abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:46:03 #201
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_31460943
Gisteren deze bekeken .Marx Brothers blijven geniaal.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:41:11 #202
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31463266
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 02:24 schreef i-spy24 het volgende:

Tijdens een heldere nacht met volle maan verliezen 'Ellie' (gespeeld door actrice
Nina Richi
als je dan zo nodig hele lappen tekst met copy-pasten, doe t dan goed .
Haar naam is nog altijd Christina Ricci

zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:59:02 #203
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31463602
Dare mo shiranai (Nobody Knows) (2004)
Aangrijpend, prachtig, ontroerend, vertedderend, fantastisch, dat zijn zo de woorden die me te beginnen schieten als ik deze film moet beschrijven.

cijfer: 9.5

Das Boot (1981)

Een film van een 2 en een half uur over mensen op een duikboot, die nooit en nergens gaat vervelen is al een hele prestatie op zich. Maar als je dan eigenlijk ook nog constant op het puntje van je stoel zit is natuurljik nog beter. Echt fantatisch hoe Petersen het claustrofobisch gevoel van een onderzeeër op de kijker weet over te brengen door de ruimtes in beeld klein en propvol te houden. En de spanning erin weet het te houden zonder veel te laten zien van wat er buiten de duikboot zich afspeelt of juist daardoor.

Tokyo Tower (2005)
En na al dat serieuze werk was het tijd voor wat ontspannenders. Maar jammer genoeg kreeg ik bagger. De film gaat over twee jongens, die een relatie hebben met oudere dames. In het begin wordt je meteen in het diepe gegooid. En ik had dan ook eerst een half uur de tijd om erachter te komen wie nou bij wie hoorden etc. Maar toen ik dat eenmaal wist, kon het me allemaal eigenlijk geen reet meer boeien. Heb weinig romantische films gezien waar me het zo weinig uitmaakte of ze elkaar nu zouden krijgen of van het dak afzouden springen van liefdesverdriet. Zolang de film daarmee maar afgelopen was. Het enige pluspunt wat ik kan verzinnen is dat de dames er nog best appetijtelijk uitzagen.
cijfer: 4
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:28:26 #204
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_31465560
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dare mo shiranai (Nobody Knows) (2004)
Aangrijpend, prachtig, ontroerend, vertedderend, fantastisch, dat zijn zo de woorden die me te beginnen schieten als ik deze film moet beschrijven.
[afbeelding]
Volgende week op tv, vrijdag 21 oktober 23:50 - 02:20
pi_31465584
kijk nu Cinderella
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31465673
The Brothers Grimm

Een film van Terry Gilliam. Bekend van Twelve Monkeys en de geweldige Monty Python delen levert met the Brothers Grimm een slappe film af die bol staat van de langdradig saaie actie scenés en het slappe belachelijke verhaallijn die je zo in slaap laat dommelen en totaal niet kan boeien.

IMDB-cijfer: 5.9
Mijn cijfer: 4.8
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:21:52 #207
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31466686

Frankenstein Created Woman

In deze film doet Frankenstein zijn ding, maar deze keer met een vrouw. En de vrouw is misvormd voor ze behandeld wordt en ziet er uit als een playmate na de transformatie. Oh ja, Peter Cushing (die ene bad guy uit Star Wars, degene die niet blinkt) is Frankenstein en doet dat met de nodige flair. Wederom een hip Hammerfilmpje dat geen seconde verveelt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:07:02 #208
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_31469703
The Machinist

Pfoe. Ik heb verschillende gevoelens over deze film. Het begin en midden vind ik eigenlijk gewoon geweldig. Er wordt een heel mooie sfeer neergezet, de spanning bouwt lekker op en ik werd écht benieuwd wat er nou aan de hand was. Ondertussen speelde Bale de sterren van de hemel, dus ik begon te denken dat dit een van mijn persoonlijke favorieten zou gaan worden. Jammergenoeg verijdelde het einde dit. Het wordt een beetje een poging tot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat is gewoon jammer. Ik vind dat er veel in de film zit, maar dat het eind gewoon zwak is. Had beter gekund. Jammer. Maar toch goed hoor.

Cijfer: 8+.

pi_31470102
DVÆRGEN

THE SINFUL DWARF

You are a human bitch!

Dwarfsploitation en één van de beste naast THE TERROR OF TINYTOWN over een idiote dwerg en z'n nog idiotere moeder die dames ontvoeren ze drogeren en vastbinden om ze te kunnen hoereren.

Veel full frontals, rape, dwarfrape, kettingen, drugs, torture enz enz

Nogal downbeat en sleazy eurotrash met een heuse status.

Enige uncut versie is een Nederlands vhssie van VML

[ Bericht 8% gewijzigd door kinky_queen op 15-10-2005 20:50:43 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:58:05 #210
40664 Durbin
Who knows..
pi_31475164
Herbie: Fully Loaded (2005, USA)

De Volkswagen Herbie wordt door de dochter (Lindsay Lohan) van een raceteam-eigenaar van de sloop gehaald en opgeknapt. Door toedoen van Herbie neemt ze het in een sprint op tegen de huidig NASCAR-kampioen en wint deze. Dit leidt uiteindelijk tot een rematch en zelfs deelname aan een heuse NASCAR-race. De voornaamste reden voor mij om deze film te kijken was het optreden van twee echte NASCAR-coureurs. En daarin werd ik niet teleurgesteld, want niet alleen werd het een spelletje "Spot de NASCAR-coureur", maar vond ook de gehele laatste 20 minuten van de film op een oval plaats. Afgezien daarvan was het weinig soeps en is het een prima te missen film.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:02:39 #211
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_31477264
Batman Begins
Een van de betere Batman films. Misschien wel de beste maar de andere delen zitten niet zo goed meer in het geheugen.

Christian Bale is wel weer lekker op dreef en ook weer op gewicht. Dacht dat zijn rol er voor in de Machinist was, waar hij vel overbeen is.

De FX is oké. En er komt een hele rits van bekende acteurs langs, waaronder onze trots Rutger Hauer.

De batmobil is wel een redelijk bruut ding.

Maar een Top250 film ik betwijfel het. Zo goed was het nu ook weer niet.

imdb 8.3 #112 / cijfer 7.2

Gandhi
In India is een gast bezig om de hindoes en de moslims in op stand te komen tegen het Britsche regime door middel van géén geweld. Meneer wordt tientallen keren opgepakt. Voor totaal niet geldige gronden.
Door zijn non-violence instelling wordt hij wereld beroemd. Hij heeft er min of meer voor gezorgd dat India onafhankelijk is geworden.

Het is een biopic dus.

imdb 8.0 #183 / cijfer 8.0

Crimson Tide
Gene Hackman is een captain van een onderzeeer. Denzel Washington de XO. Ze zijn in diep zee tijdens de koude oorlog met Rusland. Als er tijdens een order half binnenkomt door attack van russische submarine onstaat er een soort muiterij. Als er onbedachtte dingen worden gedaan en
een attach hadden gedaan dan was er misschien een nuclair warfare onstaan.

In die tijd heeft de captain de macht om een nucliare beslissingen te nemen. Dus US president/ USSR president en de captain of submarine zijn de belangerijkste mensen op aarde.
Gelukkig is tegenwoordig de bevoegdheid teruggedraaid. Hopgelijk.

imdb 7.1 / cijfer 7.0

Off Screen
Op waarheid berust verhaal. Het is denk nog wel bekend bij men. Debiel bestormd rembrandtoren en in de veronderstelling dat ie bij Philips. Hij beweert dat Philips met zijn breedbeeldtelevisies de mensen probeert de verleiden.

Jeroen Krabbé is de hoofd van Sound en Vision department. Jan Declair is de gestoorde vent.
Deze gek beweert dus dat ie vele gesprekken heeft gehad met de S&V-man. En dat hij bevestigd heeft dat de breedbeeld televisie nep is. Uiteraard ontkent de S&Vman.

Best wel een redelijk spannende thriller. Met een vleugje Twee-voor-Twaalf-tic.

Heb nog maar een paar films met Declair gezien maar hij speelt wel erg sterk zijn rol. Gezegd wordt van deze Belgische acteur is dat hij 'de Nero' is van de Lage Landen.

Ik blijf het fascineerend vinden dat iemand denkt door de breedbeeld uitzindingen dat we misleid worden.

imdb 6.6 / cijfer 6.0
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 16 oktober 2005 @ 01:08:28 #212
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_31479255
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:20 schreef kinky_queen het volgende:

[afbeelding]
Wow. Is dat Jack Black or what?

pi_31480499
Gisteren Saw, en die viel, na een leuk begin, erg tegen. Het had zo'n aardige film kunnen zijn. Maar zoals ik hier ook al elders las, werkt het op een gegeven moment niet meer. Het stuk waarin de goede doktor totaal onnodig zijn voet begon af te zagen zorgde vooral voor lamlendige hilariteit. De verassing op het einde zag ik niet aankomen maar interesseerde me toen al echt niet meer.

Daarna Oldboy, er zijn thematische overeenkomsten . Ik had vaag van de film gehoord, maar eigenlijk niet veel en was op niets voorbereid. Niet op zo'n virtuoze, maar ook ontregelende film. Bepaalde stukken ontgingen mij soms had ik het idee-en dat vind ik zelden prettig, andere stukken waren weer ontroerend of meer schokkend dan heel Saw. Het moet nog bezinken en misschien moet ik hem nogt een keer zien.

Vandaag anderhalf deel van Novecento. Heel erg lang geleden voor het eerst gezien op een gevoelige leeftijd en was tot tranen toe geroerd en onder de indruk. Daarna wel eens herzien, maar al heel lang niet meer gezien.
Ik was bang dat het erg pamfletistisch en simplistisch zou zijn. En dat was het tot op zeker hoogte ook wel maar anderzijds toch iets complexer dan ik gevreesd had, hoewel ik hem dus nog niet uitgezien heb. Ik vond het eerste deel eigelijk redelijk saai. Was ik destijds als begin twintiger nog enorm onder de indruk van die verkoolde lijken, vreselijk en gruwelijk vond ik het. Nu deed me dat als oude cynische dertiger totaal niets meer. En anderzijds is dat niet eens zo erg: het is manipulatie en eigenlijk ook propaganda. Maar Novecento is ook een stuk filmkunst waaran nog genoeg te genieten valt.
En heel grappig eigenlijk om die jonge frisse koppen van De Niro, Depardieu en Sutherland te zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoSigar op 16-10-2005 02:09:31 ]
Helpt waar hij kan!
  zondag 16 oktober 2005 @ 02:48:45 #214
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_31481267
Crash

Erg goede film over verschillende mensen die met racisme in aanraking komen en daar allemaal op een andere manier mee omspringen. Erg goed gefilmd en ook een hele bijpassende soundtrack. Deze komt zeker op mijn wishlistje.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_31481549
IL TUO VIZIO E UNA STANZA CHIUSA E SOLO IO NE HO LA CHIAVE

YOUR VICE IS A LOCKED ROOM AND ONLY I HAVE THE KEY/YOUR VICE IS A CLOSED ROOM AND ONLY I HAVE THE KEY/EYE OF THE BLACK CAT/EXCITE ME/GENTLY BEFORE SHE DIES

Nou heb ik of een aardig borreltje op, óf ik ben véél te intelligent voor deze film, maar ik snap er geen ene reet van. Het zal het eerste zijn, maar ik ga deze film zeker aanschaffen, al is het maar vanwege Edwige Fenech die er zelfs met kort haar zéér appetijtelijk uitziet.

Wat ben ik toch een simpele løl...

zondag 16 oktober 2005 @ 10:33:50 #216
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_31483654
Herbie: Fully Loaded (Angela Robinson, 2005)
Het cliche-verhaal kabbelt niet onaardig voort en gaat braaf alle verplichte elementen af. Uiteindelijk breekt vooral het gebrek aan humor de film op. Zelfs de pogingen daartoe zijn heel schaars en als het dan toch geprobeert wordt is het van heel bedenkelijk niveau. *½

Stealth (Rob Cohen, 2005)
Nogal ongeloofwaardige en voorspelbare actiefilm, die alleen vanwege de degelijke actiescenes de moeite van het uitkijken waard is. **
pi_31485545
Notting Hill
Prachtfilm

zondag 16 oktober 2005 @ 12:30:09 #218
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_31485706
Nog wat oude die ik vergeten ben trouwens:

Charlie and the Chocolate Factory

Deze heb ik al weer meer dan 2 maanden terug gezien, maar goed. Verhaal kennen we langzamerhand wel, maar Burton steekt het in een origineel jasje. De decors zijn adembenemend, de vertolkingen erg okay en de muziek stukken beter dan in de Gene Wilder-versie . Deep Roy als de Oompa Loompa was een leuke vondst en Depp steelt de show natuurlijk. Ja, fijn. Maar geen Burton-hoogvlieger.

Cijfer: 7.5.

The Life Aquatic With Steve Zissou

.

Ik hou van Wes Anderson. The Royal Tenenbaums en Rushmore vond ik al geweldig, deze ook. Murray is enorm tof en wordt ondersteund door een arsenaal aan eveneen toffe acteurs. Lekkere muziek ook. Leuke beelden. *zwijmelt verder*

Cijfer: 9.

pi_31486471
Charlie and the Chocolate Factory laatst ook gezien. Hoewel ik de oude beter vond heeft Depp echt een mooi stukje werk neergezet. In een woord fantastisch hoe hij Wonka speelt.
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:52:09 #220
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_31487047

Zo vaak gezien maar blijft coole film.10/10
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:07:10 #221
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31487329
Deze week op tv gezien:

Con Air
Heerlijke over-the-top actie film. Zo over-the-top en belachelijk dat `t gewoon cool is. Al veel te vaak gezien maar hij blijft fijn om te zien. Lekkere actie, John Malkovich is super ("Move and the bunny get`s it ).
Kortom: super actie film, die ik keer op keer kan zien*)

IMDB Cijfer: 6,3/10
Mijn Cijfer: 7,0/10

Gisteren:
Wallace And Gromit: The Curse Of The Were-Rabbit
Wat een coole film . Heerlijke humor, de grappen blijven de hele film door maar komen en dan is `t erg knap dat de hele film grappig is. Het verhaal is nogal belachelijk, maar dus gewoon super uitgewerkt. Het ziet er prachtig uit, de personages zijn cool en de verwijzingen naar andere films liggen er lekker dik op. Geweldige film dus, die zeker een aanrader is. Ook voor de mensen die normaal niet van dit soort films houden. Die dvd gaat er zeker komen

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,5/10

Enemy of The State
Coole actie thriller met een heerlijk hoog tempo. Het verhaal is erg sterk, de uitwerking is erg sterk. De tijd vliegt voorbij, de film verveelt dus geen moment. Het camerawerk is cool,net als de montage. Het acteerwerk van de voltallige cast is goed te noemen, met waarschijnlijk wel 1 van Will Smith`s beste rollen. Jammer dat `t einde zo klef is
Maar verder een lekkere film

IMDB Cijfer: 7,1/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
pi_31487712
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:07 schreef Timo20 het volgende:

Con Air
Heerlijke over-the-top actie film. Zo over-the-top en belachelijk dat `t gewoon cool is. Al veel te vaak gezien maar hij blijft fijn om te zien. Lekkere actie, John Malkovich is super ("Move and the bunny get`s it ).
Kortom: super actie film, die ik keer op keer kan zien*)
Dat snap ik nou niet eh, gaan mensen een film kijken die ze al gezien hebben...

EVIL DEAD 2

EVIL DEAD 2: DEAD BY DAWN

43e X

Tjsah, wat moet ik zeggen. Hij haalt het niet bij EVIL DEAD maar wat een geweldig kunststukje is dit!

pi_31488738
Bend It Like Beckham

zondag 16 oktober 2005 @ 15:15:15 #224
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_31488777
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:27 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Waarom is dat gek? Jij luistert muziek toch ook vaker dan één keer? Ik vind het juist leuk om films vaker te kijken, al hangt het heel erg van de film (en het genre) af.
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:29:32 #225
40664 Durbin
Who knows..
pi_31489078
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:15 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Waarom is dat gek? Jij luistert muziek toch ook vaker dan één keer? Ik vind het juist leuk om films vaker te kijken, al hangt het heel erg van de film (en het genre) af.
Gezien het de 43e keer was dat KQ Evil Dead 2 zag, gooi ik het op sarcasme.
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:42:58 #226
52357 Lambiekje
pi_31489357
Hitler: The Rise of Evil.

Robert Carlyle (ja de gast uit Full Monty) is Hitler.

Dit zijn de jaren dat Htiler gevormd wordt. Het begint zeg maar dat hij deelneemt in de WOI.
De jaren er op is hij geregeld gast spreker en men wardeerd hem. Eind jaren 20 richt hij eigen partij op. En krijgt het hele land met zich mee. De rest moge bekend zijn. Dit is zeg maar het verhaal tot dat Hitler aan het macht komt.

Blijf het raar vinden dat z'n malloot ongestoord aan de macht kon komen. Dat er nooit iemand in heeft gegrepen. Tja we zullen het nooit weten wat Pim van plan was. Die was wel vroegtijdig omgelegd. *Zelf was ik wel benieuwd wat Pim gedaan zou hebben. Misschien dat men het zelfde dacht van Hitler. Het zal wel niet z'n vaart lopen. Zoals de bekend de geschiedenis herhaald zichzelf wel.

Snap wel dat je een groter publiek trekt met Engelstalig. Blijft raar dat men Engels schreeuwt en snauwt.

imdb 7.1 / cijfer 7.0
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:10:22 #227
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_31489940
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:29 schreef Durbin het volgende:

[..]

Gezien het de 43e keer was dat KQ Evil Dead 2 zag, gooi ik het op sarcasme.
Waarom de hele post lezen als je ook gewoon alleen het begin kunt doen?
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:18:23 #228
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_31490118
Key Largo

Tja. Blijft wel aardig. Geen hoogvlieger, maar gewoon fijn om te kijken. Bogart en Bacall zijn fijn, het verhaal is onderhoudend genoeg en er zitten wat leuke beelden in. Fijne zondagmiddagfilm.

Cijfer: 6.5.

zondag 16 oktober 2005 @ 17:09:12 #229
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_31491216
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Key Largo

Tja. Blijft wel aardig. Geen hoogvlieger, maar gewoon fijn om te kijken. Bogart en Bacall zijn fijn, het verhaal is onderhoudend genoeg en er zitten wat leuke beelden in. Fijne zondagmiddagfilm.

Cijfer: 6.5.

[afbeelding]
belachelijk om een screenshot zonder EGR te posten
pi_31491290
House of wax!
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:14:25 #231
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31491341
TROY

Ik hou wel van dit soort films, maar vond deze beetje tegenvallen, ben teveel gewend van THE GLADIATOR denk ik
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_31491821
Ima, ai ni yukimasu (Be With You)

Prachtige film die je echt raakt, verhaal is heel mooi verteld en uitgewerkt, neem daarbij de prachtige rustige muziek en de mooie beelden en sprookjessfeer die langskomen in de film. Echt een topper
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:36:45 #233
13148 Shogo
Psycho...
pi_31491872
X-Men (2000)
Blijft zelfs na meerdere keren kijken sterk en goed.
pi_31493125
Central do Brasil

Alleenstaande en verbitterde vrouw helpt kind nadat hij zijn moeder heeft verloren, door het land te doorkruisen op zoek naar zijn vader.

Het is een mooie film, vooral door de sfeervolle beelden van de landschappen.
Fijn is dat de hoofdpersonages niet zwart-wit zijn en dus ook negatieve karaktertrekken tonen.
Hierdoor wordt de film nergens te zoet.

Mooi dus voor op de zondagmiddag.
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:48:50 #235
40664 Durbin
Who knows..
pi_31493243
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:10 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Waarom de hele post lezen als je ook gewoon alleen het begin kunt doen?
True.
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:31:43 #236
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31496681
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:27 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

EVIL DEAD 2

EVIL DEAD 2: DEAD BY DAWN

43e X
ja dat snap ik nou ook niet
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:35:59 #237
40664 Durbin
Who knows..
pi_31496767
The Candy Snatchers (1973, USA)

De 16-jarige Candy wordt ontvoerd door twee mannen en een vrouw, met het plan om diamanten als losgeld te vragen bij haar vader. Deze blijkt echter haar stiefvader te zijn en zit eigenlijk niet zo met de eventuele dood van Candy. Een doofstom jongetje is de enige persoon die weet waar Candy zich bevindt. Aardige thriller, maar ik had het eigenlijk wat minder braaf verwacht. Het einde heeft daarentegen wel een aardige twist.
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:37:53 #238
52357 Lambiekje
pi_31496808
Stealth
Erg voorspelbar actie film. 3 Navy pilots. Een stoere jonge een neger en meid.Sure. Bij een volgende missie wordt de nwe onbemande stealthding ingezet. Tijdens de missie gaat de stealth zijn eigen weg en disobeys orders. zucht. Ja het leert steeds wat bij. Maar het blijkt dat het wat te goed leert.

Je kunt veel zeggen maar die Jamie Foxx kan niet acteren. Denk dat meneer vleugels heeft na Ray.

Tering he. de onbemande plane heeft een voice van een kleuter. Godsgruwelijk.

De actie is lekker zwaar over de top. De graphics zijn wel oke .. lekker over de wereld heen knallen. Maar het verhaal is bedroevend slecht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
imdb 4.5 / cijfer 4.5
pi_31498440
LA TARANTOLA DAL VENTRE NERO

THE BLACK BELLY OF THE TARANTULA/DE ZWARTE TARANTULA

Veel bekende bekken, een heerlijke soundtrack en een zowaar voor mij voorspelbare killer.

Een heerlijke giallo die het bij mij toch vaak goed doen, al had ik wel het id dat dit een filmpie is die ik al gezien had vanwege de vele cliché's

maandag 17 oktober 2005 @ 03:50:30 #240
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_31504150
Los Muertos: typische festivalfilm over een man die ergens naartoe gaat op een boot. Sloom en semi, maar ik vond hem wel lekker eigenlijk. Zelfs het opensnijden van een schattig geitje en de 'flops'-geluiden als z'n blaas eruit gerukt wordt hadden wel iets poëtisch. Zo'n film waar je bij in slaap valt en die je tóch nog een keer wilt zien. 7.
Paradise Now: ik ben er nog niet helemaal uit, maar in ieder geval een goede film. Grootste probleem is eigenlijk dat ik vind dat de film de issue der zelfmoordterrorisme teveel versimpeld om echt iets toe te voegen aan de discussie erover. Nou ja, versimpeld is niet het juiste woord eigenlijk. De film gooit het meer op persoonlijke/psychologische verklaringen dan op een sociologische verklaring, en die kunnen nooit een relatief veelvoorkomend maatschappelijk probleem verklaren. Vind ik. In ieder geval is de film als portret van twee mannen wel erg geslaagd, en aangezien dat is wat de film probeert zal ik hem daar dan ook maar op beoordelen. Met een 7,5. Mooi geschoten ook trouwens.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:12:58 #241
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31512331
Batman Begins (2005)
Soms denk je wel eens dat de top ergens wel mee bereikt is. Dat het gewoon niet meer beter kan dan dat. Dat het beste wel bereikt is. En zo dacht ik ook over superhelden verfilmingen na Spider-Man. Het was imo onmogelijk om de moeiljike opgave van het verfilmen van een superhelden comic nog beter te doen dan dat. Zoiets is namelijk niet heel makkelijk Je moet als regisseurs recht doen aan de meestal tig jaren geschiedenis die zo'n karakter heeft, want als je daar te veel van afdwaalt, zit de rest van je leven je mailbox vol met hate-mails van fanboys/girls. Maar tegelijkertijd moet je de geschiedenis van het karakter weten te vertalen naar een film van 2 à 2.5 uur en dit zo te doen dat de film ondertussen ook nog begrijpelijk en (belangrijker nog) vermakelijk blijft voor de leek. En met Spider-Man dacht ik dus dat de ultieme balans daarin wel gevonden was.
Maar zoals vaak met dit soort gedachtes, komt er dan iets voorbij dat (gelukkig) je ongelijkheid bewijst. En in dit geval was dat Batman Begins. Ongeveer alles klopt aan deze film. De film neemt zijn tijd om de ontstaansgeschiedenis van Batman te vertellen, waardoor het karakter meer diepgang krijgt dan ooit eerder is vertoond. En weet dit op zo'n manier te doen dat alleen de allergrootste zeikerds onder de fanboys/girls iets te klagen zullen hebben over minieme details. Maar ook de leek precies weet wat Bruce Wayne in Batman heeft doen veranderen.
Maar laten we bij het begin beginnen, want één van de allerbelangrijkste dingen in dit soort films is toch wel de casting. En die is echt uitstekend. Christian Bale is tienmalen geloofwaardiger als Batman dan Micheal Keaton ooit was, om maar niet te spreken over zijn opvolgers. Voor de rol van Alfred is Micheal Caine natuurlijk de ultieme droomkandidaat. Maar ook de rest van de cast is totaal in orde. Gary Oldman als Gordon, Liam Neeson als Henri Ducard, Ken Watanabe als Ra's Al Ghul en Cillian Murphy als Dr. Jonathan Crane zijn imo allemaal ideale kandidaten voor hun rollen. De enige rol die me echt niet aanstond was Katie Holmes als Rachel Dawes, daarvoor hadden ze toch echt iemand iets ouder en geloofwaardiger moeten vinden.
Maar ik heb nu wel genoeg geluld. De film is gewoon absoluut top. Het enige wat een beetje jammer is, dat Batman nou eenmal één van de serieuste en duisterste superhelden is, en de film daarom logischer wijze minder humor bevat dan die over iedereens favoriete muurkruiper, Spiderman.
cijfer: 9
pi_31515208
Yo..klink goed, ik kriig de NL DVD release pas volgende week binnen. Ik mis trouwens in jouw review de pic's van je eigen DVD en de film..
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 18:41:38 #243
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_31515565
Ik niet.
Sheridana +1
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:48:08 #244
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_31515676
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik niet.
Wat hij zegt dus.
The short weekend begins with longing...
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:55:27 #245
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_31515830
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:22 schreef i-spy24 het volgende:
Yo..klink goed, ik kriig de NL DVD release pas volgende week binnen. Ik mis trouwens in jouw review de pic's van je eigen DVD en de film..
Ik mis pics van jou in een fotoboek. Misschien ben je wel een meisje van 11 die alles verzint en de hele dag doorbrengt met het knuffelen van puppy's. Bewijs wil ik zien. Met een paust-it.
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:07:49 #246
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_31516090
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:55 schreef Sai het volgende:
paust-it.
.
The short weekend begins with longing...
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:28:33 #248
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31516568
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:22 schreef i-spy24 het volgende:

eigen DVDs pics, .

[ Bericht 14% gewijzigd door Lonewolf2003 op 17-10-2005 19:34:51 ]
pi_31517563
DARK WATER

Idd de remake van HONOGURAI MIZU NO SOKO KARA van Hideo Nakata, en ik moet zeggen dat het een hele degelijke remake is. Nergens pretentieus zoals zoveel Hollywood remakes proberen te zijn en ook geen vreemde draaien en plottwists, gewoon een lekkere spookfilm met jammergenoeg weinig tot geen kippenvelmomenten maar daarentegen een goede klamme sfeer zoals die ook erg goed is in het origineel.

Jennifer Connelly is uitstekend als de getraumatiseerde moeder en Ariel Gade is een niet irritante kleuter, en dat wil wel wat zeggen. Wat opvalt is dat gerennomeerde acteurs redelijk kleine bijrolletjes hebben en die met verve vertolken, vooral John C. Reilly, Tim Roth en Pete Postlethwaite leveren puik werk.

Een prima film die geen afbreuk doet aan het origineel voor zover dat mogelijk kan zijn.

Een 7 is zeker op zijn plaats, en kom maar op met die 2-disc S.E!

maandag 17 oktober 2005 @ 21:35:45 #250
52357 Lambiekje
pi_31517848
Breaking Dawn (2004)
Goodlooking studente krijgt de opdracht om een patient in gekkenhuis te bestuderen/interviewen. Ze raakt verstrikt in belevingswereld van de gek.
SPOILER
imdb 6.1 / cijfer 5.0

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 17-10-2005 22:04:13 ]
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:17:07 #251
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31519087
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik niet.
echt hey
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:55 schreef Sai het volgende:

[..]

Ik mis pics van jou in een fotoboek. Misschien ben je wel een meisje van 11 die alles verzint en de hele dag doorbrengt met het knuffelen van puppy's. Bewijs wil ik zien. Met een paust-it.
als dat soort pics nou hier zouden worden gepost, dan wordt t topic gelijk weer wat interessanter
Vind t een goed idee, ik wacht iig met smacht de foto`s af
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:51:25 #252
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31520096
Cinderella
Deze Disney klassieker heeft weer alles dat de oude Disney tekenfilms zo goed maakt: een leuk maar voorspelbaar verhaal, mooie animaties, goede karakters, leuke liedjes.
Dat is eigenlijk ook alles wat er over deze film te vertellen is. Gewoon genieten geblazen.

Een aparte vermelding verdiend IMO wel het werk dat Disney op deze dvd leverd. De print ziet er ge-wel-dig uit en de gerestaureerde originele mono track klinkt super. Opnieuw een juweel van een film en dvd release!

IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 8,3/10
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:24:50 #253
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31530177
Who's Afraid of Virginia Woolf? (1966)
Nick en zijn vrouw gaan op een avond op bezoek bij Martha en George. Maar dat bezoek loopt al snel compleet uit de hand. Martha en George lijken namelijk verzot op ruzie maken met elkaar. En spelen ondertussen ook nog eens een spelletje met de gevoelens van hun gasten.
Het concept van de film is heel simpel. En de hele film zien we niet meer dan de 4 hoofdpersonen, die met elkaar praten en vooral ruzieën. Maar dit gaat in zo'n tempo, dat de film sneller gaat dan menig actie blockbuster. Op een gegeven moment zit je, net zoals Nick ,echt met je handen in je haar, terwijl je je afvraagt wat er nu waar is en wat gelogen/gespeeld. Dit vooral dankzij het geweldige spel en chemie van en tussen Elizabeth Taylor en Richard Burton.
cijfer: 9
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:24:57 #254
4571 Sokolsky
pi_31531673
Is Virginia Woolf ergens op DVD te krijgen? Ik vind 'm ook fantastisch...
Sheridana +1
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:47:42 #255
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_31533385
Even kijken.. De afgelopen 20 uur:

American Psycho

Bij z'n release eens gezien, maar het meeste al weer vergeten. De hele film is tof en precies mijn type. Ik hou van lichtelijk bloederige psychothrillers, dus dit was precies goed. Bale is erg tof en heel verfrissend na het zien van The Machinist . Leuke bijrollen ook van Witherspoon, Leto en Matt Ross. Ja, fijn.

Batman Begins

Ach, nu kon ik 'r net zo goed een Bale-dagje van maken . Ik heb m'n twijfels bij de film. Hij is natuurlijk belachelijk veel beter dan z'n twee voorgangers, maar ik had het niet zo op de 'terugnaarderoots'-dingen. Het had of meer uitgebreider moeten zijn, of weggelaten moeten worden. Nu ergerde 't me eigenlijk alleen wat. Jammer ook van Neeson, iets te overdone. Verder wel zeker een leuke film met toffe vertolkingen (al mag ik Holmes niet zo). Ach ja. Gewoon een leuke Batman, da's al weer heel wat .
Oh, en Rutger .

Cijfer: 7.

Once Upon A Time In The West

. Heerlijk. Ik heb weer ouderwets genoten. Dit keer kon ik vooral Jason Robards (Chayenne) waarderen. Tof personage, dat gelukkig niet zo stijf en onrealistisch is als goodguy Bronson en badguy Fonda. Muziek was weer om bij weg te zwijmelen. Gewoon heel fijn om te zien.

Cijfer: 9.

Petrified Forest

Het debuut van Humphrey Bogart evenals een toneelverfilming. Heel erg fijne film. Het verhaal is leuk en de dialogen fris en vlot. Howard en Davis zijn érg goed gecast, vooral Howard draagt de film praktisch. Bogart is nog opvallend onbelangrijk, maar laat zeker even goed zien wat 'ie kan. Gewoon een erg fijne onderhoudende en frisse film.

Cijfer: 7,5.

Arsenic and Old Lace

Ik had 'm al eens eerder gezien, maar het werd tijd voor een herkansing. Het blijft een frisse komedie, maar is net iets te flauw bij tijden. Grant laat zich zeker van z'n goede kant zien en zorgde vaak voor een glimlach op m'n gezicht. De oude tantes (Hull en Adair) zijn echter gewoonweg irritant. Jammer, maar het doet de film verder niet al te erg af. Toffe Lorre ook, trouwens.

† In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:53:23 #256
4571 Sokolsky
pi_31533542
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Arsenic and Old Lace

Ik had 'm al eens eerder gezien, maar het werd tijd voor een herkansing. Het blijft een frisse komedie, maar is net iets te flauw bij tijden. Grant laat zich zeker van z'n goede kant zien en zorgde vaak voor een glimlach op m'n gezicht. De oude tantes (Hull en Adair) zijn echter gewoonweg irritant. Jammer, maar het doet de film verder niet al te erg af. Toffe Lorre ook, trouwens.

Typisch, ik vond juist die oude dametjes erg leuk en Grant bij vlagen irritant.
Sheridana +1
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:32:17 #257
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31534625
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:53 schreef Sokolsky het volgende:

[..]

Da's niet typisch. Dat heet verschil in smaak en dat is een ontzettend cool verschijnsel.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:50:24 #258
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31535088
Elephant
Lekker schieten
Wel aardig, maar als je het mij vraagt had Gus hier meer uit kunnen halen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31535905
The Bourne Identity.
pi_31536093
Dreamcatcher

Begin is wel aardig, daarna ineens een plotwending en dan gaat het over buitenaardse wezens ofzo. Het blijft erg vaag wat de 'dromenvanger' nu met het verhaal te maken heeft.
Ik stoorde me ook enorm aan character 'Duddits' en 'alter-ego' van 'Jonesy'. Erg nep allemaal en het kon me in ieder geval niet boeien.

Moderator dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:30:16 #261
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31537126
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:53 schreef Sokolsky het volgende:

[..]

Ik vond alles en iedereen irritant in die film en ze hadden het mooi bij het toneelstuk moeten houden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:15:18 #262
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31538020
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:30 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik vond alles en iedereen irritant in die film en ze hadden het mooi bij het toneelstuk moeten houden.
Wanneer komt je Persona-review?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:27:00 #263
133000 beebje
Panoptisch
pi_31538286
farenheit 9/11
And momma said, mmmmmmm
Why don't the news casters cry when they read about people who die?
At least they could be decent enough to put just a tear in their eyes..
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:27:50 #264
133000 beebje
Panoptisch
pi_31538300
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:32 schreef Laniboekje het volgende:
Dreamcatcher

Begin is wel aardig, daarna ineens een plotwending en dan gaat het over buitenaardse wezens ofzo. Het blijft erg vaag wat de 'dromenvanger' nu met het verhaal te maken heeft.
Ik stoorde me ook enorm aan character 'Duddits' en 'alter-ego' van 'Jonesy'. Erg nep allemaal en het kon me in ieder geval niet boeien.

[afbeelding]
Dat was inderdaad een beetje een vage b film
And momma said, mmmmmmm
Why don't the news casters cry when they read about people who die?
At least they could be decent enough to put just a tear in their eyes..
pi_31543705
IL FIUME DEL GRANDE CAIMANO

THE BIG ALLIGATOR RIVER/THE GREAT ALLIGATOR/ALLIGATORS

Leuke Italiaanse JAWS rip die natuurlijk een stuk beter is dan die film en een overheelijk uitziende Barbara Bach, een hoge bodycount en heelijk wisselvallige effecten.

Fans zullen TENTACOLI ook leuk vinden, ook een Italiaanse JAWS rip maar dan met een octopus.

Craptastic

dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:02:44 #266
52357 Lambiekje
pi_31543831
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even kijken.. De afgelopen 20 uur:

American Psycho

Bij z'n release eens gezien, maar het meeste al weer vergeten. De hele film is tof en precies mijn type. Ik hou van lichtelijk bloederige psychothrillers, dus dit was precies goed. Bale is erg tof en heel verfrissend na het zien van The Machinist . Leuke bijrollen ook van Witherspoon, Leto en Matt Ross. Ja, fijn.

[afbeelding]
SPOILER
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:42:02 #267
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_31545043
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 21:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_31545295
BS je bent een campfan in wording

pi_31546883
Bewitched (2005)

Opzich wel een leuke film, maar het duurt lang voordat hij op gang komt, in het begin hangt hij een beetje aan elkaar met flauwe grapjes en zo, maar op een gegeven moment begint het toch wel goed te komen, ook al heb ik een gruwelijke hekel aan het acteren van Nicole Kidman, in deze film kon ik haar wel waarderen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:33:58 #270
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_31548596
THE ICE STORM, 2 eurie bij Bart Smit, is ook een echte kinderfilm. Verhaal is heel erg in de jaren 70 geplaatst (de rillingen lopen constant over je rug), en gaat over een verzameling diep ongelukkige mensen. Joan Allen speelt weer moedertje van Tobey Maguire, net als in Pleasantville.
Mens sana in corpore sano
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:41:44 #271
4571 Sokolsky
pi_31548885
Kinderfilm?
Sheridana +1
  Moderator dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:43:18 #272
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31548928
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:41 schreef Sokolsky het volgende:
Kinderfilm?
Hij bedoelde het cynisch.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:45:13 #273
4571 Sokolsky
pi_31548987
Oké
Sheridana +1
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:13:19 #274
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_31554344
Crash (Paul Haggis, 2004)
Dit regiedebuut van Paul Haggis, onder meer scenarioschrijver van Million Dollar Baby, vertoond nogal wat overeenkomsten met Magnolia qua stijl en vooral ook wat betreft het brede scala aan emoties wat beroerd wordt. Dit alles wordt iets minder stijlvol in beeld gebracht dan in Magnolia, maar zeker niet minder effectief en overtuigend. Haggis toont zich andermaal begaan met de huidige stand van de Amerikaanse samenleving en legt de vinger op de gevoelige plekken. Dit alles resulteert in een overtuigend statement van hoop op een betere toekomst. ****½
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:46:21 #275
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31562488
Dear Frankie (2004)
Eenvoudig, doch prachtig.
cijfer: 8.5
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:18:47 #276
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_31563081
Laura's ster
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_31564018
IKA RESURAA

THE CALAMARI WRESTLER

Nou dit is écht iets wat alleen voor b-filmfans geschikt is.

woensdag 19 oktober 2005 @ 19:48:32 #278
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_31564693
Vannacht nog gezien:

Dances With Wolves

Door z'n lengte was ik altijd nogal huiverig om deze film te kijken. Vooral omdat ik ook nog eens de extended ( ) version heb liggen van een indrukwekkende 227 minuten. Gister moest het er dan maar eens van komen, ik ben immers zo'n Costner-fan . Gelukkig viel het me absurd mee. Ik zeg het eigenlijk nooit, maar de tijd vloog voorbij. Het voelde echt niet aan als bijna 4 uur. De beelden zijn echt a-dem-be-ne-mend en de muziek is tof. Costner speelt opvallend goed en weet de film echt te dragen. Ook wordt er een heel interessant beeld geschetst van de Sioux-indianen. Enige grote minpunt van de film is Mary McDonnell .

Cijfer: 8.5.

The Big Chill

Dit is nou zo'n type film waar ik gewoon blij van word. Ik vond het echt een plezier om 'm te kijken. Leuke acteurs, simpel maar mooi verhaal, leuke muziek. Niets speciaals, geen hoogstandje, maar gewoon heel fijn. Oh, en Kevin Kline .

Cijfer: 8.

woensdag 19 oktober 2005 @ 20:05:31 #279
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_31565049
Nog vergeten: An Alan Smithee Film

Tja. Ik weet niet echt wat ik hier van moet vinden. Ik vond 'm amuserend, maar vreemd. De zogenaamde documentairestijl was wel aardig, maar er werd te weinig mee gedaan. Grappige vertolkingen. Niets speciaals. Gewoon grappig. Wel opvallend leuke rollen van Sylvester, Whoopi en Jackie.

Cijfer: 6.
pi_31565064
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 om 15:41 uur zeikte 'Timo20' het volgende:

als je dan zo nodig hele lappen tekst met copy-pasten, doe t dan goed .
Haar naam is nog altijd Christina Ricci

Joh wat is jou probleem ? Je hebt zelf illegaal/gestolen download spul dus wat nou " ik copy&paste.." ga maar lekker googlen als loser als je niks te doen hebt
Als ik copy&paste dan staat het erbij. Zo niet dan is het eigen tekst en eigen woorden. ga janken dat ik het weer verpest als jezelf begint met zeiken

On-Topic :

zo kijk...meer copy&paste/illegaal spul van mij

Kijk..meer copy&paste illegaal

Kijk...meer copy&paste illegaal

[ Bericht 17% gewijzigd door i-spy24 op 19-10-2005 20:21:26 ]
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:02:57 #282
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_31566066
Whehehehehehe. .
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:11:12 #283
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31566225
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:05 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Joh wat is jou probleem ?
m`n probleem? dat zijn er 2.
1: jij
2: dat je niet je eigen stukjes schrijft (wat opzich niet eens zo erg is) maar als er dan fouten in dat stukje staan, verbeter ze dan...
quote:
Je hebt zelf illegaal/gestolen download spul
tuurlijk, al die dvd`s die ik heb zijn illegaal en gedownload
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:31 schreef kinky_queen het volgende:
Dude

I know
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:02 schreef Sai het volgende:
Whehehehehehe. .
It ain`t funny either
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:28:05 #284
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31566551
On-topic:

Vandaag:

Tron
Het idee van het verhaal is erg leuk bedacht en origineel. Gelukkig is de uitwerking dat ook. Na ruim 20 jaar zijn de effecten uiteraard nogal gedateerd maar het is nog steeds erg leuk om te kijken. Jeff Bridges is geweldig gecast, net als de rest van de cast.
Hele leuke film, als je tenminste door de gedateerdheid heen kunt kijken...

IMDB Cijfer: 6,4/10

The Twins Effect
Wat een rare film. Een ander woord kan ik er zo snel niet voor bedenken. Het had zoveel meer kunnen zijn dan dat `t uiteindelijk geworden is. Het is een bizarre mix van vampierenfilm, humor, drama en romantiek. En van alle genres werkt het hier niet. Het acteerwerk is maar middelmatig, terwijl er toch een paar goede acteurs in zitten. De effecten varieren van slecht en middelmatig tot redelijk goed. Het verhaal rommelt aan alle kanten en op `t einde heb je echt zoiets van: ok, die 1,5 uur krijg ik niet meer terug. Nee dit was zeker niet de beste vampierenfilm
Iemand interesse in een LE???

IMDB Cijfer: 5,8/10
Mijn Cijfer: 5,8/10
pi_31570305
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 om 21:11uur schreef 'Timo20' het volgende:
m`n probleem? dat zijn er 2.
1: jij
2: dat je niet je eigen stukjes schrijft (wat opzich niet eens zo erg is) maar als er dan fouten in dat stukje staan, verbeter ze dan...
Ik heb er vanaf vandaag ook 2:

JIJ en dat je ruzie zoekt en dus ben je vanaf nu mijn emmer waar ik af toe op ga slaan.
en ik schrijf mijn eigen stukjes niet? Nou..komop...blaaskaak laat zien.
En hoe ik wat schrijf maak jij niet uit asbak. Dus lekker janken bij je moeder of de mod.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2005 @ 00:10:37 #287
4571 Sokolsky
pi_31570524
i-spy, waarom maak je het jezelf zo moeilijk? Dat is toch nergens voor nodig?
Sheridana +1
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2005 @ 00:26:58 #288
4571 Sokolsky
pi_31571044
Ik heb de Dekalog van Kieslowski gekeken. 10 films van een uur met steeds één van de 10 geboden als thema. Het is een monumentaal werk; elke aflevering heeft een hoge kwaliteit, zowel qua thematiek als cinematografie. Maar het geheel is hier meer dan een som der delen; een absolute aanrader!

Mijn favorieten zijn overigens 7, 4, 10 en 1.
Sheridana +1
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:39:02 #289
40664 Durbin
Who knows..
pi_31571323
-nevermind-

[ Bericht 35% gewijzigd door Durbin op 20-10-2005 00:51:44 ]
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:42:11 #290
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31571395
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Ik heb er vanaf vandaag ook 2:

JIJ en dat je ruzie zoekt en dus ben je vanaf nu mijn emmer waar ik af toe op ga slaan.
veel succes
pi_31571406
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 15:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
No Direction Home: Bob Dylan - A Martin Scorsese Picture (2005)
Toen hier door Sai en Kolkus (
Mijn enige kritiekpunten op de documentaire is dat hij met 4 uur aan de hele lange kant is. En dus wel een ....
Sorry voor de late reactie, maar Dylans bekering komt dus helemaal niet ter sprake?
Helpt waar hij kan!
pi_31571704

© Man of the House.

Als 5 cheerleaders getuige zijn van een moord op een drugsinformant,moeten ze 24 uur per dag bewaakt worden om niet het volgende slachtoffer te worden. De stoere Texas Ranger Roland Sharp, gespeeld door Harvard native en top-acteur Tommy Lee Jones., krijgt de opdracht om de meisjes te beschermen en hiervoor doet hij zich voor als assistent-coach van het cheerleaderteam.

Maar een Texas Ranger en cheerleaders samen blijkt in het begin geen gelukkige combinatie zeker als de cheerleaders blijk geven dat opsluiting voor hun geen enkele prioriteit heeft, en uitgaan en lol maken wel.

Nawoord:

© Man of the House is een leuke film als je praat over inhoud,uitvoering en geloofwaardigheid. Het verhaal is flinterdun,bevat vaart en Tommy Lee Jones doet het leuk als oude brombeer te midden van al die jonge actrices die de rollen van cheerleaders spelen.

Waardering als dvd-film: 7/10

[ Bericht 97% gewijzigd door i-spy24 op 20-10-2005 01:26:12 ]
  donderdag 20 oktober 2005 @ 01:08:07 #293
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31571954
Charlie and the chocolate factory.

Heerlijke Burton film met wederom een prima vertolking van Depp. Het verhaal is uiteraard een klassieker dus daar hoeft verder weinig over gezegd te worden. Prima vermaak.
8

Dit had een plaatje van het menu kunnen zijn als hij legaal was.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 01:09:56 #294
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31572001
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:42 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Sorry voor de late reactie, maar Dylans bekering komt dus helemaal niet ter sprake?
Nee. De film houd op zo rond de tijd dat die dat ongeluk krijgt.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 01:10:49 #295
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31572016
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
RETURN OF THE LIVING DEAD 5- RAVE TO THE GRAVE

Issie echt zo slecht? Nee nog slechter

[afbeelding]
Oeh. Misschien een film die Day Of The Dead 2: Contagium van de troon kan stoten wat betreft slechtste zombiefilm van het jaar. Hoewel. Dat lijkt me best wel onmogelijk.
pi_31574016
Ehm, hij is gelukkig wel iets beter dan dié film

pi_31574546
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:28 schreef Timo20 het volgende:
On-topic:

Vandaag:

Tron
Het idee van het verhaal is erg leuk bedacht en origineel. Gelukkig is de uitwerking dat ook. Na ruim 20 jaar zijn de effecten uiteraard nogal gedateerd maar het is nog steeds erg leuk om te kijken. Jeff Bridges is geweldig gecast, net als de rest van de cast.
Hele leuke film, als je tenminste door de gedateerdheid heen kunt kijken...

IMDB Cijfer: 6,4/10
Die heb ik laatst ook voor het eerst gezien. Heerlijke bullshit in een CGI jasje. Ik vond hem wel leuk!
maar goed, wat ik onlangs gezien heb:

Southern Comfort
Een Deliverance kloon, waarbij een groep soldaten op tegenstand stuiten van de plaatselijke Cajun bevolking in de moerassen van Louisiana. Ik heb Deliverance nog niet gezien, maar aangezien deze film naar meer smaakt ga ik daar meteen achteraan. Gewoon degelijk.

Metallica: Some Kind of Monster
Een docu over het tot stond komen van het St. Anger album van Metallica. Een album dat onder zware druk tot stand is gekomen, aangezien de bassist James Newsted de band na 15 jaar verliet, James Hetfield af moest kicken en de bandleden verder van elkaar af stonden dan ooit.
Hele leuke docu om te zien imo, maar op zich niets aparts. Conclusie is wel dat de bandleden allemaal verwende eikeltjes zijn en dat Lars Ullrich écht zo irritant is als dat ie eruit ziet. Wat een grafmongool zeg.

Kung Fu Hustle
Bevat hele grappige scenes, maar over het algemeen ontstijgt de film niet het 'wel grappig' zijn.

Shark Tale
Ongeïnspireerde Dreamworks animatie. Madagascar vond ik gewoon irritant; Shark Tale past in het rijtje Shrek 2 en Robots. Wel geinig, maar eigenlijk te flauw voor woorden. Ik ben blij dat ik Wallace & Gromit al gezien heb, want Aardman studios laat zien hoe je wél een goede animatieflm aflevert.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:40:31 #298
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31579067
Warai no daigaku (University of Laughs) (2004)
De film speelt zich af in het Japan van 1940. Een toneelschrijver moet van een censoor zijn toneelstuk steeds herschrijven. Waardoor het toneelstuk steeds anders wordt.
Het concept achterde film om met humor dit soort belachelijke situaties te tonen is echt heel goed. De film schept van het begin af aan meteen een ouderwets slapstick sfeertje door de typische big band muziek. En het acteerwerk van de twee hoofdrolspelers is zeer in orde. En er zitten een paar leuke grapjes in. Maar de uitwerking is in het totaal genomen gewoon niet grappig genoeg om echt lang bij te blijven of nog een keer te willen zien.
cijfer: 6.5
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:05:04 #299
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_31580558
Irréversible
Ik had deze film gedownload omdat het op fok nogal veel genoemd werd als ranzige film die zo erg was dat ie uitgezet werd. Dat moest ik natuurlijk ook ff checken
De film begon erg vaag en donker en zeker door het geluid had ik na 5 minuten al geen zin meer om het verhaal te volgen. Toen kwam dus de bekende scene dat het hoofd in elkaar gehufd werd door een brandblusser en pas daarna begon ik alles te volgen en kwam ik erachter dat het verhaal niet chronologisch werd verteld en wie wie was. Vanaf toen werd de film wel te doen. Niet echt speciaal, vooral kunstzinnig en schokkend bedacht denk ik deze film. Hij slaagt denk ik wel in zijn opzet maar om het nou echt een goede film te noemen, nah, een 6.

Jisatsu saakuru (Suicide Club)
Deze film zat in een box met Battle Royale en omdat ik die film wel ok vond wilde ik deze ook wel zien. Het verhaal begint lekker bloederig met allemaal schoolmeisjes die voor een trein springen. Daarna volgen we een onderzoek naar de zelfmoordgolf die opkomt. De film richt zich veel op de media en op hoe de mens zich voelt in de samenleving en hoe ze door slechte redeneringen overgehaald kunnen worden om gekke dingen te doen. Dit komt heel goed uit de verf. Het stuk waarin een huisvrouw haar eigen vingers kapot hakt is erg fijn. Voor de rest een goede film die goed overkomt en niet een overvloed aan gore heeft. Een 7,5.

Poltergeist
En toen ben ik maar weer eens begonnen aan een reeksje. De Poltergeist reeks deze keer. Ik had er nog geen een gezien dus ik was benieuwd. Omdat Steven Spielberg in deze film een flinke vinger in de pap had kon het natuurlijk wel eens interessant worden. En dat was het ook. De spanning wordt goed opgebouwd. De special effects zijn voor die tijd zeer goed. De soundtrack overbekend evenals vele quotes uit de film. Het gezin is gelukkig niet zoals in The Omen of The Exorcist een streng gelovig gezin, pa en ma blowen er in een scene flink op los en moeders vind het trucje met de stoel door de keuken juist leuk. Goede film. Een 8.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:33:24 #300
133151 nymphe
just a big fish
pi_31581225
Ik ben dinsdag naar The Brothers Grimm in de bios geweest... Viel nogal tegen. Verder ben ik van plan dit weekend Million Dollar Baby en 21 Grams te kijken
Ease your mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')