abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31174564
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:35 schreef PyTh het volgende:

[..]

Van Mateja ook niet, hij heeft heel de nacht moeilijk geslapen
Kunnen we Mateja niet inzetten om Alex te overtuigen nog een tijdje te blijven? Achter die tank schuilt volgens mij een heel emotioneel en lief mannetje. En hij zal vast vertederd raken als hij hoort dat dat kinje het verschrikkelijk zou vinden als hij weg zou gaan...
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:51:25 #152
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31175457
Zet 'm gewoon een pot appelmoes voor, dan blijft 'ie wel.
pi_31178215
Maar goed, als het waar is, dan is het grote punt niet dat hij vertrekt, zelfs als hij wel 100% van PSV was denk ik dat hij aan het einde van het seizoen onhoudbaar zou zijn, maar dat steeds blijkt dat PSV meegewerkt heeft aan belachelijke constructies die uiteindelijk geen voordeel voor de club opleveren.

Spelers met vreemd kapitaal halen ed is op zich niet verkeerd, maar als je constructies tekent waarbij je spelers midden in het seizoen de deur uit kunnen wandelen ben je verkeerd bezig imho...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31178953
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ter info: hierboven ziet u één zin!
Lastig uit te spreken
pi_31179702
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, als het waar is, dan is het grote punt niet dat hij vertrekt, zelfs als hij wel 100% van PSV was denk ik dat hij aan het einde van het seizoen onhoudbaar zou zijn, maar dat steeds blijkt dat PSV meegewerkt heeft aan belachelijke constructies die uiteindelijk geen voordeel voor de club opleveren.

Spelers met vreemd kapitaal halen ed is op zich niet verkeerd, maar als je constructies tekent waarbij je spelers midden in het seizoen de deur uit kunnen wandelen ben je verkeerd bezig imho...
PSV had Alex nooit kunnen halen zonder Chelsea. De halve wereld wilde hem contracteren; Milan en Real Madrid incluis.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31179955
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:35 schreef PyTh het volgende:

[..]

Van Mateja ook niet, hij heeft heel de nacht moeilijk geslapen
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:48:02 #157
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31180331
Alex is zomaar niet weg hoor. Zoals Twi al zei, Alex heeft er zelf ook een zegje en ziet heus wel dat het moeilijk wordt de concurrentie aan te gaan met Nesta en Stam.

Bij een eventueel vertrek van Alex krijgt PSV geen cent trouwens. (hij heeft dan ook niks gekost).
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31180805
PRecies zelfde geld wilt hij helemaal niet naar Milan !
pi_31182050
Mwah als hij hoort wat ze em per dag betalen daar in milaan.
pi_31182696
dat is gewoon ziek, die bedragen daar in Italië
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:14:59 #161
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31182782
Alex blijft
quote:
'Alex blijft zeker tot zomer bij PSV'

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

PSV-voorzitter Rob Westerhof zegt dat voetballer Alex zeker tot het eind van dit seizoen bij PSV blijft. Voetbal International en Voetbal Insite meldden maandag nog dat de Braziliaanse verdediger in de winterstop naar AC Milan vertrekt. In het contract van de Braziliaanse verdediger staat dat hij in de winterstop alleen naar Chelsea mag als de Engelse topclub problemen heeft. Volgens Westerhof is er bij Chelsea op dit moment niets aan de hand. Bovendien mag Alex volgens de Engelse voetbalwetten pas in Engeland voetballen als hij vijf interlands voor het Braziliaanse elftal heeft gespeeld. Dat is tot nu toe niet het geval.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31182871
Feit blijft dat er een hoop louche figuren bij zijn betrokken
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:19:57 #163
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31182922
En daar ging het laatste deeltje geloofwaardigheid van de heer Derksen .
-
pi_31183113
Dat is al een hele opluchting

Die Johan is een stokert
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:28:41 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31183207
Ondanks z'n twijfelachtige reputatie geloof ik Derksen eerder dan Westerhof hoor. Die laatste is echt de schande van de Nederlandse velden, qua bobo's. Daarbij is zelfs van den Herik nog heilig, of trekpop Jaakke.
pi_31183277
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef twi het volgende:
Ondanks z'n twijfelachtige reputatie geloof ik Derksen eerder dan Westerhof hoor. Die laatste is echt de schande van de Nederlandse velden, qua bobo's. Daarbij is zelfs van den Herik nog heilig, of trekpop Jaakke.
Dat ben ik helemaal met je eens.
pi_31183343
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef twi het volgende:
Als Westerhof zegt dat hij tot de zomer blijft, dan geloof ik hem. Anders is hij wel erg ongeloofwaardig en zullen de supporters hem echt niet meer accepteren...
pi_31183435
Westerhof is wel een botte Rotterdamse klootzak hoor.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:38:01 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31183500
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:33 schreef Neoktheone het volgende:
Als Westerhof zegt dat hij tot de zomer blijft, dan geloof ik hem. Anders is hij wel erg ongeloofwaardig en zullen de supporters hem echt niet meer accepteren...
Dat is hij toch al lang, ongeloofwaardig? Alles wat uit die man z'n mond komt kun je omdraaien en voor de waarheid aannemen. Er zal wel een deal zijn met Chelsea, maar wanneer Chelsea zegt dat ze 'm niet hoeven zal die maatschappij echt wel zeggen dat ze met andere clubs om de tafel gaan zitten. Anders ben je werkelijk waar een heel slechte zakenman.
pi_31184017
Ach, Alex weg, dan Marcellis erin.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:57:52 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31184103
Da's ook een zeer, zeer goed talent inderdaad. Maargoed, hij had al een blessure geloof ik, dus hopelijk voor PSV wordt dat geen tweede Affelaytje.
pi_31184148
Marcellis is idd een groot talent. Maar ik heb liever dat Lamey en Wilson worden geloosd. Haal Marcellis dan maar bij de selectie + een topverdediger en dan kan Marcellis daar mooi van leren.
pi_31184316
Ik heb Marcellis eigenlijk nooit zien spelen en verder alleen maar goede dingen over hem gehoord. Wat voor type centrale verdediger is hij eigenlijk?
pi_31184400
Er zijn vast wel spelers die de scouts niet gescout hebben en die Guus dan kan aantrekken voorhanden als Alex weg is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:10:29 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31184491
Er zullen er zat rondlopen in Australie, inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')