Ow...okay, dan ken je er nu meer!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:32 schreef sampoo het volgende:
Pfff. Ik had het niet geraden.Ik ken alleen Ciske de Rat.
Dank je ik was al beurs gemept door Treinhomo en Wyccie.quote:
aaaawquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je ik was al beurs gemept door Treinhomo en Wyccie.![]()
quote:
Nee, mevrouw mepgraag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:34 schreef Sheridana het volgende:
The Exorcist?
Yep het is Simonetta Stefanelli en ze speelde Apollonia Corleone, Michael eerste vrouw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:38 schreef sampoo het volgende:
Godfather?
Nu echt?quote:
The wrath of Fu Manchuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Christopher Lee?
The Fellowship of the ring
The Two towers
The return of the king
Crimson Rivers 2
Star Wars Episode II
Star Wars Episode III
The Man with the golden gun
Sleepy Hollow
Gremlins II
Ach jij bepaalt het maar neemt niet weg dat het wel muggeziften is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:07 schreef sampoo het volgende:
Je had ook één fout met Wrath of Fu Manchu natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:05 schreef sampoo het volgende:
Tsja. Het is The brideS of Fu Manchu en victorinox heeft er wel 10 goed genoemd.
Sorry maar ik moet hard zijn.![]()
+1 victorinox
Dat is goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Hard Target
Aliens
Alien III
Alien vs Predator
Escape from Absolom
Color of the night
Solly. Je kan het ook zo bekijken, je kan nu eindelijk naar bed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jij bepaalt het maar neemt niet weg dat het wel muggeziften is.
Ach het puntje maakt me ook niks uit en gun het Vic ook van harte hoor. Maar om 1 lettertje vind ik wel een beetje zuur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:13 schreef sampoo het volgende:
[..]
Solly. Je kan het ook zo bekijken, je kan nu eindelijk naar bed.![]()
Verder had victorinox nog geen puntjes.
Richochet, New jack City, CB4, Boyz in The Hood?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Na deze ga ik echt plat:
Noem maar 4 films met Ice-T
Ach ik ben wellicht een beetje een muggezifter en had je de punt ook gewoon gegeven als ik victornix reactie niet had gezien. Je weet maar nooit hoe die het opneemt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het puntje maakt me ook niks uit en gun het Vic ook van harte hoor. Maar om 1 lettertje vind ik wel een beetje zuur.
Ik kan veel hebben hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ach ik ben wellicht een beetje een muggezifter en had je de punt ook gewoon gegeven als ik victornix reactie niet had gezien. Je weet maar nooit hoe die het opneemt.![]()
Judgement night niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:17 schreef victorinox het volgende:
Judgment Night
Mean Guns
Trespass
Tank Girl
Oh fuck, daar trap ik altijd in.quote:
Sampoo +1quote:
En we hadden net Surviving the game nog genoemd in het Filmassociatiespel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Oh fuck, daar trap ik altijd in.
Hij staat wel op de soundtrack...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |