Maximaalquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik wil er max. 2 per film he.
Die is zeker fout want sinds goldeneye gebruikt hij een Walther P9 in alle films daarvoor was het de PPK.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:18 schreef Sloggi het volgende:
1) Dr. No = Halle Berry komt uit de zee net als Ursula Andress
2) Diamonds are forever = in space zwevend wapen?
3) Diamonds are forever = Graves is een diamanthandelaar
4) Goldfinger = Laser
5) Goldfinger = Ejection seat in Aston
6) Thunderball = Jetpack
7) Licence to Kill = geen licence?
8) Alle films = Walther Pzoveel als dienstwapen van Bond.
Een aantal nog jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef EricusMaximus het volgende:
Zijn er nog veel referenties qua gadgets?
Ja maar een PPK is geen P9.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:22 schreef Sloggi het volgende:
De PPK is toch ook een Walther?
Laten we er maar geen oeverloze discussie over voeren Intre heeft het al afgekeurd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat 'ie altijd een P9 heeft gebruikt?
Luie donderquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:27 schreef dolle_hond het volgende:
geen stand vandaag
geen zin en vooral geen tijd
quote:: Just be glad I didn't invest the gold in that automobile industry. Like that will ever be big.
mr_anonimous +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Shanghai Knights?
Nee, komt uit de film Spawn. Die is van Post John Candy tijdperk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:19 schreef sampoo het volgende:
John Candy?
quote:
Ha die weet ik! John Leguizamo. Compleet onherkenbaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie vertolkte dit ventje?
[afbeelding]
ArtyShock +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ha die weet ik! John Leguizamo. Compleet onherkenbaar.
Edit: Nou ja. Nu de tweede foto er staat is 'ie wel héél simpel.
Wie John of Viol8tor?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die is in het vorige topic nog langs geweest
= Binoche = Chocolate.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Chocolat = Depp = Ninth gate = Emannuelle Seigner = Franctic = Harrison Ford = Presumed innocent = Raul Julia = Kiss of the Spiderwoman = William Hurt = Lost in Space = Oldman = Fifth Element = Willis = Story of us = Pfeiffer = Up close and personal = Redford = Horsewisper = Scott Thomas = English Patient.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Chocolat = Depp = Ninth gate = Emannuelle Seigner = Franctic = Harrison Ford = Presumed innocent = Raul Julia = Kiss of the Spiderwoman = William Hurt = Lost in Space = Oldman = Fifth Element = Willis = Story of us = Pfeiffer = Up close and personal = Redford = Horsewisper = Scott Thomas = English Patient.
Vertel dat maar eens aan een rij-instructeur.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een cirkel kan je altijd van twee kanten ronden he
Die wilde er ook al niet aan nee, raar toch...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan een rij-instructeur.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:58 schreef sampoo het volgende:
Een pistool?
Een holster?quote:
Nee.quote:
Die condooms waren in deel II. Omdat dochterlief in een kapotjesspotje had geacteerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:12 schreef REFUSED het volgende:
bij wijze van grap, ivm dochter. maar zoals ik al zei, volgens mij was dat tussendoor niet aan het einde. dus het zal vast fout zijn.
Ah... En die condooms doe je dan weer in een kapotjespotje?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Die condooms waren in deel II. Omdat dochterlief in een kapotjesspotje had geacteerd.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah... En die condooms doe je dan weer in een kapotjespotje?
Damnit. Ik weet nog dat Murtaugh er erg van onder de indruk was. Het beeld wil alleen niet helder komen.Gokje: Riggs z'n eigen pistool?
Oh wacht eens even... Een kogel misschien? Die kogel die hij altijd op zak heeft om zichzelf van kant te maken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
![]()
Hij geeft het aan Rianne en zegt dat Roger wel weet wat het betekend.
Een kogel idd. Riggs had een dum dum kogel die hij wou gebruiken om door zijn eigen kop te raggen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kogels?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Een kogel idd. Riggs had een dum dum kogel die hij wou gebruiken om door zijn eigen kop te raggen.
SaintofKillers +1
Ik herinnerde opeens die scène weer. Hij geeft die kogel omdat aan te geven dat 'ie niet meer suïcidiaal wil zijn en Murtaugh als echte partner ziet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh. Ik wist het eigenlijk niet meer echt. Meer een gok waarvan ik dacht dat het wel eens zou kunnen kloppen.
Matt Damon?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Onder het mom: hoe herkenbaar zijn sommige mensen al van bij de geboorte...
Wie?
Die kon wel eens kloppen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ricci?
Ik vond 'm zelf ook vrij makkelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ricci?
Een lid van The Deadly Viper Assassination Squad uit Kill Bill.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef sampoo het volgende:
Wat is een D.I.V.A.?
Lucy liuquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke slang hoort bij welke D.I.V.A.?
Cottonmouth
Sidewinder
Black Mamba
California Mountain Snake
Copperhead
EricusMaximus +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Lucy liu
michael madsen
Uma
Darryl hannah
Vivica A fox
Lucy liuquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke slang hoort bij welke D.I.V.A.?
Cottonmouth
Sidewinder
Black Mamba
California Mountain Snake
Copperhead
Ow. Kwartje!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Een lid van The Deadly Viper Assassination Squad uit Kill Bill.
je mag ook de betreffende acteur noemen.
Ik had hem alvast goed gekeurd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:53 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Lucy liu
michael madsen
Uma
Darryl hannah
Vivica A fox
Editte mijn vorige post per ongeluk ipv hem te quoten en een verbetering aan te brengen
Daar gaat het stukje inderdaad overquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:02 schreef Sheridana het volgende:
The Shining?
Dat is helemaal juistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Gokje: One Flew Over the Cuckoo's Nest?
Shelley zat niet in One flew over the Cuckoo's nest. Scatman Crothers wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Shelley Duvall en Jackie Nicholson in One flew over the cuckoos nest?
ach gokte maar wat. Had gewoon direct de film moeten noemen achteraf gezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Shelley zat niet in One flew over the Cuckoo's nest. Scatman Crothers wel.
Dat wil nou niet dat je zegt eh... heel vlot downloaden. Nou ja, nog zes minuten te gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:07 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat is helemaal juist
Jack en Scatman Crothers.
ziggyziggyziggy +1
Ik wilde eerst alleen het stukje over de shining plaatsen en vragen over welke film dat ging. Maar ik bedacht me op het laast, omdat het wel heel makkelijk zou zijn. Daarom heb ik er maar wat aan toegevoegd, wat helaas de duidelijkheid van de vraag niet ten goede kwam.
Dit wil ik jullie trouwens niet onthouden:
Grappig filmpje van The Shining
Ik weet A Farewell to Arms en The Old Man and the Sea. De rest zal van de oh-ja's moeten komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Whoohoo!
Noem vijf verfilmingen van boeken van Ernest Hemingway
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:12 schreef EricusMaximus het volgende:
Is old man and the sea verfilmd?
En a farewell to arms?
Anders men at war?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
The Old man and the sea
A Farewell to arms
Men at war
To have and to have not
For whom the bell tolls?
Vier van de vijf.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef sampoo het volgende:
The Old man and the Sea
A Farewell to arms
To Have and have not
For Whom the bell tolls?
men at war?
Sorry, mijn foutquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef sampoo het volgende:Jullie stellen me teleur. Ik kan niet eens 5 goede jatten.
+ the garden of eden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
The Old man and the sea
A Farewell to arms
Men at war
To have and to have not
For whom the bell tolls?
Meer ken ik er niet.quote:
Mij best.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:20 schreef sampoo het volgende:
Ik stel voor dat ik win want ik had als eerste 4 van de 5 goed.![]()
Die had je anders ook bij mij mogen verrichten hoor. Ik zal nu nooit meer die scène van Lethal Weapon vergeten in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Mij best.
nu heb ik ook mijn goede daad van vandaag verricht
Dacht dat die zo ingeknikt zou worden na dat ik bij pistoolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die had je anders ook bij mij mogen verrichten hoor. Ik zal nu nooit meer die scène van Lethal Weapon vergeten in ieder geval.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Fine with me.
sampoo +1
De vijfde was trouwens The Sun Also Rises.
Haha. Precies mijn lijstje, alhoewel die meneer op het onderste plaatje ook verdomd bekend aandoet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:32 schreef Sheridana het volgende:
Is 1 de Magnificent Seven?
2 Ben-Hur... of the Ten commandments....
3...volgens mij is dat Bette Davis...
oke, tot zo ver kom ik even....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Haha. Precies mijn lijstje, alhoewel die meneer op het onderste plaatje ook verdomd bekend aandoet.
Acteurs goed maar de films niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Yul Brynner in Westworld
Charlton Heston in Spartacus
?
?
1 goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:32 schreef Sheridana het volgende:
Is 1 de Magnificent Seven?
2 Ben-Hur... of the Ten commandments....
3...volgens mij is dat Bette Davis...
oke, tot zo ver kom ik even....
De andere actrice wordt bedoeld? Want de voorste is toch echt wel Bette Davis...quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De andere actrice wordt bedoeld? Want de voorste is toch echt wel Bette Davis...
Grace Kelly toevallig?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef sampoo het volgende:De hele film gaat helemaal over de andere actrice.
Is de film dan All About Eve toevallig?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef sampoo het volgende:
[..]De hele film gaat helemaal over de andere actrice.
Yep!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:43 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Is de film dan All About Eve toevallig?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:48 schreef Sheridana het volgende:
Yul Brynner en Charlton Heston zaten samen in The Ten Commandments....die andere 2 dus ook waarschijnlijk...waar ik de namen niet van weet....
Dat het een vampierfilm was had ik al in m'n overwegingen meegenomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:49 schreef sampoo het volgende:
3x goed. De knoflook is een hint maar diegenen die het buiten de deur moet houden hebben meer weg van een andere populaire groep in dit genre die in die film zo'n beetje voor het eerst hun weg op het doek vonden.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:51 schreef Sheridana het volgende:
Is die linkermeneer toevallig Vincent Price?
Ach wees niet zo'n zoutje. Ziggy rekende net ook jouw vier antwoorden goed!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:50 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je hebt nu 4 van de 5 goed behalve de film bij het vierde plaatje. De namen van de acteurs zijn niet nodig. Die waren enkel als hint bedoeld om tot The Ten Commandments te komen.
Ze worden vampiers genoemd maar ze lijken veel meer op een andere groep "undead".quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat het een vampierfilm was had ik al in m'n overwegingen meegenomen.
Niet dat het hielp. Maar toch.
Sheri en jij zijn ècht dezelfde hè?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach wees niet zo'n zoutje. Ziggy rekende net ook jouw vier antwoorden goed!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach wees niet zo'n zoutje. Ziggy rekende net ook jouw vier antwoorden goed!
Ssttt niet zo hard.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sheri en jij zijn ècht dezelfde hè?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sheri en jij zijn ècht dezelfde hè?
Oh, gelukkig. Toch niet. Ik schrok al.quote:
Woeeewie!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:58 schreef sampoo het volgende:
Vooruit
Sheridana +1
Maar iedereen moet voor straf The Last Man on Earth starring Vincent Price bekijken. De eerste "zombie-film".![]()
Je bedoelt toch niet Clark hè?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:02 schreef Sheridana het volgende:
Woeeewie!!
Oke, ik zal 'm gaan kijken
Als ik weet waar ik 'm vandaan kan halen....
Ik ga zodusse...
Wat is de echte naam van Superman...en tevens de naam van de nieuwe baby van Nic Cage?
[ Marlon Brando met watjes in zijn melismode]quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:03 schreef ArtyShock het volgende:
Stelletje shylocks.
Aangezien dit duidelijk niet mijn avond is, ga ik maar eens ergens anders bivakeren. Laters!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[ Marlon Brando met watjes in zijn melismode]
You'll find a present in your bed when you wake up tomorrow
[Marlon Brando met watjes in zijn melismodus]
Trusten! Denk ik. Echt. Bijna.quote:
Nee een Mickey Mousehoofd. Wel in de filmsfeer blijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Paardevlees. Niet mijn ding. En kom op zeg, ik heb net m'n lakens gewassen.
Ik denk het wel. Jij als dame zijnde moet haar wel kennen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:11 schreef Sheridana het volgende:
Oke, nu kan ik ook weg...ik ken haar niet....denk ik....
Elizabeth Hurley voordat haar lippen werden opgepompt met siliconen?quote:
Nee. Amerikaanse.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Elizabeth Hurley voordat haar lippen werden opgepompt met siliconen?
Zei toch dat je haar moest kennen als dame zijnde!.quote:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef Sheridana het volgende:
Die eerste foto was zeker uit haar Porky tijd....
mr_A+ +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ghostworld
Reservoir Dogs
Pulp Fiction
Armageddon
Con Air
Fargo
Desperado
Ik heb zo nog wel een inkoppertje in de aanbieding.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:28 schreef sampoo het volgende:
Weer een punt door de neus geboord!Sheridana slapen jij!
Ow...okay, dan ken je er nu meer!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:32 schreef sampoo het volgende:
Pfff. Ik had het niet geraden.Ik ken alleen Ciske de Rat.
Dank je ik was al beurs gemept door Treinhomo en Wyccie.quote:
aaaawquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je ik was al beurs gemept door Treinhomo en Wyccie.![]()
quote:
Nee, mevrouw mepgraag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:34 schreef Sheridana het volgende:
The Exorcist?
Yep het is Simonetta Stefanelli en ze speelde Apollonia Corleone, Michael eerste vrouw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:38 schreef sampoo het volgende:
Godfather?
Nu echt?quote:
The wrath of Fu Manchuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Christopher Lee?
The Fellowship of the ring
The Two towers
The return of the king
Crimson Rivers 2
Star Wars Episode II
Star Wars Episode III
The Man with the golden gun
Sleepy Hollow
Gremlins II
Ach jij bepaalt het maar neemt niet weg dat het wel muggeziften is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:07 schreef sampoo het volgende:
Je had ook één fout met Wrath of Fu Manchu natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:05 schreef sampoo het volgende:
Tsja. Het is The brideS of Fu Manchu en victorinox heeft er wel 10 goed genoemd.
Sorry maar ik moet hard zijn.![]()
+1 victorinox
Dat is goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Hard Target
Aliens
Alien III
Alien vs Predator
Escape from Absolom
Color of the night
Solly. Je kan het ook zo bekijken, je kan nu eindelijk naar bed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jij bepaalt het maar neemt niet weg dat het wel muggeziften is.
Ach het puntje maakt me ook niks uit en gun het Vic ook van harte hoor. Maar om 1 lettertje vind ik wel een beetje zuur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:13 schreef sampoo het volgende:
[..]
Solly. Je kan het ook zo bekijken, je kan nu eindelijk naar bed.![]()
Verder had victorinox nog geen puntjes.
Richochet, New jack City, CB4, Boyz in The Hood?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Na deze ga ik echt plat:
Noem maar 4 films met Ice-T
Ach ik ben wellicht een beetje een muggezifter en had je de punt ook gewoon gegeven als ik victornix reactie niet had gezien. Je weet maar nooit hoe die het opneemt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het puntje maakt me ook niks uit en gun het Vic ook van harte hoor. Maar om 1 lettertje vind ik wel een beetje zuur.
Ik kan veel hebben hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ach ik ben wellicht een beetje een muggezifter en had je de punt ook gewoon gegeven als ik victornix reactie niet had gezien. Je weet maar nooit hoe die het opneemt.![]()
Judgement night niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:17 schreef victorinox het volgende:
Judgment Night
Mean Guns
Trespass
Tank Girl
Oh fuck, daar trap ik altijd in.quote:
Sampoo +1quote:
En we hadden net Surviving the game nog genoemd in het Filmassociatiespel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Oh fuck, daar trap ik altijd in.
Hij staat wel op de soundtrack...
Ik heb zelf alleen de eerste HP gezien. Dat was wel genoeg. Van The Big Lebowski wist ik niet eens dat hij er in zat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:00 schreef Frank79 het volgende:
Hebbes! Harry Potter natuurlijk. Deel 3, prizoner of Azkaban.
Speelt ook in the Big Lebowski en Seven years in Tibet.
David Thewlis was het maar ja... Net te laat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:02 schreef RuneRose het volgende:
David Tewlis of hoe je het ook spelt.
Echte HP fan hier hoor! Zowel de boeken (EN én NL) als de films. Maar het duurde toch wel eventjes voordat het kwartje viel..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen de eerste HP gezien. Dat was wel genoeg. Van The Big Lebowski wist ik niet eens dat hij er in zat.Maar de titels kloppen! Hij viel mij het eerst echt op als de slechte koning uit Dragonheart. The Island of D.r Moreau en Kingdom of Heaven waren andere bekende films waar 'ie in zat.
Frank79 + 1
Zeg, ik doe hier serieus moeite voor. Kun je niet even iets slechter je best doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:41 schreef ArtyShock het volgende:
1) Blade in Blade
2) Gimli in LotR
3) Connor McLeod in Highlander
4) ?
5) William Wallace in Braveheart?
Ik ga ze echt niet allemaal raden hoor. Vooral dat laatste zwaard zegt me weinig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef Frank79 het volgende:
Zeg, ik doe hier serieus moeite voor. Kun je niet even iets slechter je best doen?![]()
Anyway:
1) Ja, is goed, maar ik zoek / zocht de andere naam die hij heeft zoals hij door zijn vijanden genoemd wordt.
2) Uiteraard.
3) Yep
4) -
5) Nee, niet goed.
De eerste drie zijn nu wel geraden. Daywalker zocht ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:48 schreef Mennosson het volgende:
1 Blade -Blade 2
2 Gimly - Lord Of The Rings, The Two Towers
3 McLeod - Highlander
4 Hellboy - Hellboy
5 First Knight
1) Zijn naam is Eric Brooks, maar dat wist ik zelf ook niet. De Daywalker wordt het meeste gebruikt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:02 schreef ArtyShock het volgende:
1) The Daywalker(?) in Blade (Ik weet eigenlijk z'n echte naam niet, wordt die genoemd in de film?)
2) Gimli in LotR
3) Connor McLeod in Highlander
4) Nazi-zombie-robot(Naam?) in Hellboy
5) General Maximus in Gladiator?
Deze is wel leuk ja. Die cryptische vragen hebben nou niet bepaald met filmtrivia te maken dus als die nooit meer langskomen hoor je mij niet klagen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:59 schreef Frank79 het volgende:
Overigens, aangezien ik nog niet heel lang meedraai hier. Is een dergelijke vraag leuk? Kan het nog niet heel goed inschatten. Net zoals bij mijn "cryptische" vragen.
Respect voor 4. Knap hoor. Naast de eer geen enkel puntje voor jou!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:04 schreef BwennieBren het volgende:
1 Blade -Blade 2
3 McLeod - Highlander
4 Karl Ruprect Kroenen - Hellboy
5 Arthur - King Arthur?
Yesh! En nou de juiste persoon erbij en het complete rijtje graag..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:10 schreef victorinox het volgende:
A Knight's Tale?
Ik had bij 5 Sir Ulrich von Lichtenstein of Gelderland leuker gevonden, maar ja hoor, hij is goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:12 schreef Mennosson het volgende:
1 De Daywalker -Blade 2
3 Connor McLeod - Highlander
4 Karl Ruprect Kroenen - Hellboy
5 William Thatcher - A Knight´s Tale
Altijd leuk om het nog een keer te lezen! Bedankt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef BwennieBren het volgende:
Vond ik een leuke vraag trouwens Frank79, of was dat al gezegd?
Jaja...ik snap hem..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:25 schreef Mennosson het volgende:
Toch een beetje een puntendief zo. Maar ja, hoort er ook bij.
Ik kom zo terug, heb dan denk ik wel een leuke vraag.
Heb ik al gezegd dat deze vraag van Frank ook erg leuk was?
Fieuw... bedankt...sta weer met beide beentjes op de grond!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef dolle_hond het volgende:
ik vond er niks aan
zoals alle rol-naam-vragen
namen van de characters onthoud ik heel slechtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef BwennieBren het volgende:
rol-naam-vragen ?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:41 schreef Frank79 het volgende:
Ik herken Back to the Future, Ghostbusters en There's something about Mary als ik er snel naar kijk.
1 en 10 bij elkaar.
2 en 11?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:42 schreef RuneRose het volgende:
2 en 4 = Assault on PResinct 13.
6 en 7 = Back to the Future 2
1 en 10 = there's something about Mary?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:42 schreef victorinox het volgende:
1 - 10 There's Something About Mary![]()
3 - 12 Trainspotting
6 - 7 Back to the Future 2?
5 - 8
2 - 11 Ghostbusters
4 - 9
Waren al geraden, maar wel goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:45 schreef RuneRose het volgende:
2 en 11 ghostbusters
1 en 10 = there's something about mary
3 en 4 = ?
5 en 8 = ?
6 en 7 = Back to the Future 2
? Zit ik zo een beetje in de buurt? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |