anders loopt ie leegquote:Op maandag 3 oktober 2005 05:15 schreef Wup het volgende:
aha, dank voor zenderdopje antwoord....
[wat moet zo een zender met een dopje ...]
Daar gaat het niet alleen over. De afgelopen dagen doet Roel raar met dat homogedoe, gemoraliseer over 'mannenregels', vreselijk jaloerse trekjes. Als hij gedroken heeft wordt hij onvoorspelbaar, agresssief en dwingend (en dat mèt andere mensen en camera's erbij), Dido mag niet met andere mannen knuffelen, terwijl hij bij ieder wijf in bed ligt die maar wil, zelfs een zwangere bij de tiet grijpt. etc.quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:12 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Roel is een player die niet moeilijk doet over geilheid. En dus een looser bij velen, mijn favoriet is het zeker niet, maar ik snap totaal niet waarom dat ineens een probleem is voor die heksenclub. Het zijn allemaal players. Vind zijn gedrag net zo erg als die jaloerse looserwijven die nu verongelijkt gaan doen.
Dido die nu gaat laten merken dat het echt klaar is met Roel. Wow Dido, erg indrukwekkend hoor. De koningin gaat weer koel doen.![]()
ik ooK! Meestal ga ik even me lijstje ( moeder, vriendinnen etc) bellen, en dan telefoon tussen schouder en nek geklemd strijken! Anders vindt ik het zonde van me tijd....quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, hè , ikheb er nog één.... ik ben dus tussen de bedrijven door aan het strijken
Mooi hequote:Op maandag 3 oktober 2005 05:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Daar gaat het niet alleen over. De afgelopen dagen doet Roel raar met dat homogedoe, gemoraliseer over 'mannenregels', vreselijk jaloerse trekjes. Als hij gedroken heeft wordt hij onvoorspelbaar, agresssief en dwingend (en dat mèt andere mensen en camera's erbij), Dido mag niet met andere mannen knuffelen, terwijl hij bij ieder wijf in bed ligt die maar wil, zelfs een zwangere bij de tiet grijpt. etc.Roel
ik ben nu aan het strijken dusquote:Op maandag 3 oktober 2005 05:17 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik ooK! Meestal ga ik even me lijstje ( moeder, vriendinnen etc) bellen, en dan telefoon tussen schouder en nek geklemd strijken! Anders vindt ik het zonde van me tijd....![]()
Ik vind het allemaal niks in dat huis. Dat lijstje wat jij opnoemt ben ik het mee eens, maar dat valt voor elk persoon te maken. Het zijn net mensen he. Bij iedereen scheelt wel een hoop eraan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Daar gaat het niet alleen over. De afgelopen dagen doet Roel raar met dat homogedoe, gemoraliseer over 'mannenregels', vreselijk jaloerse trekjes. Als hij gedroken heeft wordt hij onvoorspelbaar, agresssief en dwingend (en dat mèt andere mensen en camera's erbij), Dido mag niet met andere mannen knuffelen, terwijl hij bij ieder wijf in bed ligt die maar wil, zelfs een zwangere bij de tiet grijpt. etc.Roel
Lieske had toch al behoorlijk afstand genomen toen Roel zo jaloers begon te doen over Dido....quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:17 schreef milagro het volgende:
Lieske is wel grappig deze nacht
Ik vind dit wel leuk, Dido en Lieske die nu allebei helemaal klaar zijn met hem
Liekse : hij hoeft ook niet meer bij mij komen kriebelen
Zo lief
ze blijft wel een mutsje, hè , niet te enthousiast worden nu
whaha heb er wel aan gedacht, maar dan moet ik de slaapkamer in voor plank etc, das sneu voor liefquote:Op maandag 3 oktober 2005 05:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben nu aan het strijken dus
ik ben moe maar toch ook te wakker
Ja iemand praat in zijn/haar slaapquote:Op maandag 3 oktober 2005 05:30 schreef BorTheWolf het volgende:
wie hoor ik daar ?
Sorrie ik dacht echt dat ik een droge scheet liet...quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:30 schreef BorTheWolf het volgende:
wie hoor ik daar ?
Volgens mij was dat Lieske.quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:58 schreef Zaan-Dam het volgende:
dr word gepraat...iets van... "ja echt..? Jesus..smerig...(nog wat)..."
ja volgens mij ook maar ik wist het niet zeker..er word nu af en toe een beetje gekreund en gehijgd...wat ze aan het doen zijn in hun slaap weet ik niet..quote:
Aah, helemaal ontdaan door de gebeurtenissen, ze droomt er zelfs vanquote:
Goedemorgen damesquote:Op maandag 3 oktober 2005 07:00 schreef Anitra het volgende:
zoiets verstond ik ook idd.goede morgen, zo te lezen alsnog heel wat gemist vannacht
Zeg dat wel. Roel lost his coolquote:Op maandag 3 oktober 2005 07:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Een grote lul en een kleine lul verenigd in 1 man
Nu ja, Linda komt er nog redelijk eerlijk voor uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 07:19 schreef Rica het volgende:
Geldt ook voor Linda trouwens. Jammer dat ik gisteravond gemist heb.
Hij mocht vannacht niet eens naast Tanja zitten vanwege haar zwangerschap, vooral Nathalie (maar ook Dido) was bang dat hij te ruig zou doen. Lekker hoor, zo eentje waar je bang van wordt als hij wat gedronken heeft.quote:
Ik weet niet waar het over gaat, maaaaar, ik vond Roel al langer niet zo oprecht met Dido. Dat hij met zijn vinger langs de onderbroek van Dido streelt als ze in bed liggen hoeft niet heel nederland te zien, ik vond dat hij haar behoorlijk te kijk zette door de deken niet goed over hun heen te trekken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, Linda komt er nog redelijk eerlijk voor uit
Roel doet zich oprecht voor tov Dido en dan dit ineens.
Ik vind hem echt een nare dronk hebben, hij wordt een agressiverig, hardhandig bah.
Slaap lekker, Anitra
Oprecht in hun gesprekken, over wat hij voelde en dacht over hen, over haar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maaaaar, ik vond Roel al langer niet zo oprecht met Dido. Dat hij met zijn vinger langs de onderbroek van Dido streelt als ze in bed liggen hoeft niet heel nederland te zien, ik vond dat hij haar behoorlijk te kijk zette door de deken niet goed over hun heen te trekken.
Het "hoerenfeest" bedoelde ik. Mevrouw heeft de hele week op Tanja lopen fitten (tegen anderen dan) dat Tanja zo ondankbaar is en gooi er wat alcohol in en ineens blijkt Linda zelf het ontevreden muisje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, Linda komt er nog redelijk eerlijk voor uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |