als je dan zo nodig hele lappen tekst met copy-pasten, doe t dan goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:24 schreef i-spy24 het volgende:
Tijdens een heldere nacht met volle maan verliezen 'Ellie' (gespeeld door actrice
Nina Richi
Volgende week op tv, vrijdag 21 oktober 23:50 - 02:20quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dare mo shiranai (Nobody Knows) (2004)
Aangrijpend, prachtig, ontroerend, vertedderend, fantastisch, dat zijn zo de woorden die me te beginnen schieten als ik deze film moet beschrijven.
[afbeelding]
cijfer: 9.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is gewoon jammer. Ik vind dat er veel in de film zit, maar dat het eind gewoon zwak is. Had beter gekund. Jammer. Maar toch goed hoor.
Cijfer: 8+.![]()
Dat snap ik nou niet eh, gaan mensen een film kijken die ze al gezien hebben...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:07 schreef Timo20 het volgende:
Con Air
Heerlijke over-the-top actie film. Zo over-the-top en belachelijk dat `t gewoon cool is. Al veel te vaak gezien maar hij blijft fijn om te zien. Lekkere actie, John Malkovich is super("Move and the bunny get`s it
).
Kortom: super actie film, die ik keer op keer kan zien*)
Waarom is dat gek? Jij luistert muziek toch ook vaker dan één keer? Ik vind het juist leuk om films vaker te kijken, al hangt het heel erg van de film (en het genre) af.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet eh, gaan mensen een film kijken die ze al gezien hebben...
![]()
Gezien het de 43e keer was dat KQ Evil Dead 2 zag, gooi ik het op sarcasme.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Waarom is dat gek? Jij luistert muziek toch ook vaker dan één keer? Ik vind het juist leuk om films vaker te kijken, al hangt het heel erg van de film (en het genre) af.
Waarom de hele post lezen als je ook gewoon alleen het begin kunt doen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:29 schreef Durbin het volgende:
[..]
Gezien het de 43e keer was dat KQ Evil Dead 2 zag, gooi ik het op sarcasme.
belachelijk om een screenshot zonder EGR te postenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Key Largo
Tja. Blijft wel aardig. Geen hoogvlieger, maar gewoon fijn om te kijken. Bogart en Bacall zijn fijn, het verhaal is onderhoudend genoeg en er zitten wat leuke beelden in. Fijne zondagmiddagfilm.
Cijfer: 6.5.
[afbeelding]
True.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Waarom de hele post lezen als je ook gewoon alleen het begin kunt doen?
ja dat snap ik nou ook nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet eh, gaan mensen een film kijken die ze al gezien hebben...
![]()
EVIL DEAD 2
EVIL DEAD 2: DEAD BY DAWN
43e X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imdb 4.5 / cijfer 4.5Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Wat hij zegt dus.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik niet.
Ik mis pics van jou in een fotoboek. Misschien ben je wel een meisje van 11 die alles verzint en de hele dag doorbrengt met het knuffelen van puppy's. Bewijs wil ik zien. Met een paust-it.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:22 schreef i-spy24 het volgende:
Yo..klink goed, ik kriig de NL DVD release pas volgende week binnen. Ik mis trouwens in jouw review de pic's van je eigen DVD en de film..![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:55 schreef Sai het volgende:
paust-it.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:22 schreef i-spy24 het volgende:
Yo..klink goed, ik kriig de NL DVD release pas volgende week binnen. Ik mis trouwens in jouw review de pic's van je eigen DVD en de film..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imdb 6.1 / cijfer 5.0
[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 17-10-2005 22:04:13 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik niet.
als dat soort pics nou hier zouden worden gepost, dan wordt t topic gelijk weer wat interessanterquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:55 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik mis pics van jou in een fotoboek. Misschien ben je wel een meisje van 11 die alles verzint en de hele dag doorbrengt met het knuffelen van puppy's. Bewijs wil ik zien. Met een paust-it.
Typisch, ik vond juist die oude dametjes erg leuk en Grant bij vlagen irritant.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Arsenic and Old Lace
Ik had 'm al eens eerder gezien, maar het werd tijd voor een herkansing. Het blijft een frisse komedie, maar is net iets te flauw bij tijden. Grant laat zich zeker van z'n goede kant zien en zorgde vaak voor een glimlach op m'n gezicht. De oude tantes (Hull en Adair) zijn echter gewoonweg irritant. Jammer, maar het doet de film verder niet al te erg af. Toffe Lorre ook, trouwens.
Cijfer: 7.
Da's niet typisch. Dat heet verschil in smaak en dat is een ontzettend cool verschijnsel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:53 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Typisch, ik vond juist die oude dametjes erg leuk en Grant bij vlagen irritant.
Ik vond alles en iedereen irritant in die film en ze hadden het mooi bij het toneelstuk moeten houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:53 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Typisch, ik vond juist die oude dametjes erg leuk en Grant bij vlagen irritant.
Wanneer komt je Persona-review?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond alles en iedereen irritant in die film en ze hadden het mooi bij het toneelstuk moeten houden.
Dat was inderdaad een beetje een vage b filmquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:32 schreef Laniboekje het volgende:
Dreamcatcher
Begin is wel aardig, daarna ineens een plotwending en dan gaat het over buitenaardse wezens ofzo. Het blijft erg vaag wat de 'dromenvanger' nu met het verhaal te maken heeft.
Ik stoorde me ook enorm aan character 'Duddits' en 'alter-ego' van 'Jonesy'. Erg nep allemaal en het kon me in ieder geval niet boeien.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even kijken.. De afgelopen 20 uur:
American Psycho
Bij z'n release eens gezien, maar het meeste al weer vergeten. De hele film is tof en precies mijn type. Ik hou van lichtelijk bloederige psychothrillers, dus dit was precies goed. Bale is erg tof en heel verfrissend na het zien van The Machinist. Leuke bijrollen ook van Witherspoon, Leto en Matt Ross. Ja, fijn.
Cijfer: 8+.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij bedoelde het cynisch.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 om 15:41 uur zeikte 'Timo20' het volgende:
als je dan zo nodig hele lappen tekst met copy-pasten, doe t dan goed.
Haar naam is nog altijd Christina Ricci![]()
![]()
![]()
![]()
m`n probleem? dat zijn er 2.quote:
tuurlijk, al die dvd`s die ik heb zijn illegaal en gedownloadquote:Je hebt zelf illegaal/gestolen download spul
I knowquote:
It ain`t funny eitherquote:
Ik heb er vanaf vandaag ook 2:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 om 21:11uur schreef 'Timo20' het volgende:
m`n probleem? dat zijn er 2.
1: jij
2: dat je niet je eigen stukjes schrijft (wat opzich niet eens zo erg is) maar als er dan fouten in dat stukje staan, verbeter ze dan...
veel succesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ik heb er vanaf vandaag ook 2:
JIJ en dat je ruzie zoekt en dus ben je vanaf nu mijn emmer waar ik af toe op ga slaan.
Sorry voor de late reactie, maar Dylans bekering komt dus helemaal niet ter sprake?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
No Direction Home: Bob Dylan - A Martin Scorsese Picture (2005)
Toen hier door Sai en Kolkus (
Mijn enige kritiekpunten op de documentaire is dat hij met 4 uur aan de hele lange kant is. En dus wel een ....
Nee. De film houd op zo rond de tijd dat die dat ongeluk krijgt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:42 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar Dylans bekering komt dus helemaal niet ter sprake?
Oeh. Misschien een film die Day Of The Dead 2: Contagium van de troon kan stoten wat betreft slechtste zombiefilm van het jaar. Hoewel. Dat lijkt me best wel onmogelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
RETURN OF THE LIVING DEAD 5- RAVE TO THE GRAVE
Issie echt zo slecht? Nee nog slechter
[afbeelding]
Die heb ik laatst ook voor het eerst gezien. Heerlijke bullshit in een CGI jasje. Ik vond hem wel leuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:28 schreef Timo20 het volgende:
On-topic:
Vandaag:
Tron
Het idee van het verhaal is erg leuk bedacht en origineel. Gelukkig is de uitwerking dat ook. Na ruim 20 jaar zijn de effecten uiteraard nogal gedateerd maar het is nog steeds erg leuk om te kijken. Jeff Bridges is geweldig gecast, net als de rest van de cast.
Hele leuke film, als je tenminste door de gedateerdheid heen kunt kijken...
IMDB Cijfer: 6,4/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |