Zitten echt wel een paar hele gave tussenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
http://www.geekonstun.com/mt/archives/marios_64_100405.html
haquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Xrenity, ben je helemaal.
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=66740
Straks wordt je nog banned.
Maar als je banned wordt, neem het niet persoonlijk (ik word wel vaker banned).
Om hoeveel wedden?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=67013
Nu wordt je echt banned.
Idd Ruzbeh!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef Thomper het volgende:
Aka: Ruzbeh, koop dat ding nu gewoon eens. Goedkoper vind je hem niet, en dan heb je toch nog anderhalf jaar plezier tot de Revo er is.
Koop die cube dan nu voor jezelf!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:12 schreef Ruzbeh het volgende:
De enige belofte dat ik je kan maken is dat ik een Cube heb voordat Twilight Princess uit is. Maar goed, een Cube koop ik tenslotte voor mezelf, niet voor andere.
En je hebt al een GBA?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja maar nu heb ik geen geld.Enige wat ik overheb is voor Gameboy micro.
zo, even de fouten verbeterdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, ik heb een ds nodig omdat ik vaak buiten ben enzo en ook dat ik vaak in wachtkamers zit enzo dat ik dan snel op een ds kan spelen. Bijna elke dag heb ik wel zo'n moment waar ik wel een ds kan gebruiken.
Dude, voor 50 euro een cube met Metroid bij de Frs sitequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja maar nu heb ik geen geld.Enige wat ik overheb is voor Gameboy micro.
als hij een ds koopt heeft hij een gba en een ds in eenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:45 schreef Cerbie het volgende:
Hij is gewoon slim bezig
Op het moment dat er een Revolution+Gamecube bundel uitkomt koopt hij die, twee consoles voor de prijs van één
DS SP?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar het apparaat is al achterhaald op het moment dat je hem koopt
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:45 schreef Cerbie het volgende:
Hij is gewoon slim bezig
Op het moment dat er een Revolution+Gamecube bundel uitkomt koopt hij die, twee consoles voor de prijs van één
Hmm?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:42 schreef mordradead het volgende:
dat is niet een post met een nintendo waardige karakter en daarom dient deze post bij een volgende keer in de doorgaans kwalitatief hoge gam sc te worden geplaatst, vriendelijke groet
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik dacht dat dit een slowchat was ovooer Nintendo fanboys?
bij het vorige topic? dan kunnen we ook wel 10 slowchattopics openen weet je wat... laten we van gam een slowchat forum makenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh.
Bij de vorige topic ging het wel is vaker over iets niet gerelateerd over Nintendo hoor.
Zolang je deze maar niet gaat kopen. Die heb ik alquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:41 schreef mordradead het volgende:
ik zit toevallig op een site via die link van die pet... ook met paypal te betalenmisschien bestel ik er wel eentje.... nog even wachten op loon, anyways de link naar de nintendo pagina:
http://www.garmentdistric(...)o/index_nintendo.htm
Die 1 up droeg miyamotoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:41 schreef mordradead het volgende:
ik zit toevallig op een site via die link van die pet... ook met paypal te betalenmisschien bestel ik er wel eentje.... nog even wachten op loon, anyways de link naar de nintendo pagina:
http://www.garmentdistric(...)o/index_nintendo.htm
Die is dan ook out of stockquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zolang je deze maar niet gaat kopen. Die heb ik alaan
Heb je hem ook van die website gekocht?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:44 schreef Tomasso het volgende:
Zolang je deze maar niet gaat kopen. Die heb ik alaan
Iedereen met een magenta gloed over zijn avatar is er eenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef sk888er het volgende:
Zijn er hier ook retro nintendo gamers?
Users zonder GC uit de Nintendotopics bannenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef peristilius het volgende:
Ik heb ook geen cube.
Hey wacht, wat doe ik hier...
Ik had hem van deze site gekocht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb je hem ook van die website gekocht?
GVD JE MOET JE CUBE NEIT VERKOPEN WAT DENK JE VANquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruzbeh, ik verkoop mijn Cube ook nog, 75 euro: Cube, mem card, 2 controllers, 3 games (burnout 2, mario party 4 en tony hawk 3).
Iemand anders mag ook. Wil niemand hem hier, dan verkas ik naar V&A en Marktplaats
Mario soccer pack iircquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GVD JE MOET JE CUBE NEIT VERKOPEN WAT DENK JE VAN
Z-E-L-D-A
GVD
En ook al ga je hem op de revo spelen, het is zonde om een cube te verkopen
Maak je geen zorgen, ik heb het al gemeld bij de mods!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:37 schreef mordradead het volgende:
bernie is geen retro gamer en heeft wel een magenta gloed
Ik wil ook magenta gloedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:37 schreef mordradead het volgende:
bernie is geen retro gamer en heeft wel een magenta gloed
Rayman één is aardig retroquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:10 schreef mordradead het volgende:
gelukkig maar, want dit is natuurlijk buiten proporties
En dan zo'n mislukte krijgen als jij hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:21 schreef Roi het volgende:
ff aan een sletje vragen in de SC [GAM Slowchat] GREANPEACE HOOLIGANS O YEAH
Jeujquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef Ruzbeh het volgende:
't Is gewoon een onduidelijke schijtavatar met teveel JPEG compressie.
Hier:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |