuke versiering in de werkkamer willen heEn dan er pas later achter komen dat die dingen u al poepveel waard zijn, en over een paar jaar onbetaalbbaar
Ja, dan koop je er wel meer. Sandra koopt op dezelfde manier My LIttle pony's op dezelfde rommelmarkten, somd van het zusje van de autoverkopertjes... Voor 50 cent kopen, en ze dan op marktplaats zien staan voor 30 euro. Maar verkopen doen we beide (nog) niet.
Ik dacht dat de 3-serie juist de streamline was..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat is eigenlijk het (uiterlijke) verschil tussen de Scania 2 en 3 serie?
Volgens mij hadden ze indertijd beter de term 3-serie voor de Streamline kunnen bewaren...
Die bedrijven mogen geen beroepsvervoer meer verrichten.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
wat houdt het nu in als je op onderstaande site genoemd word?
http://www.niwo.nl/pages.php?paginacode=157
En wat houdt dat precies in? Wat mogen ze dan wel?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:04 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Die bedrijven mogen geen beroepsvervoer meer verrichten.
Heb je niet alleen met Polen hoor, heb je ook met Italianen en Spanjaarden enzo. In de Antwerpse haven al meermaals meegemaakt dat ze de weg komen vragen en ook niets anders snappen...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:32 schreef RoGaM het volgende:
Alexxx, wat jij zegt over polen:
-verhaaltje-
Ik heb het al met brabanders die ik niet verstaquote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Heb je niet alleen met Polen hoor, heb je ook met Italianen en Spanjaarden enzo. In de Antwerpse haven al meermaals meegemaakt dat ze de weg komen vragen en ook niets anders snappen...
Moet je geen fries tegen ons pratenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het al met brabanders die ik niet versta
ik had het over de chauffeurs die op ons werk komen. Maar dat zijn geen Brabanders, Veulen ligt in Limburg, excuses dat ik ze verkeerde bevolkingsgroep heb beledigdquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je geen fries tegen ons praten.
Hier praten we namelijk gewoon ABN (Of je moet net die ene achtergebleven boer treffen in ed binnenlanden van brabant, okee, dan heb je gelijk).
en bedanktquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had het over de chauffeurs die op ons werk komen. Maar dat zijn geen Brabanders, Veulen ligt in Limburg, excuses dat ik ze verkeerde bevolkingsgroep heb beledigd
graag gedaanquote:
diepgaande gesprekkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
graag gedaan
hoeveel bakken heb je bij je?
"zesendoartieg"
Oh ok..
*zet 36 bakken op hun plek*
"hej nag zas!"
"welks?"
"tweienveurtig!"
"geen zesendertig?"
"naj"
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:51 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Cool dat alles hier neerzet alexxxxx, zitten echt prachtige vrachtwagens tussen.
quote:Onlangs heeft Scania de sleutels van de laatste Scania trekker ‘met neus’, die geproduceerd is voor de Nederlandse markt, overhandigd aan de heer J. van Staalduinen, directeur van Transportbedrijf Gebr. Van Staalduinen B.V. Het gaat om de Scania T 500 LA4x2MNA VLG. Deze trekker, voorzien van de befaamde 500 pk (368 kW) sterke V8 16-liter motor, is onder meer uitgerust met de unieke Torpedo cabine, VLG uitrustingspakket, Scania Opticruise en de 4-balgs luchtgeveerde achteras.
Gebr. Van Staalduinen B.V., gevestigd te Maasdijk, biedt haar klanten een zeer breed programma logistieke diensten. Naast de distributie van vloeistoffen met tankwagens is het bedrijf ook gespecialiseerd in de levering van smeerolie aan zeeschepen, tankopslag van vloeistoffen en warehouse faciliteiten. Er rijden momenteel 15 speciaal aangepaste vrachtauto’s voor het vervoer van vloeibare meststoffen. Bovendien verzorgt Van Staalduinen het afvullen, ompakken, filtreren en separeren van vloeistoffen. Transportbedrijf Gebr. Van Staalduinen B.V. is omstreeks 1918 gestart door de grootvader van de huidige directie. Via zijn zoons die het bedrijf sterk hebben uitgebreid, is de onderneming sinds 1985 in handen van de huidige directie.
In totaal heeft Van Staalduinen B.V. 50 voertuigen, waaronder 34 Scania’s. Het bedrijf is continue bezig met innovatie om een constant niveau van hoogwaardige, kwalitatieve diensten te kunnen bieden. Deze rode draad door het bedrijfsbeleid van Van Staalduinen sluit naadloos aan op die van Scania. Naast het gunstige brandstofverbruik, de uitstraling van de organisatie en het merk, is dit voor Van Staalduinen dan ook de reden geweest om wederom voor Scania te kiezen. De Scania is afgeleverd in nauwe samenwerking met de vestigingen van Scania in Honselersdijk en Maasdijk.
Ja, via worktrans kan het geloof ik gratis, maar dan meot je verplicht een aantal uur voor hun werken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:32 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hoe hebben jullie je vrachtwagenrijbewijs behaald?
Ik bedoel financieel.
Ik wil ook erg graag mijn c+e gaan halen maar die kosten...
Is er nog een andere manier dat je het vergoed ofzo krijgt???
Tuurlijk, wat denk je zelfquote:Op zondag 5 februari 2006 16:16 schreef hallo_mensen het volgende:
http://www.magicfair.nl/s(...)deshow_logistics.htm
[afbeelding]
©MagicFair
Iemand deze trucks al gezien ? !
Die zie je toch constant rijden die splits-opleggers? Ik zal er volgende week enkele maken als ik in de Antwerpse dokken zit, is wel maar met m'n gsm maar geeft wel nog een goeie kwaliteit hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
je bedoelt zon splits-oplegger? dara ben ik nog steeds nara op zoeknog geen enkele doto van
Zonet een vriend/kennis langs geweest met de vraag of ik een stuk over zn vrachtwagens wil schrijven plus foto's maken, en dat word dan in de Transmobiel, het beste tijdschrift ter wereld, gepubliceerdBlij is
T gaat om een DAF 3300 Space Cab en een bedford
klassiekersquote:Op maandag 27 februari 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
WOw, een tekening van Peter Zadelaar zonder egel, kamikazepiloot, spin, fles drank en politie-zeppelin
Ik heb hem er nog niet op, ritje naar veghel staat wel in de planning.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Heeft er ook iemand een foto van de gele Peterbilt van de Jumbo supermarkt?
Die zag ik daar gister op het terrein in Veghel staan.
dan kom je wel ff bij opa klonk langsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb hem er nog niet op, ritje naar veghel staat wel in de planning.
Maar als het goed is moet hij hier tussen staan
Als ik met mn twee Friese collega-fotograven ben: dat wil je nietquote:
Heelrijk toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Laat Daf maar es met een helemaal nieuw model komen, in plaats van zo'n ver-evolutioneerde 95.
Ik heb er niks op tegen, ik heb hier een poster op mijn kamer van een van de DAF 95-500 (Ik weet zo niet hoe oud die is, minstens 10 jaar denk ik) maar ik vind die 105 toch qua uiterlijk al een hele verbetering.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Laat Daf maar es met een helemaal nieuw model komen, in plaats van zo'n ver-evolutioneerde 95.
Dan hangt die poster al vanaf dat 1994 op mijn kamer, want die heb ik gekregen bij de introductie van dat dingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
de 95 met 500 pk cummins motor is tegelijk met de Super Space Cab uitvoering in 1994 geïntroduceerdPrecies toen ik begon met verzamelen
Gauw de deur weer dicht en een blokje om alles overstapelen om te zorgen dat ze het toch nog accepterenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:33 schreef Klonk het volgende:
gelukkig wel achterin, heb een keer zoiets vooraan gehad
dat ging bij mij wat moeilijk, was een lading verse potplanten en ze zaten niet echt meer in een potquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Gauw de deur weer dicht en een blokje om alles overstapelen om te zorgen dat ze het toch nog accepteren
Dat vind ik het voordeel van rijden met zeecontainers, deur dicht - zegel erop en gáááás deropquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:42 schreef Klonk het volgende:
ja, ik vond dat het echt grootste nadeel van bloemen en planten vervoer, stond op smalle karretjes helemaal tot aan het plafond en dan alleen met van die stangen vastgezet, ik schrok me kapot als ik een bonk uit de trailer hoorde....
hahaquote:Op maandag 10 april 2006 21:17 schreef Klonk het volgende:
zo min mogelijk
maar ik geloof iets van 5 ofzo.
Nee, want die bestaan niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:54 schreef Scalle-- het volgende:
Alex, heb jij toevallig foto's van oude longline's? De hoekige modellen dus nog
Bijna Klonk, verleng de cabine nu nog en je hebt wat ik bedoelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |