Technisch en tactisch vrij goed onderlegd. Een erg intelligent spelende voetballer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:04 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb Marcellis eigenlijk nooit zien spelen en verder alleen maar goede dingen over hem gehoord. Wat voor type centrale verdediger is hij eigenlijk?
He Cult, hij heeft wat domme uitspraken gedaan maar dat is geen reden om hem zo af te schilderen. Het is natuurlijk heel moeilijk om net zo charismatisch over te komen als Harry, die ons naar blijkt met een aardige schuld heeft achter gelaten (verder niets dan lof over Van Raaij!). Westerhof heeft wel eens aangegeven dat hij nu meer uren in PSV steekt dan dat hij deed in zijn baan toen hij nog bij Philips werkte. Uiteindelijk werkt Westerhof er hard genoeg voor en heeft hij mijn inziens het beste met de club voor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:35 schreef cultheld het volgende:
Westerhof is wel een botte Rotterdamse klootzak hoor.
Hij is echt een lul. Hiddink heeft niet voor niets weinig sympathie voor deze Spartaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
He Cult, hij heeft wat domme uitspraken gedaan maar dat is geen reden om hem zo af te schilderen. Het is natuurlijk heel moeilijk om net zo charismatisch over te komen als Harry, die ons naar blijkt met een aardige schuld heeft achter gelaten (verder niets dan lof over Van Raaij!). Westerhof heeft wel eens aangegeven dat hij nu meer uren in PSV steekt dan dat hij deed in zijn baan toen hij nog bij Philips werkte. Uiteindelijk werkt Westerhof er hard genoeg voor en heeft hij mijn inziens het beste met de club voor.
Maffiaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:18 schreef cultheld het volgende:
Feit blijft dat er een hoop louche figuren bij zijn betrokken
Dikke kans dat die dan na een aantal opmerkingen met een blok beton aan z'n poten in een kanaal ligtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Tenzij hier iemand vriendjes heeft met die personen, maar dat zal wel niet
Uit Cultheld krijgen we dus niksquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dikke kans dat die dan na een aantal opmerkingen met een blok beton aan z'n poten in een kanaal ligt.
ach..... zei k niet dat je niet alles serieus moest nemen wat Derksen zei?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
En daar ging het laatste deeltje geloofwaardigheid van de heer Derksen.
Dat was mooi inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach..... zei k niet dat je niet alles serieus moest nemen wat Derksen zei?
Derksen kwam ooit met t verhaal dat de Graafschap zou worden overgenomen door Abramovic....... dus
Ja ik las het op de site van psvquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:17 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat was mooi inderdaad![]()
![]()
Carizzo heeft inmiddels zijn debuurt gemaakt in Jong PSV. Ik vraag me af wat we van hem mogen verwachten
idd:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:28 schreef Helly het volgende:
Er zijn ook eigen vervoer kaarten, voorverkoop daarvan begint op 5 november.
quote:4/10/2005 - Verkoop Schalke uit start al op 5 oktober
(Gepost door MP)
BRON: SupVer-PSV.nl
De verkoop van de georganiseerde busreizen voor de Champions League wedstrijd Schalke 04 – PSV op woensdag 23 november start morgen (5 oktober) al in de supporterswinkel. De verkoop voor eigen vervoer start pas zaterdag 5 november via TicketBox. Vorig seizoen was het niet gelijktijdig plaatsvinden van beide verkopen al een doorn in het oog van veel PSV supporters. Evenals het vooraf niet openbaar maken van het totaal aantal beschikbare kaarten en de kaartverdeling tussen eigen vervoer en georganiseerd vervoer. De supportersvereniging is om commentaar gevraagd.
Had ik gelezen ja, maar ik dacht er misschien voor het uitvak andere regels golden.....Ik kan dus gewoon naar ticketbox gaan en kaartjes voor het uitvak vragen en er op eigen vervoer heen gaan? Ik dacht dat die supporters helemaal afgeschermd zouden worden ofzo.....quote:
Dat klinkt al een stuk plausibeler dan al die smoesjes van Van Basten.quote:Daar gaat in de spelersgroep van AZ het volgende ooggetuigenverslag rond: in de rust van de wedstrijd tegen Roemenië (thuis, op 4 juni, ruststand 1-0, uitslag: 2-0) discussieerde Van Bommel nogal heftig met Van Basten. Van Bommel vond dat Oranje meer risico moest nemen en dat daarom af en toe het verwaarlozen van defensieve taken geoorloofd was. Van Basten was het tegenovergestelde van mening.
Van Bommel kwam ook nog eens te laat uit de kleedkamer, de klep naar het veld moest speciaal voor hem worden opengedaan. Bovendien zou Van Bommel de bondscoach bewust hebben geprovoceerd door in de eerste minuten van de tweede helft een mannetje te laten lopen en meteen daarna al net zo bewust oogcontact met Van Basten te zoeken. Na nog geen vijf minuten werd Van Bommel gewisseld.
en van Bommel zal wel zn exuses moeten maken maar dat wil hij niet en dat is het aanpassen waar van Basten t over heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef Spideyman het volgende:
FF een stukje uit de column van Chris van Nijnatten over de kwestie Mvb-MvB
[..]
Dat klinkt al een stuk plausibeler dan al die smoesjes van Van Basten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |