Die 1 up droeg miyamotoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:41 schreef mordradead het volgende:
ik zit toevallig op een site via die link van die pet... ook met paypal te betalenmisschien bestel ik er wel eentje.... nog even wachten op loon, anyways de link naar de nintendo pagina:
http://www.garmentdistric(...)o/index_nintendo.htm
Die is dan ook out of stockquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zolang je deze maar niet gaat kopen. Die heb ik alaan
Heb je hem ook van die website gekocht?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef Tomasso het volgende:
Zolang je deze maar niet gaat kopen. Die heb ik alaan
Iedereen met een magenta gloed over zijn avatar is er eenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef sk888er het volgende:
Zijn er hier ook retro nintendo gamers?
Users zonder GC uit de Nintendotopics bannenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef peristilius het volgende:
Ik heb ook geen cube.
Hey wacht, wat doe ik hier...
Ik had hem van deze site gekocht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb je hem ook van die website gekocht?
GVD JE MOET JE CUBE NEIT VERKOPEN WAT DENK JE VANquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruzbeh, ik verkoop mijn Cube ook nog, 75 euro: Cube, mem card, 2 controllers, 3 games (burnout 2, mario party 4 en tony hawk 3).
Iemand anders mag ook. Wil niemand hem hier, dan verkas ik naar V&A en Marktplaats
Mario soccer pack iircquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GVD JE MOET JE CUBE NEIT VERKOPEN WAT DENK JE VAN
Z-E-L-D-A
GVD
En ook al ga je hem op de revo spelen, het is zonde om een cube te verkopen
Maak je geen zorgen, ik heb het al gemeld bij de mods!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:37 schreef mordradead het volgende:
bernie is geen retro gamer en heeft wel een magenta gloed
Ik wil ook magenta gloedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:37 schreef mordradead het volgende:
bernie is geen retro gamer en heeft wel een magenta gloed
Rayman één is aardig retroquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:10 schreef mordradead het volgende:
gelukkig maar, want dit is natuurlijk buiten proporties
En dan zo'n mislukte krijgen als jij hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:21 schreef Roi het volgende:
ff aan een sletje vragen in de SC [GAM Slowchat] GREANPEACE HOOLIGANS O YEAH
Jeujquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef Ruzbeh het volgende:
't Is gewoon een onduidelijke schijtavatar met teveel JPEG compressie.
Hier:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |