Jaquote:
IOquote:23 November kom ik weer op de TU-wijk, bij IO. Mag ik gaan lassen...
6e jaars?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JaIk ben nu ook al 6e jaars en moet nog wel ff
Tja, ik moetquote:[..]
IO![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef mordradead het volgende:
nintendo?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:35 schreef Laniboekje het volgende:
Wie van jullie zingt er mee in dit koor?
Nintendo Koor
Hoe de fuck moet ik dan nou wetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Xrenity,
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2123655&postcount=3
WTF dude?EviLore is een admin.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die thread over Perrin Kaplan is geniaal
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=69118&page=1&pp=50
Jij zou dr ook wel doen hequote:
Kom op Tomasso! Wel eerlijk zijn hequote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom op Tomasso! Wel eerlijk zijn he
[afbeelding]
Tis echt hilarisch daarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook de rev. speculation thread daar. Gaan ze namen verzinnen: Power NES or PNES. And the next console All NES or ANES. Then you just plug the PNES into the AN...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis echt hilarisch daarMooie is ook dat je hier op FOK! precies kan zien wie daar ook leest. Allemaal dezelfde grappen enzo
GAF > GAMquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis echt hilarisch daarMooie is ook dat je hier op FOK! precies kan zien wie daar ook leest. Allemaal dezelfde grappen enzo
Probleem is daar dat ik geen reputatie heb, terwijl ik hier één van de meest gerespecteerde users benquote:
Is dat zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Probleem is daar dat ik geen reputatie heb, terwijl ik hier één van de meest gerespecteerde users ben
Samen met BMH jaquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tonic Trouble was toch die Rayman kloon?
Die ken ik wel, die zuigt.
Ik was in 2003 een brave user die dagelijks nieuws & screenshots dumpte. In 2004 kwam "the change". Toen deed ik geen flikker meer en gaf ik mijn werkelijke mening over games. Mijn populairiteit daalde vooral bij de xbox-ers. Maar ach, mensen die een plastic doos reden genoeg vinden om te schelden en zich op te winden neem ik niet serieus.quote:
Worst game ever.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
Kennen jullie ook:
To
n
i
c T
r
o
u
b
l
e
Schandalig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die thread over Perrin Kaplan is geniaal
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=69118&page=1&pp=50
Tja, altijd raar dat sommige mensen je mening niet respecteren, dat zijn de echte fanboysquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik was in 2003 een brave user die dagelijks nieuws & screenshots dumpte. In 2004 kwam "the change". Toen deed ik geen flikker meer en gaf ik mijn werkelijke mening over games. Mijn populairiteit daalde vooral bij de xbox-ers. Maar ach, mensen die een plastic doos reden genoeg vinden om te schelden en zich op te winden neem ik niet serieus.
BMH![]()
Wie?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is trouwens niet zomaar een vent.Wtf.
Tony Soprano.
Ik moet toch op één manier Kameo kunnen spelen, zonder mijn geld aanquote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef Tomasso het volgende:
Thomper, waarom stuur jij mij een uitnodiging voor 360hunt.be![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |