Kunnen we Mateja niet inzetten om Alex te overtuigen nog een tijdje te blijven? Achter die tank schuilt volgens mij een heel emotioneel en lief mannetje. En hij zal vast vertederd raken als hij hoort dat dat kinje het verschrikkelijk zou vinden als hij weg zou gaan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Mateja ook niet, hij heeft heel de nacht moeilijk geslapen![]()
Lastig uit te sprekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ter info: hierboven ziet u één zin!![]()
PSV had Alex nooit kunnen halen zonder Chelsea. De halve wereld wilde hem contracteren; Milan en Real Madrid incluis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, als het waar is, dan is het grote punt niet dat hij vertrekt, zelfs als hij wel 100% van PSV was denk ik dat hij aan het einde van het seizoen onhoudbaar zou zijn, maar dat steeds blijkt dat PSV meegewerkt heeft aan belachelijke constructies die uiteindelijk geen voordeel voor de club opleveren.
Spelers met vreemd kapitaal halen ed is op zich niet verkeerd, maar als je constructies tekent waarbij je spelers midden in het seizoen de deur uit kunnen wandelen ben je verkeerd bezig imho...![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Mateja ook niet, hij heeft heel de nacht moeilijk geslapen![]()
quote:'Alex blijft zeker tot zomer bij PSV'
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
PSV-voorzitter Rob Westerhof zegt dat voetballer Alex zeker tot het eind van dit seizoen bij PSV blijft. Voetbal International en Voetbal Insite meldden maandag nog dat de Braziliaanse verdediger in de winterstop naar AC Milan vertrekt. In het contract van de Braziliaanse verdediger staat dat hij in de winterstop alleen naar Chelsea mag als de Engelse topclub problemen heeft. Volgens Westerhof is er bij Chelsea op dit moment niets aan de hand. Bovendien mag Alex volgens de Engelse voetbalwetten pas in Engeland voetballen als hij vijf interlands voor het Braziliaanse elftal heeft gespeeld. Dat is tot nu toe niet het geval.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef twi het volgende:
Ondanks z'n twijfelachtige reputatie geloof ik Derksen eerder dan Westerhof hoor. Die laatste is echt de schande van de Nederlandse velden, qua bobo's. Daarbij is zelfs van den Herik nog heilig, of trekpop Jaakke.
Als Westerhof zegt dat hij tot de zomer blijft, dan geloof ik hem. Anders is hij wel erg ongeloofwaardig en zullen de supporters hem echt niet meer accepteren...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef twi het volgende:
Ondanks z'n twijfelachtige reputatie geloof ik Derksen eerder dan Westerhof hoor. Die laatste is echt de schande van de Nederlandse velden, qua bobo's. Daarbij is zelfs van den Herik nog heilig, of trekpop Jaakke.
Dat is hij toch al lang, ongeloofwaardig? Alles wat uit die man z'n mond komt kun je omdraaien en voor de waarheid aannemen. Er zal wel een deal zijn met Chelsea, maar wanneer Chelsea zegt dat ze 'm niet hoeven zal die maatschappij echt wel zeggen dat ze met andere clubs om de tafel gaan zitten. Anders ben je werkelijk waar een heel slechte zakenman.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:33 schreef Neoktheone het volgende:
Als Westerhof zegt dat hij tot de zomer blijft, dan geloof ik hem. Anders is hij wel erg ongeloofwaardig en zullen de supporters hem echt niet meer accepteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |