quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:58 schreef sampoo het volgende:
Een pistool?
Een holster?quote:
Nee.quote:
Die condooms waren in deel II. Omdat dochterlief in een kapotjesspotje had geacteerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:12 schreef REFUSED het volgende:
bij wijze van grap, ivm dochter. maar zoals ik al zei, volgens mij was dat tussendoor niet aan het einde. dus het zal vast fout zijn.
Ah... En die condooms doe je dan weer in een kapotjespotje?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Die condooms waren in deel II. Omdat dochterlief in een kapotjesspotje had geacteerd.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah... En die condooms doe je dan weer in een kapotjespotje?
Damnit. Ik weet nog dat Murtaugh er erg van onder de indruk was. Het beeld wil alleen niet helder komen.Gokje: Riggs z'n eigen pistool?
Oh wacht eens even... Een kogel misschien? Die kogel die hij altijd op zak heeft om zichzelf van kant te maken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
![]()
Hij geeft het aan Rianne en zegt dat Roger wel weet wat het betekend.
Een kogel idd. Riggs had een dum dum kogel die hij wou gebruiken om door zijn eigen kop te raggen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kogels?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Een kogel idd. Riggs had een dum dum kogel die hij wou gebruiken om door zijn eigen kop te raggen.
SaintofKillers +1
Ik herinnerde opeens die scène weer. Hij geeft die kogel omdat aan te geven dat 'ie niet meer suïcidiaal wil zijn en Murtaugh als echte partner ziet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh. Ik wist het eigenlijk niet meer echt. Meer een gok waarvan ik dacht dat het wel eens zou kunnen kloppen.
Matt Damon?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Onder het mom: hoe herkenbaar zijn sommige mensen al van bij de geboorte...
Wie?
Die kon wel eens kloppen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ricci?
Ik vond 'm zelf ook vrij makkelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ricci?
Een lid van The Deadly Viper Assassination Squad uit Kill Bill.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef sampoo het volgende:
Wat is een D.I.V.A.?
Lucy liuquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke slang hoort bij welke D.I.V.A.?
Cottonmouth
Sidewinder
Black Mamba
California Mountain Snake
Copperhead
EricusMaximus +1quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Lucy liu
michael madsen
Uma
Darryl hannah
Vivica A fox
Lucy liuquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke slang hoort bij welke D.I.V.A.?
Cottonmouth
Sidewinder
Black Mamba
California Mountain Snake
Copperhead
Ow. Kwartje!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Een lid van The Deadly Viper Assassination Squad uit Kill Bill.
je mag ook de betreffende acteur noemen.
Ik had hem alvast goed gekeurd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:53 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Lucy liu
michael madsen
Uma
Darryl hannah
Vivica A fox
Editte mijn vorige post per ongeluk ipv hem te quoten en een verbetering aan te brengen
Daar gaat het stukje inderdaad overquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:02 schreef Sheridana het volgende:
The Shining?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |