Dude, hou anders de topics bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GVD JE MOET JE CUBE NEIT VERKOPEN WAT DENK JE VAN
Z-E-L-D-A
GVD
En ook al ga je hem op de revo spelen, het is zonde om een cube te verkopen
quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:46 schreef Roi het volgende:
500.
Ik hoop dat het 1000 is ja.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
250 per game en 1000 per hardware product volgens mijMaar het is laaaaang geleden dat ik sterren heb gekregen.
Met importeren bespaar ik 5 tot 10 euro per DS spel, die sterren kunnen me dan gestolen wordenquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:55 schreef Ruzbeh het volgende:
.
En vind je het gek dat je lang geleden nog sterren kreeg, moet je wat minder vaak shit importeren.
Voor mijn Cube kreeg ik 1000 voor mijn SP 500.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat het 1000 is ja.Schandalig.
En vind je het gek dat je lang geleden nog sterren kreeg, moet je wat minder vaak shit importeren.
Same goes for you Cerbie, volgende keer dat in Slowchat topic neerdumpenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:42 schreef mordradead het volgende:
dat is niet een post met een nintendo waardige karakter en daarom dient deze post bij een volgende keer in de doorgaans kwalitatief hoge gam sc te worden geplaatst, vriendelijke groet
Je werd zeker verslagen door een Poringquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ragnarok.Ik had 'm nog een keertje geprobeerd nadat WoW beta afgelopen was.
Wat een kutspel zeg.Verdomd repetitief.
Nee, hier is het de bedoeling dat je over nintendo praat, verkoopcijfers, laatste game die gekocht hebt, Sterrencatologus, Miyamoto, nintendo filmpjes/plaatujes/ persconferenties etc etc etcquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Helemaal niet man.Zolang je maar een Nintendo fan bent mag je hier over alles lullen, dat is toch zo? Bij de vorige topic ging het zo vaak over iets niet-Nintendo en toen mocht het wel.
Ze zijn daar gulquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toe maar, 4 euro ONDER de advies prijs
Wat doe jij dan? Zit je ook in Delftquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! Das bijna hetzelfde als ik doe
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:07 schreef peristilius het volgende:
Volgens mij is dit het Revolution topic? Of zie ik dat fout?
En waarom gaat het in hemelsnaam over vliegtuigen?! Get a life!![]()
mediamarkt 85,-quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
De micro word bij de Intertoys 95 euro
Hij stond al in het foldertje
LR op de TU in Delftquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Zit je ook in Delft
Dit is een slowchat, en slowchat = slowchat. Hier komt Roy tenminste
[..]
![]()
![]()
Een nóg zwaardere opleidingquote:
Jaquote:
IOquote:23 November kom ik weer op de TU-wijk, bij IO. Mag ik gaan lassen...
6e jaars?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JaIk ben nu ook al 6e jaars en moet nog wel ff
Tja, ik moetquote:[..]
IO![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef mordradead het volgende:
nintendo?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:35 schreef Laniboekje het volgende:
Wie van jullie zingt er mee in dit koor?
Nintendo Koor
Hoe de fuck moet ik dan nou wetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Xrenity,
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2123655&postcount=3
WTF dude?EviLore is een admin.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die thread over Perrin Kaplan is geniaal
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=69118&page=1&pp=50
Jij zou dr ook wel doen hequote:
Kom op Tomasso! Wel eerlijk zijn hequote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom op Tomasso! Wel eerlijk zijn he
[afbeelding]
Tis echt hilarisch daarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook de rev. speculation thread daar. Gaan ze namen verzinnen: Power NES or PNES. And the next console All NES or ANES. Then you just plug the PNES into the AN...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis echt hilarisch daarMooie is ook dat je hier op FOK! precies kan zien wie daar ook leest. Allemaal dezelfde grappen enzo
GAF > GAMquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis echt hilarisch daarMooie is ook dat je hier op FOK! precies kan zien wie daar ook leest. Allemaal dezelfde grappen enzo
Probleem is daar dat ik geen reputatie heb, terwijl ik hier één van de meest gerespecteerde users benquote:
Is dat zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Probleem is daar dat ik geen reputatie heb, terwijl ik hier één van de meest gerespecteerde users ben
Samen met BMH jaquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tonic Trouble was toch die Rayman kloon?
Die ken ik wel, die zuigt.
Ik was in 2003 een brave user die dagelijks nieuws & screenshots dumpte. In 2004 kwam "the change". Toen deed ik geen flikker meer en gaf ik mijn werkelijke mening over games. Mijn populairiteit daalde vooral bij de xbox-ers. Maar ach, mensen die een plastic doos reden genoeg vinden om te schelden en zich op te winden neem ik niet serieus.quote:
Worst game ever.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
Kennen jullie ook:
To
n
i
c T
r
o
u
b
l
e
Schandalig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die thread over Perrin Kaplan is geniaal
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=69118&page=1&pp=50
Tja, altijd raar dat sommige mensen je mening niet respecteren, dat zijn de echte fanboysquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik was in 2003 een brave user die dagelijks nieuws & screenshots dumpte. In 2004 kwam "the change". Toen deed ik geen flikker meer en gaf ik mijn werkelijke mening over games. Mijn populairiteit daalde vooral bij de xbox-ers. Maar ach, mensen die een plastic doos reden genoeg vinden om te schelden en zich op te winden neem ik niet serieus.
BMH![]()
Wie?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is trouwens niet zomaar een vent.Wtf.
Tony Soprano.
Ik moet toch op één manier Kameo kunnen spelen, zonder mijn geld aanquote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef Tomasso het volgende:
Thomper, waarom stuur jij mij een uitnodiging voor 360hunt.be![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |