quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:18 schreef Sai het volgende:
Oh, dan was ik bijna The Astronauts Wife vergeten. Het is op zich wel een interessant filmtheoretisch experiment om een thriller zonder spanning te maken, maar doe dat de volgende keer svp in besloten kring. 4.
als je dan zo nodig hele lappen tekst met copy-pasten, doe t dan goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:24 schreef i-spy24 het volgende:
Tijdens een heldere nacht met volle maan verliezen 'Ellie' (gespeeld door actrice
Nina Richi
Volgende week op tv, vrijdag 21 oktober 23:50 - 02:20quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dare mo shiranai (Nobody Knows) (2004)
Aangrijpend, prachtig, ontroerend, vertedderend, fantastisch, dat zijn zo de woorden die me te beginnen schieten als ik deze film moet beschrijven.
[afbeelding]
cijfer: 9.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is gewoon jammer. Ik vind dat er veel in de film zit, maar dat het eind gewoon zwak is. Had beter gekund. Jammer. Maar toch goed hoor.
Cijfer: 8+.![]()
Dat snap ik nou niet eh, gaan mensen een film kijken die ze al gezien hebben...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:07 schreef Timo20 het volgende:
Con Air
Heerlijke over-the-top actie film. Zo over-the-top en belachelijk dat `t gewoon cool is. Al veel te vaak gezien maar hij blijft fijn om te zien. Lekkere actie, John Malkovich is super("Move and the bunny get`s it
).
Kortom: super actie film, die ik keer op keer kan zien*)
Waarom is dat gek? Jij luistert muziek toch ook vaker dan één keer? Ik vind het juist leuk om films vaker te kijken, al hangt het heel erg van de film (en het genre) af.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet eh, gaan mensen een film kijken die ze al gezien hebben...
![]()
Gezien het de 43e keer was dat KQ Evil Dead 2 zag, gooi ik het op sarcasme.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Waarom is dat gek? Jij luistert muziek toch ook vaker dan één keer? Ik vind het juist leuk om films vaker te kijken, al hangt het heel erg van de film (en het genre) af.
Waarom de hele post lezen als je ook gewoon alleen het begin kunt doen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:29 schreef Durbin het volgende:
[..]
Gezien het de 43e keer was dat KQ Evil Dead 2 zag, gooi ik het op sarcasme.
belachelijk om een screenshot zonder EGR te postenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Key Largo
Tja. Blijft wel aardig. Geen hoogvlieger, maar gewoon fijn om te kijken. Bogart en Bacall zijn fijn, het verhaal is onderhoudend genoeg en er zitten wat leuke beelden in. Fijne zondagmiddagfilm.
Cijfer: 6.5.
[afbeelding]
True.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Waarom de hele post lezen als je ook gewoon alleen het begin kunt doen?
ja dat snap ik nou ook nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet eh, gaan mensen een film kijken die ze al gezien hebben...
![]()
EVIL DEAD 2
EVIL DEAD 2: DEAD BY DAWN
43e X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imdb 4.5 / cijfer 4.5Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Wat hij zegt dus.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik niet.
Ik mis pics van jou in een fotoboek. Misschien ben je wel een meisje van 11 die alles verzint en de hele dag doorbrengt met het knuffelen van puppy's. Bewijs wil ik zien. Met een paust-it.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:22 schreef i-spy24 het volgende:
Yo..klink goed, ik kriig de NL DVD release pas volgende week binnen. Ik mis trouwens in jouw review de pic's van je eigen DVD en de film..![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:55 schreef Sai het volgende:
paust-it.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:22 schreef i-spy24 het volgende:
Yo..klink goed, ik kriig de NL DVD release pas volgende week binnen. Ik mis trouwens in jouw review de pic's van je eigen DVD en de film..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imdb 6.1 / cijfer 5.0
[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 17-10-2005 22:04:13 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik niet.
als dat soort pics nou hier zouden worden gepost, dan wordt t topic gelijk weer wat interessanterquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:55 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik mis pics van jou in een fotoboek. Misschien ben je wel een meisje van 11 die alles verzint en de hele dag doorbrengt met het knuffelen van puppy's. Bewijs wil ik zien. Met een paust-it.
Typisch, ik vond juist die oude dametjes erg leuk en Grant bij vlagen irritant.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Arsenic and Old Lace
Ik had 'm al eens eerder gezien, maar het werd tijd voor een herkansing. Het blijft een frisse komedie, maar is net iets te flauw bij tijden. Grant laat zich zeker van z'n goede kant zien en zorgde vaak voor een glimlach op m'n gezicht. De oude tantes (Hull en Adair) zijn echter gewoonweg irritant. Jammer, maar het doet de film verder niet al te erg af. Toffe Lorre ook, trouwens.
Cijfer: 7.
Da's niet typisch. Dat heet verschil in smaak en dat is een ontzettend cool verschijnsel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:53 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Typisch, ik vond juist die oude dametjes erg leuk en Grant bij vlagen irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |