abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31137308
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:01 schreef RB-tje het volgende:
Ik denk dat er vandaag wat koffers in het washok komen te staan...

Denk het niet maar erg gaat wel een officiele komen voor ingrid en roel.
En dit is wel terecht, je mag best wel kritiek geven, maar dit ging echt ver.
Het was wel leuk om te zien.
pi_31137325
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:02 schreef milagro het volgende:

Als het kon zou ik hem zo meehelpen
Echt, die anderen waren net wakker, en Ingrid ging wat drinken halen, komt Rob tegen en zegt "ik zou daar niet gaan kijken want het is een pestzooi" of iets in die trant.

Maar meehelpen, ho maar
Tja, Ingrid heeft sinds vannacht nu helemaal een teringhekel aan Rob, dankzij Chantals gestook...
Goeiemorgen Ik heb het een beetje nagelezen, maar ik begrijp dus even niet waarom Ingrid nu een hekel heeft aan Rob. Rob doet alleen wat maf met zijn spreekkamer en sommige uitspraken klinkenniet al te fris, maar wat doet hij nou eigenlijk verkeerd.

Hoe laat denk je dat de rest opstaat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31137327
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Tja, Ingrid heeft sinds vannacht nu helemaal een teringhekel aan Rob, dankzij Chantals gestook...
Yeah....maar Chantal schaamt zich wel heel erg zegt ze....maar niet omdat ze iets gezegd of gedaan heeft....hoezo bord voor je kop.
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:08:57 #279
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31137334
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:04 schreef just me het volgende:
Rob kan toch ook aangeven dat ze even met z'n allen op moeten ruimen. Het is zo makkelijk om in de slachtofferrol te gaan zitten.
Zou ik ook niet doen hoor, ook niet in de slachtofferrol kruipen maar als je dan toch wakker bent.

Hij doet het wel knullig trouwens hoor, haal gewoon eerst alles van tafel
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31137336
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:06 schreef regenworm het volgende:

[..]

Denk het niet maar erg gaat wel een officiele komen voor ingrid en roel.
En dit is wel terecht, je mag best wel kritiek geven, maar dit ging echt ver.
Het was wel leuk om te zien.
We shall see... maar midden in de nacht naar je werk moeten is geen pretje natuurlijk... daar kun je HEEL chagerijnig van worden.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_31137339
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:04 schreef just me het volgende:
Rob kan toch ook aangeven dat ze even met z'n allen op moeten ruimen. Het is zo makkelijk om in de slachtofferrol te gaan zitten.
Mwoah, ik denk dat hij gewoon ècht niet van troep houdt. Niks slachtofferrol hoor. Wel iets wat hij kan 'gebruiken' om aan te geven dat de rest geen flikker uitvoert en dat is gewoon ook zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:09:35 #282
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31137341
Rob mag graag opruimen, gun die man toch zijn verzetje.

er zitten een paar aardsluie en verwende bewoners tussen maar dat wisten we al
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31137347
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:04 schreef nicoleV het volgende:

[..]

Daar dacht ik dus ook aan....ik zou pislink worden....volgens mij word dit een hele intressante dag daar in het BB huis.....
Er zullen nog flink wat ruzies kan komen vandaag.
Verheug me echt op en die roel zal nog het nog flink moeilijk gaan krijgen vandaag
pi_31137351
TIJD VOOR DE HAAN
pi_31137353
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:10 schreef regenworm het volgende:
Er zullen nog flink wat ruzies kan komen vandaag.
Verheug me echt op en die roel zal nog het nog flink moeilijk gaan krijgen vandaag
Ja, lijkt me ook fantastisch
pi_31137368
Trouwens, ik zie zo vaak dingen kapot gaan in het BB huis (glazen etc) dat je bijna gaat denken dat de bewoners thuis ook nog amper servies hebben of het kan ze hier geen reet schelen omdat het toch niet van henzelf is. Aso hoor.
pi_31137371
Overigens het niet dragen of weigeren van het dragen van een zender is een reden voor een gedwongen exit...
pi_31137409
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:12 schreef RB-tje het volgende:
Overigens het niet dragen of weigeren van het dragen van een zender is een reden voor een gedwongen exit...
Wie deed dat dan?
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:17:23 #289
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31137443
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, ik zie zo vaak dingen kapot gaan in het BB huis (glazen etc) dat je bijna gaat denken dat de bewoners thuis ook nog amper servies hebben of het kan ze hier geen reet schelen omdat het toch niet van henzelf is. Aso hoor.
Kan ik me ook aan ergeren. Beetje een mentaliteit van "Och het is niet mijn spul". Of gewoon onverschilligheid.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31137444
Jesus wie snurkt daar zo erg....
pi_31137458
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie deed dat dan?
Volgens het dagboek op bigbrother.tv
quote:
Linda stelt voor om allemaal de zenders af te doen: “Totdat we weer muziek krijgen.” Iedereen gehoorzaamt haar, al lijkt Lieske niet achter haar plan te staan.
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:18:38 #292
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31137460
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Ach.. dan zitten ze straks netzoals de bewoners uit BB1 lekker te drinken uit de gebruikte pindakaaspotjes (ze hebben er inmiddels genoeg)...
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_31137473
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie deed dat dan?
Roel en Linda om te beginnen, en toen even ook Menno, Ingrid, Chantal en Nathalie, maar zij pakte hem vrijwel direct weer terug en ging toen weg richting badkamer, Lieske liep al eerder weg.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31137487
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:19 schreef milagro het volgende:

Roel en Linda om te beginnen, en toen even ook Menno, Ingrid, Chantal en Nathalie, maar zij pakte hem vrijwel direct weer terug en ging toen weg richting badkamer.
Wat een spannend verzet
pi_31137522
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:19 schreef milagro het volgende:

[..]

Roel en Linda om te beginnen, en toen even ook Menno, Ingrid, Chantal en Nathalie, maar zij pakte hem vrijwel direct weer terug en ging toen weg richting badkamer, Lieske liep al eerder weg.
Ze deden het pas nadat er een oproep van BB alle bewoners zender checken was geweest.
2x trouwens, en volgens mij is rob vrijwillig naar de DBK gegaan ipv een oproep zoals hij zelf zij.
pi_31137527
Even een beetje bijgelezen.

Al met al een goede zet van BB om de bewoners dit 'feestje' te gunnen tijdens het rantsoen. Dit brengt in ieder geval wel lekker wat leven in de brouwerij .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31137537
Ik zou toch niet zo heel graag naast Chantal liggen.....ik vind dat mens iets ranszigs over zich hebben...iets afstotelijks...die stem die doet me altijd denken aan een hele slechte rokersadem....
pi_31137554
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een spannend verzet
Het driegde wel een beetje uit de hand te lopen, dus het was een goed moment dat rob binnen kwam.
Voor ons niet wij hadden graag de boel zien gesloopt worden
pi_31137561
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een spannend verzet
Nou, Linda ging flinkt tekeer, opgejut door vooral Chantal.
Roel ook, opgejut door zichzelf
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31137574
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:26 schreef regenworm het volgende:
Het driegde wel een beetje uit de hand te lopen, dus het was een goed moment dat rob binnen kwam.
Voor ons niet wij hadden graag de boel zien gesloopt worden
Wat ik al zei, Rob moet denken met een stel kleuters opgescheept te zitten. En dan willen ze Lieske allemaal nomineren omdat ze zo jong is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')