Is een hoop spel bij, bij Roel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:49 schreef milagro het volgende:
Ik geloof er geen reet van, dat Roel zich niets meer herinnert
Ach Roel loopt zijn lul achterna als ie dronken is, what's new. Die meiden zijn allemaal hetzelfde maar remmen zichzelf af, zijn inmiddels wel zwaar frustie, nu ze overgeslagen worden door Roel is ie het zwarte schaap. Zo doorzichtig die praatjes.quote:
vind ik wel zielig, toch wel...quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:49 schreef Wup het volgende:
oeh.... Dido op valreep toch nog overstuur nu
ik was ook weer te laat daarvoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:50 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Linda heeft trouwens wel een mooi geschoren poesje, heeft iemand de screenshot van het moment dat ze bukte voor de camera?
quote:
ik snap ook geen moer van Dido hoor, maar ze liet Tanja wel duidelijk weten dat ze het tof vond dat ze haar dit even vertelde.......quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:50 schreef milagro het volgende:
vind ik wel zielig, toch wel...
haha, geweldige nacht is dit hoor; en dat terwijl ze eerst zo ontzettend sneu waren in het bubbelbad.......quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:51 schreef Rica het volgende:
Er wordt even een heksenkring belegt.
Geil zijn is wat anders dan daadwerkelijk met iemand de koffer in duiken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:50 schreef LuukBes het volgende:
Zeker na wat we allemaal weten over Tanja, Dido, Nathalie (ik wil gewoon genomen worden ) etc.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:51 schreef Rica het volgende:
Er wordt even een heksenkring belegt.
Ze hebben toch niet genaaid ? Lieske heeft al liggen vozen met Roel, Dido al een nacht. En nu is die icequeen pissig dat Roel weer concurrent Linda heeft gekust. Meteen moet iedreen opgetrommeld worden in d ehuiskamer voor een vloek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:54 schreef svann het volgende:
[..]
Geil zijn is wat anders dan daadwerkelijk met iemand de koffer in duiken.
Of die intentie, want slechts de overdosis alcohol verhinderde dat.
Puntje voor Lieske.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:55 schreef avonne het volgende:
Lieske durft het wel (een beetje) hardop te zeggen "wie zegt er nou dat het een hoerenfeest is?" Maar Roel komt niet ter sprake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |