Ja, okay, maar het was ook wel erg snel afgelopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 07:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Het "hoerenfeest" bedoelde ik. Mevrouw heeft de hele week op Tanja lopen fitten (tegen anderen dan) dat ze ondankbaar is en gooi er wat alcohol in en ineens blijkt Linda zelf het ontevreden muisje.
Ja helaas gemist.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:32 schreef milagro het volgende:
Hoef je idd niet zó tekeer tegaan, vond ik ook genant.
Dan moet Ingrid niet ook wakker worden, zo kan ik dus niet naar bed toequote:Op maandag 3 oktober 2005 07:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, Linda komt er nog redelijk eerlijk voor uit
Roel doet zich oprecht voor tov Dido en dan dit ineens.
Ik vind hem echt een nare dronk hebben, hij wordt een agressiverig, hardhandig bah.
Slaap lekker, Anitra
Ja, Chantal heeft het helemaal voor elkaar.quote:
Ze is echt uitgeslepen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:41 schreef milagro het volgende:
Chantal heeft weer zo uit haar nek lopen kletsen, ongelofelijk dat iedereen voor zoete koek sliklt wat dat mens allemaal vertelt
Ze moet Rob zelf niet, omdat hij ook bij haar bepaalde emoties losgekregen heeft, die ze niet wil laten zien (ze begon te huilen blijkbaar toen, in een gesprek met hem).quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:48 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze is echt uitgeslepen.![]()
Waarom Rob nu precies ontgaat me een beetje. Doelbewust of zou ze gewoon gebruik maken van sluimerende irritaties bij anderen, over wie dan ook?
Zodra ze iets merkt bij een ander gaat ze het beamen en uitvergroten, net zolang tot die ander er helemaal in gaat geloven en er het liefst pissig over wordt. En Chantal maar bevestigen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze moet Rob zelf niet, omdat hij ook bij haar bepaalde emoties losgekregen heeft, die ze niet wil laten zien (ze begon te huilen blijkbaar toen, in een gesprek met hem).
Zij wil gewoon degene zijn die 'dingen ziet, en doorheeft' , de toffe meid waar iedereen zijn hart bij uitstort, of zo, denk ik
Geen idee, maar ze vertelde Inge en Menno dingen die Rob gezegd heeft, maar zo compleet uit de context gerukt, verdraaid, of weggelaten dat zijzelf exact die dingen tegen Rob gezegd heeft of beaamd heeft.
Rob is een bemoeial maar hij zegt niet tegen de een dit en de ander dat, zijn verhalen zijn toch echt wel hetzelfde.
Chantal is juist degene die mensen tegen elkaar op zet door verschillende versies van 1 verhaal aan 2 partijen te vertellen.
Maar Rob hangt tegen A en B hetzelfde verhaal C op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Zodra ze iets merkt bij een ander gaat ze het beamen en uitvergroten, net zolang tot die ander er helemaal in gaat geloven en er het liefst pissig over wordt. En Chantal maar bevestigen.
En ondertussen loopt ze anderen te waarschuwen voor Rob omdat hij bezig is met "spiegelen" (wat hij ook doet maar lang niet zo erg als madam zelf) en hij zo dingen uit mensen trekt zonder dat ze er erg in hebben.
Hmmm.. dat laatste sluit dan wel weer aan bij jouw post. Misschien kwam ze er te laat achter dat Rob hetzelfde spelletje speelt en nu moet hij boeten.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Goedemorgen dames
Ja je hebt heel wat gemist
Een grote lul en een kleine lul verenigd in 1 man
Als het kon zou ik hem zo meehelpenquote:Op maandag 3 oktober 2005 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Rob is weer alleen aan het opruimen, arme Rob. Die moet toch ook denken bij een stel kleuters in huis te zitten?
Daar dacht ik dus ook aan....ik zou pislink worden....volgens mij word dit een hele intressante dag daar in het BB huis.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Lekker aso die Ingrid, Linda, Menno en Chantal daarzo, gewoon lekker ouwehoeren en er liggen nog mensen te slapen op die kamer.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:01 schreef RB-tje het volgende:
Ik denk dat er vandaag wat koffers in het washok komen te staan...
Goeiemorgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:02 schreef milagro het volgende:
Als het kon zou ik hem zo meehelpen
Echt, die anderen waren net wakker, en Ingrid ging wat drinken halen, komt Rob tegen en zegt "ik zou daar niet gaan kijken want het is een pestzooi" of iets in die trant.
Maar meehelpen, ho maar
Tja, Ingrid heeft sinds vannacht nu helemaal een teringhekel aan Rob, dankzij Chantals gestook...
Yeah....maar Chantal schaamt zich wel heel erg zegt ze....maar niet omdat ze iets gezegd of gedaan heeft....hoezo bord voor je kop.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Tja, Ingrid heeft sinds vannacht nu helemaal een teringhekel aan Rob, dankzij Chantals gestook...
Zou ik ook niet doen hoor, ook niet in de slachtofferrol kruipen maar als je dan toch wakker bent.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:04 schreef just me het volgende:
Rob kan toch ook aangeven dat ze even met z'n allen op moeten ruimen. Het is zo makkelijk om in de slachtofferrol te gaan zitten.
We shall see... maar midden in de nacht naar je werk moeten is geen pretje natuurlijk... daar kun je HEEL chagerijnig van worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk het niet maar erg gaat wel een officiele komen voor ingrid en roel.
En dit is wel terecht, je mag best wel kritiek geven, maar dit ging echt ver.
Het was wel leuk om te zien.
Mwoah, ik denk dat hij gewoon ècht niet van troep houdt. Niks slachtofferrol hoor. Wel iets wat hij kan 'gebruiken' om aan te geven dat de rest geen flikker uitvoert en dat is gewoon ook zo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:04 schreef just me het volgende:
Rob kan toch ook aangeven dat ze even met z'n allen op moeten ruimen. Het is zo makkelijk om in de slachtofferrol te gaan zitten.
Er zullen nog flink wat ruzies kan komen vandaag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:04 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan....ik zou pislink worden....volgens mij word dit een hele intressante dag daar in het BB huis.....
Ja, lijkt me ook fantastischquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:10 schreef regenworm het volgende:
Er zullen nog flink wat ruzies kan komen vandaag.
Verheug me echt op en die roel zal nog het nog flink moeilijk gaan krijgen vandaag
Wie deed dat dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:12 schreef RB-tje het volgende:
Overigens het niet dragen of weigeren van het dragen van een zender is een reden voor een gedwongen exit...
Kan ik me ook aan ergeren. Beetje een mentaliteit van "Och het is niet mijn spul". Of gewoon onverschilligheid.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, ik zie zo vaak dingen kapot gaan in het BB huis (glazen etc) dat je bijna gaat denken dat de bewoners thuis ook nog amper servies hebben of het kan ze hier geen reet schelen omdat het toch niet van henzelf is. Aso hoor.
Volgens het dagboek op bigbrother.tvquote:
quote:Linda stelt voor om allemaal de zenders af te doen: “Totdat we weer muziek krijgen.” Iedereen gehoorzaamt haar, al lijkt Lieske niet achter haar plan te staan.
Ach.. dan zitten ze straks netzoals de bewoners uit BB1 lekker te drinken uit de gebruikte pindakaaspotjes (ze hebben er inmiddels genoeg)...quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, ik zie zo vaak dingen kapot gaan in het BB huis (glazen etc) dat je bijna gaat denken dat de bewoners thuis ook nog amper servies hebben of het kan ze hier geen reet schelen omdat het toch niet van henzelf is. Aso hoor.
Roel en Linda om te beginnen, en toen even ook Menno, Ingrid, Chantal en Nathalie, maar zij pakte hem vrijwel direct weer terug en ging toen weg richting badkamer, Lieske liep al eerder weg.quote:
Wat een spannend verzetquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:19 schreef milagro het volgende:
Roel en Linda om te beginnen, en toen even ook Menno, Ingrid, Chantal en Nathalie, maar zij pakte hem vrijwel direct weer terug en ging toen weg richting badkamer.
Ze deden het pas nadat er een oproep van BB alle bewoners zender checken was geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel en Linda om te beginnen, en toen even ook Menno, Ingrid, Chantal en Nathalie, maar zij pakte hem vrijwel direct weer terug en ging toen weg richting badkamer, Lieske liep al eerder weg.
Het driegde wel een beetje uit de hand te lopen, dus het was een goed moment dat rob binnen kwam.quote:
Nou, Linda ging flinkt tekeer, opgejut door vooral Chantal.quote:
Wat ik al zei, Rob moet denken met een stel kleuters opgescheept te zitten. En dan willen ze Lieske allemaal nomineren omdat ze zo jong isquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:26 schreef regenworm het volgende:
Het driegde wel een beetje uit de hand te lopen, dus het was een goed moment dat rob binnen kwam.
Voor ons niet wij hadden graag de boel zien gesloopt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |