abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31184628
Craig Moore is helaas al gecontracteerd door Newcastle, maar wellicht Ned Zelic of Paul Okon.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31184648
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:04 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb Marcellis eigenlijk nooit zien spelen en verder alleen maar goede dingen over hem gehoord. Wat voor type centrale verdediger is hij eigenlijk?
Technisch en tactisch vrij goed onderlegd. Een erg intelligent spelende voetballer.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:20:04 #178
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31188454
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:35 schreef cultheld het volgende:
Westerhof is wel een botte Rotterdamse klootzak hoor.
He Cult, hij heeft wat domme uitspraken gedaan maar dat is geen reden om hem zo af te schilderen. Het is natuurlijk heel moeilijk om net zo charismatisch over te komen als Harry, die ons naar blijkt met een aardige schuld heeft achter gelaten (verder niets dan lof over Van Raaij!). Westerhof heeft wel eens aangegeven dat hij nu meer uren in PSV steekt dan dat hij deed in zijn baan toen hij nog bij Philips werkte. Uiteindelijk werkt Westerhof er hard genoeg voor en heeft hij mijn inziens het beste met de club voor.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31190008
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:20 schreef Spideyman het volgende:

[..]

He Cult, hij heeft wat domme uitspraken gedaan maar dat is geen reden om hem zo af te schilderen. Het is natuurlijk heel moeilijk om net zo charismatisch over te komen als Harry, die ons naar blijkt met een aardige schuld heeft achter gelaten (verder niets dan lof over Van Raaij!). Westerhof heeft wel eens aangegeven dat hij nu meer uren in PSV steekt dan dat hij deed in zijn baan toen hij nog bij Philips werkte. Uiteindelijk werkt Westerhof er hard genoeg voor en heeft hij mijn inziens het beste met de club voor.
Hij is echt een lul. Hiddink heeft niet voor niets weinig sympathie voor deze Spartaan.
De uitspraken van Westerhof over Kalou, Hiddink en PSV oogstten weinig lof bij mij. De manier waarop hij over PSV spreekt, is puur zakelijk. Van Raaij had en heeft hart voor de club. Dat is een groot verschil.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31190748
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:18 schreef cultheld het volgende:
Feit blijft dat er een hoop louche figuren bij zijn betrokken
Maffia Russische
pi_31190913
Ik krijg nauwelijks de tijd om een TVP te plaatsen. Topic al bijna volgeluld over louche investeringsmaatschappijen
pi_31190996
Ben benieuwd wat uiteindelijk het echte verhaal is van al die maatschappijen enzo...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31191019
ZUllen we waarschijnlijk nooit achter komen
pi_31191044
Denk het ook niet eigenlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31191084
Tenzij hier iemand vriendjes heeft met die personen , maar dat zal wel niet
pi_31191186
Ik denk dat we daar vanzelf achter komen.
pi_31191687
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Tenzij hier iemand vriendjes heeft met die personen , maar dat zal wel niet
Dikke kans dat die dan na een aantal opmerkingen met een blok beton aan z'n poten in een kanaal ligt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31192234
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dikke kans dat die dan na een aantal opmerkingen met een blok beton aan z'n poten in een kanaal ligt .
Uit Cultheld krijgen we dus niks
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 oktober 2005 @ 01:48:06 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31194424
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
En daar ging het laatste deeltje geloofwaardigheid van de heer Derksen .
ach..... zei k niet dat je niet alles serieus moest nemen wat Derksen zei?
Derksen kwam ooit met t verhaal dat de Graafschap zou worden overgenomen door Abramovic ....... dus
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31196194
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ach..... zei k niet dat je niet alles serieus moest nemen wat Derksen zei?
Derksen kwam ooit met t verhaal dat de Graafschap zou worden overgenomen door Abramovic ....... dus
Dat was mooi inderdaad

Carizzo heeft inmiddels zijn debuurt gemaakt in Jong PSV. Ik vraag me af wat we van hem mogen verwachten
pi_31196212
Carrizo gaat een topper worden
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:20:58 #192
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31196222
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:17 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Dat was mooi inderdaad

Carizzo heeft inmiddels zijn debuurt gemaakt in Jong PSV. Ik vraag me af wat we van hem mogen verwachten
Ja ik las het op de site van psv ben heel erg benieuwd!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31198854
Nu hopen dat hij het binnekort ook in PSV 1 mag proberen !
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:59:42 #194
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31200230
Even iets heel anders: ik wil graag naar Schalke-PSV en dan in het uit-vak zitten. Kan dat ook op eigen vervoer of moet ik dan een buscombikaart kopen? Hoe gaat dat precies in zijn werk? (Ik heb trouwen een PSV-clubcard)
pi_31200910
Er zijn ook eigen vervoer kaarten, voorverkoop daarvan begint op 5 november.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 oktober 2005 @ 22:58:01 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31219669
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 12:28 schreef Helly het volgende:
Er zijn ook eigen vervoer kaarten, voorverkoop daarvan begint op 5 november.
idd:
quote:
4/10/2005 - Verkoop Schalke uit start al op 5 oktober
(Gepost door MP)

BRON: SupVer-PSV.nl

De verkoop van de georganiseerde busreizen voor de Champions League wedstrijd Schalke 04 – PSV op woensdag 23 november start morgen (5 oktober) al in de supporterswinkel. De verkoop voor eigen vervoer start pas zaterdag 5 november via TicketBox. Vorig seizoen was het niet gelijktijdig plaatsvinden van beide verkopen al een doorn in het oog van veel PSV supporters. Evenals het vooraf niet openbaar maken van het totaal aantal beschikbare kaarten en de kaartverdeling tussen eigen vervoer en georganiseerd vervoer. De supportersvereniging is om commentaar gevraagd.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 5 oktober 2005 @ 23:03:13 #197
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31219889
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

idd:
[..]
Had ik gelezen ja, maar ik dacht er misschien voor het uitvak andere regels golden.....Ik kan dus gewoon naar ticketbox gaan en kaartjes voor het uitvak vragen en er op eigen vervoer heen gaan? Ik dacht dat die supporters helemaal afgeschermd zouden worden ofzo.....
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:45:55 #198
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31224413
FF een stukje uit de column van Chris van Nijnatten over de kwestie Mvb-MvB
quote:
Daar gaat in de spelersgroep van AZ het volgende ooggetuigenverslag rond: in de rust van de wedstrijd tegen Roemenië (thuis, op 4 juni, ruststand 1-0, uitslag: 2-0) discussieerde Van Bommel nogal heftig met Van Basten. Van Bommel vond dat Oranje meer risico moest nemen en dat daarom af en toe het verwaarlozen van defensieve taken geoorloofd was. Van Basten was het tegenovergestelde van mening.

Van Bommel kwam ook nog eens te laat uit de kleedkamer, de klep naar het veld moest speciaal voor hem worden opengedaan. Bovendien zou Van Bommel de bondscoach bewust hebben geprovoceerd door in de eerste minuten van de tweede helft een mannetje te laten lopen en meteen daarna al net zo bewust oogcontact met Van Basten te zoeken. Na nog geen vijf minuten werd Van Bommel gewisseld.
Dat klinkt al een stuk plausibeler dan al die smoesjes van Van Basten.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31224793
Dat zou niet echt slim zijn van Mark

Hij zou beter moeten weten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 oktober 2005 @ 11:11:06 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31224967
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef Spideyman het volgende:
FF een stukje uit de column van Chris van Nijnatten over de kwestie Mvb-MvB
[..]

Dat klinkt al een stuk plausibeler dan al die smoesjes van Van Basten.
en van Bommel zal wel zn exuses moeten maken maar dat wil hij niet en dat is het aanpassen waar van Basten t over heeft.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')