Dat is helemaal juistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Gokje: One Flew Over the Cuckoo's Nest?
Shelley zat niet in One flew over the Cuckoo's nest. Scatman Crothers wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Shelley Duvall en Jackie Nicholson in One flew over the cuckoos nest?
ach gokte maar wat. Had gewoon direct de film moeten noemen achteraf gezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Shelley zat niet in One flew over the Cuckoo's nest. Scatman Crothers wel.
Dat wil nou niet dat je zegt eh... heel vlot downloaden. Nou ja, nog zes minuten te gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:07 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat is helemaal juist
Jack en Scatman Crothers.
ziggyziggyziggy +1
Ik wilde eerst alleen het stukje over de shining plaatsen en vragen over welke film dat ging. Maar ik bedacht me op het laast, omdat het wel heel makkelijk zou zijn. Daarom heb ik er maar wat aan toegevoegd, wat helaas de duidelijkheid van de vraag niet ten goede kwam.
Dit wil ik jullie trouwens niet onthouden:
Grappig filmpje van The Shining
Ik weet A Farewell to Arms en The Old Man and the Sea. De rest zal van de oh-ja's moeten komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Whoohoo!
Noem vijf verfilmingen van boeken van Ernest Hemingway
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:12 schreef EricusMaximus het volgende:
Is old man and the sea verfilmd?
En a farewell to arms?
Anders men at war?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
The Old man and the sea
A Farewell to arms
Men at war
To have and to have not
For whom the bell tolls?
Vier van de vijf.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef sampoo het volgende:
The Old man and the Sea
A Farewell to arms
To Have and have not
For Whom the bell tolls?
men at war?
Sorry, mijn foutquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef sampoo het volgende:Jullie stellen me teleur. Ik kan niet eens 5 goede jatten.
+ the garden of eden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
The Old man and the sea
A Farewell to arms
Men at war
To have and to have not
For whom the bell tolls?
Meer ken ik er niet.quote:
Mij best.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:20 schreef sampoo het volgende:
Ik stel voor dat ik win want ik had als eerste 4 van de 5 goed.![]()
Die had je anders ook bij mij mogen verrichten hoor. Ik zal nu nooit meer die scène van Lethal Weapon vergeten in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Mij best.
nu heb ik ook mijn goede daad van vandaag verricht
Dacht dat die zo ingeknikt zou worden na dat ik bij pistoolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die had je anders ook bij mij mogen verrichten hoor. Ik zal nu nooit meer die scène van Lethal Weapon vergeten in ieder geval.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Fine with me.
sampoo +1
De vijfde was trouwens The Sun Also Rises.
Haha. Precies mijn lijstje, alhoewel die meneer op het onderste plaatje ook verdomd bekend aandoet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:32 schreef Sheridana het volgende:
Is 1 de Magnificent Seven?
2 Ben-Hur... of the Ten commandments....
3...volgens mij is dat Bette Davis...
oke, tot zo ver kom ik even....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Haha. Precies mijn lijstje, alhoewel die meneer op het onderste plaatje ook verdomd bekend aandoet.
Acteurs goed maar de films niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Yul Brynner in Westworld
Charlton Heston in Spartacus
?
?
1 goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:32 schreef Sheridana het volgende:
Is 1 de Magnificent Seven?
2 Ben-Hur... of the Ten commandments....
3...volgens mij is dat Bette Davis...
oke, tot zo ver kom ik even....
De andere actrice wordt bedoeld? Want de voorste is toch echt wel Bette Davis...quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De andere actrice wordt bedoeld? Want de voorste is toch echt wel Bette Davis...
Grace Kelly toevallig?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef sampoo het volgende:De hele film gaat helemaal over de andere actrice.
Is de film dan All About Eve toevallig?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef sampoo het volgende:
[..]De hele film gaat helemaal over de andere actrice.
Yep!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:43 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Is de film dan All About Eve toevallig?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:48 schreef Sheridana het volgende:
Yul Brynner en Charlton Heston zaten samen in The Ten Commandments....die andere 2 dus ook waarschijnlijk...waar ik de namen niet van weet....
Dat het een vampierfilm was had ik al in m'n overwegingen meegenomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:49 schreef sampoo het volgende:
3x goed. De knoflook is een hint maar diegenen die het buiten de deur moet houden hebben meer weg van een andere populaire groep in dit genre die in die film zo'n beetje voor het eerst hun weg op het doek vonden.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:51 schreef Sheridana het volgende:
Is die linkermeneer toevallig Vincent Price?
Ach wees niet zo'n zoutje. Ziggy rekende net ook jouw vier antwoorden goed!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:50 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je hebt nu 4 van de 5 goed behalve de film bij het vierde plaatje. De namen van de acteurs zijn niet nodig. Die waren enkel als hint bedoeld om tot The Ten Commandments te komen.
Ze worden vampiers genoemd maar ze lijken veel meer op een andere groep "undead".quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat het een vampierfilm was had ik al in m'n overwegingen meegenomen.
Niet dat het hielp. Maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |