Tanja en eerlijk. Die is opgebouwd uit leugens man.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:57 schreef Kimske het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt van Tanja, maar ze is nu wel goudeerlijk, en daar zijn er maar weinig van in dat huis
ik geloof toch echt dat Roel de boeman is vanavondquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:59 schreef svann het volgende:
Wordt Linda nu anders beoordeeld dan Roel, for the same crime?
volgens maakt ze moves at Lindaquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:59 schreef BorTheWolf het volgende:
Linda makes some moves at roel hehehehehehe
Linda probeert niet te manipuleren. Ze is er eerlijk in dat ze geil is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:59 schreef svann het volgende:
Wordt Linda nu anders beoordeeld dan Roel, for the same crime?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:59 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Tanja en eerlijk. Die is opgebouwd uit leugens man.
Roel heeft tenmiste voor een leuke avond gezorgdquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ik geloof toch echt dat Roel de boeman is vanavond
ik heb vooral gelachen om de dames, andersquote:Op maandag 3 oktober 2005 05:02 schreef Scan het volgende:
[..]
Roel heeft tenmiste voor een leuke avond gezorgd![]()
ja, ik was helemaal niet zo gecharmeerd van Roel, maar daar heb ik al een tijdje last van....quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:03 schreef milagro het volgende:
ik heb vooral gelachen om de dames, anders
Lieske, Nathalie, Dido en Tanja
Dat heeft ze Roel ook gezegd, en Roel was daar relaxes over zei hij....quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:03 schreef Zaan-Dam het volgende:
Dido "Ik vind Roel leuk maar ben niet gek op hem ofzo.."
Vervelend hé, dat Roel het zo laat afweten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:05 schreef LuukBes het volgende:
Dido is lekker pissig en strontjaloers. En de rest stookt nog lekker diep door richting haar.
Dit is toch te dom en lachwekkend voor woorden, zo'n hoer als Tanja die Lieske eerst slet noemt en nu is Roel weer het doorgeefmatras. Check je eigen leven eens.
oja wat zonde...quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:06 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ben wederom benieuwd hoe Talpa dit weekend in een half uurtje uitzending gaat proppen.
waarom dan?? ik heb dat hele gebeuren van het feest niet gezien dus....quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:05 schreef Kimske het volgende:
ze moesten eens weten waarom er niets gebeurd is.... ze lachen zich rot!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:06 schreef Kimske het volgende:
Kun je bepaalde users in een negeermodus zetten hier ??
Dat eerlijke waardeer ik ook erg in haar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:01 schreef avonne het volgende:
Linda probeert niet te manipuleren. Ze is er eerlijk in dat ze geil is.
Linda en Roel lagen te vozen, Linda botergeil, Roel valt in slaap..quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:06 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
waarom dan?? ik heb dat hele gebeuren van het feest niet gezien dus....
hij knalde na 2 minuten gehijg en gebek in slaapquote:Op maandag 3 oktober 2005 05:06 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
waarom dan?? ik heb dat hele gebeuren van het feest niet gezien dus....
wat een maf moment ook om je nagels te gaan knippen.......quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:08 schreef Zaan-Dam het volgende:
Nathalie gaat nog even dr teennagels knippen...dr loopt iemand zwaar te smakken op de achtergrond...Dido en Lieske zijn naar bed gegaan...
Met Linda tog..??quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:07 schreef milagro het volgende:
[..]Ja, hoor, door ze te negeren
Dames, kijk eerst eens even met wie Roel ligt nu
THNX..!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:08 schreef Kimske het volgende:
[..]
Linda en Roel lagen te vozen, Linda botergeil, Roel valt in slaap..
Die waren geweldig!quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:03 schreef milagro het volgende:
ik heb vooral gelachen om de dames, anders
Lieske, Nathalie, Dido en Tanja
quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:09 schreef Wup het volgende:
[..]
wat een maf moment ook om je nagels te gaan knippen.......
quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:10 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik doe dat ook altijd snachts. Dan lig je in bed en voel je je te lange nagels langs je benen en dekbed gaan vresleijk.. ga ze dan ook als t ff kan knippen..
![]()
![]()
![]()
![]()
sterkte!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:10 schreef svann het volgende:
[..]
Die waren geweldig!![]()
En nu ga ik echt slapen er wordt straks wat sociaals van me verwacht.
Trusten!
Ja zeker als je een satijnen dekbed hebt merk je datquote:Op maandag 3 oktober 2005 05:10 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik doe dat ook altijd snachts. Dan lig je in bed en voel je je te lange nagels langs je benen en dekbed gaan vresleijk.. ga ze dan ook als t ff kan knippen..
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde de BB damesquote:
Roel is een player die niet moeilijk doet over geilheid. En dus een looser bij velen, mijn favoriet is het zeker niet, maar ik snap totaal niet waarom dat ineens een probleem is voor die heksenclub. Het zijn allemaal players. Vind zijn gedrag net zo erg als die jaloerse looserwijven die nu verongelijkt gaan doen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Vervelend hé, dat Roel het zo laat afweten.
haha..ooow sorry...tis ook al laat/vroeg hequote:Op maandag 3 oktober 2005 05:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik bedoelde de BB dames
Vreemd, ze horen me helemaal niet
Nou, hè , ikheb er nog één.... ik ben dus tussen de bedrijven door aan het strijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 05:12 schreef Kimske het volgende:
[..]
wat een rare gesprekken en openbaringen zo smorgens vroeg![]()
waarvan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:12 schreef _Vampierheks_ het volgende:
En Nathalie is telkens een dopje kwijt....![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:14 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, volgens mij van dr zender. Maar ik kan me vergissen hoor... misschien wel het dopje van dr ventiel?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |