Die zie je toch constant rijden die splits-opleggers? Ik zal er volgende week enkele maken als ik in de Antwerpse dokken zit, is wel maar met m'n gsm maar geeft wel nog een goeie kwaliteit hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
je bedoelt zon splits-oplegger? dara ben ik nog steeds nara op zoeknog geen enkele doto van
Zonet een vriend/kennis langs geweest met de vraag of ik een stuk over zn vrachtwagens wil schrijven plus foto's maken, en dat word dan in de Transmobiel, het beste tijdschrift ter wereld, gepubliceerdBlij is
T gaat om een DAF 3300 Space Cab en een bedford
klassiekersquote:Op maandag 27 februari 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
WOw, een tekening van Peter Zadelaar zonder egel, kamikazepiloot, spin, fles drank en politie-zeppelin
Ik heb hem er nog niet op, ritje naar veghel staat wel in de planning.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Heeft er ook iemand een foto van de gele Peterbilt van de Jumbo supermarkt?
Die zag ik daar gister op het terrein in Veghel staan.
dan kom je wel ff bij opa klonk langsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb hem er nog niet op, ritje naar veghel staat wel in de planning.
Maar als het goed is moet hij hier tussen staan
Als ik met mn twee Friese collega-fotograven ben: dat wil je nietquote:
Heelrijk toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Laat Daf maar es met een helemaal nieuw model komen, in plaats van zo'n ver-evolutioneerde 95.
Ik heb er niks op tegen, ik heb hier een poster op mijn kamer van een van de DAF 95-500 (Ik weet zo niet hoe oud die is, minstens 10 jaar denk ik) maar ik vind die 105 toch qua uiterlijk al een hele verbetering.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Laat Daf maar es met een helemaal nieuw model komen, in plaats van zo'n ver-evolutioneerde 95.
Dan hangt die poster al vanaf dat 1994 op mijn kamer, want die heb ik gekregen bij de introductie van dat dingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
de 95 met 500 pk cummins motor is tegelijk met de Super Space Cab uitvoering in 1994 geïntroduceerdPrecies toen ik begon met verzamelen
Gauw de deur weer dicht en een blokje om alles overstapelen om te zorgen dat ze het toch nog accepterenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:33 schreef Klonk het volgende:
gelukkig wel achterin, heb een keer zoiets vooraan gehad
dat ging bij mij wat moeilijk, was een lading verse potplanten en ze zaten niet echt meer in een potquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Gauw de deur weer dicht en een blokje om alles overstapelen om te zorgen dat ze het toch nog accepteren
Dat vind ik het voordeel van rijden met zeecontainers, deur dicht - zegel erop en gáááás deropquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:42 schreef Klonk het volgende:
ja, ik vond dat het echt grootste nadeel van bloemen en planten vervoer, stond op smalle karretjes helemaal tot aan het plafond en dan alleen met van die stangen vastgezet, ik schrok me kapot als ik een bonk uit de trailer hoorde....
hahaquote:Op maandag 10 april 2006 21:17 schreef Klonk het volgende:
zo min mogelijk
maar ik geloof iets van 5 ofzo.
Nee, want die bestaan niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:54 schreef Scalle-- het volgende:
Alex, heb jij toevallig foto's van oude longline's? De hoekige modellen dus nog
Bijna Klonk, verleng de cabine nu nog en je hebt wat ik bedoelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |