Hij wordt niet hoger dan wat de GC eerste koste. Waarom denk je dat nou?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:06 schreef Cerbie het volgende:
Ik denk dat ze rond de ¤250 gaan zitten, 30¤ meer dan de GC tijdens z'n launch
Bron?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij wordt niet hoger dan wat de GC eerste koste. Waarom denk je dat nou?
Hij wordt of GC prijs tijdens z'n launch (220 euro blijkbaar) of lager.
scherp +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:31 schreef mordradead het volgende:
wat is dit nou weer voor topic.... behalve gamedemon is de gewone slowchat ook zo'n beetje helemaal nintendo minded... oftewel, KUTTOPIC (wederom eentje van bernie)
Jawel hoor, daar kun je school en uitgaan en dat soort onzin besprekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:54 schreef Cerbie het volgende:
Je wil gewoon niet dat er meer mensen naar SC gaan
Huh?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iedereen hier een IGN gamelijst? Wie is je favo publisher en developer? En wat is de favo platfom?
Allemaal volgens die lijst natuurlijk
Platform: Cube
Publisher: Nintendo
Developer: Square
Dat developer nu ineens Square is verbaast meHet is al die tijd namelijk gewoon Nintendo geweest.
http://users.ign.com/collection/notorious_royquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Huh?
Volgens die lijst? Welke lijst?
What the fuck.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://users.ign.com/collection/notorious_roy
Die waarde is zo niet juistquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
What the fuck.
Estimated value of collection: $4,032.14
Een beetje kut, maar wel tof. Vooral Wario Land is geniaalquote:
AAAAAAAARGH! HEB JIJ DIE!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan in principe alleen maar aan tafel/buro spelen omdat hij ergens op moet staan. Je kan het vergelijken met in een microscoop kijken.
Je ellebogen leunen op de tafel en je hebt de (goed voelende) controller in je handen, recht onder de VB ongeveer.
psst : op marktplaats staan er 4 te koop !quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
AAAAAAAARGH! HEB JIJ DIE!![]()
IK ben echt jalours, er moet echt een keer een meet komen
En dan neem jij dat kutding mee!![]()
je bent super stoer, je zult vast populair zijn op schoolquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:59 schreef Thomper het volgende:
Ik ken ook mensen met een VB.
Ben ik nu ook stoer?![]()
But off course. De planning is om ooit alles van Nintendo te hebben... Maar eerst moet ik dan wat meer geld hebbenquote:
No way dat ik dat mee ga nemenquote:IK ben echt jalours, er moet echt een keer een meet komen
En dan neem jij dat kutding mee!![]()
Dat dacht ik alquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No way dat ik dat mee ga nemen
Wat een coole blogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Roi het volgende:
http://www.nintendorks.com/archives/001465.php[afbeelding]
Tja, het heeft een hoog gimmick gehalte, maar het is wel cool zo heel af en toe een uurtje ofzo. Je kan er geen uren aan zitten, het is lomp en vreet batterijen, dus begrijpelijk dat hij geflopt is.quote:
quote:Nintendo Playing Card Company Ltd. was renamed Nintendo Co. Ltd. by Hiroshi and Nintendo began to experiment in other areas of business. During the period of time between 1963 and 1968, Nintendo founded a taxi company and a "love hotel"
quote:A love hotel (ラブホテル rabu hoteru) is an originally Japanese type of hotel offering privacy and discretion for a couple wishing to engage in sex.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Roi het volgende:
http://www.nintendorks.com/archives/001465.php[afbeelding]
ik heb een nintendo dsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
De laatste posts waren toch echt Nintendo gerelateerd.
quote:PS2 Dragon Ball Z Sparking! (Bandai)
GBA Famicom Mini: Super Mario Brothers (Nintendo)
NDS Nou wo Kitaeru Otona no DS Training (Nintendo)
NDS Tamagotchi (Bandai)
NDS Yawaraka Atamajuku (Nintendo)
PS2 Shin Sangoku Musou 4 Moushouden (Koei)
NDS Jump Super Stars (Nintendo)
GBA Doctor Mario & Panel de Pon (Nintendo)
PSP World Soccer Winning Eleven 9: Ubiquitous Edition (Konami)
GBA Mushi King (Sega)
PS2 World Soccer Winning Eleven 9 (Konami)
GBA Mario Tennis Advance (Nintendo)
GBA Super Robot Taisen J (Banpresto)
NDS Gyakuten Saiban: Yomigaeru Gyakuten (Capcom)
PS2 Formula One 2005 (Sony)
PS2 Urban Reign (Namco)
GC Super Mario Stadium Miracle Baseball (Nintendo)
NDS Nintendogs: Shiba & Friends (Nintendo)
NDS Sawaru Made in Wario (Nintendo)
PSP Gundam Battle Tactics (Bandai)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |