nou es een keertje niet hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:33 schreef LuukBes het volgende:
Wat een roddelsletten.
OMG!quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:33 schreef milagro het volgende:
Ja ik zie ze,. Roel en Linda in Roels bed!!
Ja ze liggen nu helemaal onder de dekens, maar Roel haalde LInda uit bed, ze lag met Chantal en Menno en Ingrid... Linda stapte dus uit bed en hij naam haar aan de hand mee, en nu liggen ze dus in zijn bed.quote:
Niet roddelen dit keer...vind het wel goed dat ze dit zeggen...nu weet Dido ook hoe Roel isquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:33 schreef LuukBes het volgende:
Wat een roddelsletten.
Ik ook wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:36 schreef Kimske het volgende:
ik ben t even helemaal met Tanja eens nu..
Oow zat ik net dus even niet op te letten...maar ik zie indd wel dekens ja..dus ga dr van uit dat HUN daar onder liggen..quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja ze liggen nu helemaal onder de dekens, maar Roel haalde LInda uit bed, ze lag met Chantal en Menno en Ingrid... Linda stapte dus uit bed en hij naam haar aan de hand mee, en nu liggen ze dus in zijn bed.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:36 schreef Kimske het volgende:
ik ben t even helemaal met Tanja eens nu..
dat is volgens mij niet gebeurd, hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:37 schreef Kimske het volgende:
ze zei toch ook t schijnt dat ie aan dr tieten te likken?
Welnee. Roel is gewoon een eikel. Hij is de hele dag al vervelend.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:38 schreef LuukBes het volgende:
Schei toch uit, hypocriet gedoe. Dido lebbert toch zelf ook met hem. Ze smachten allemaal over hem heen, maar als ie dan volgekliederd wordt en met zijn zatte kloten wakker wordt en wat agressiever doet omdat zij hem wakker maken, gaan ze hem weer zwartmaken over zijn actie met Linda. Aanstellers.
Daar gebeurt wel iets.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:38 schreef milagro het volgende:
Roel en Linda liggen iig wel IETS te doen, het dekbed beweegt.... en nu weer stil
Heb je de rest van de avond ook zitten kijken? dan had je geweten dat t gewoon terecht is nuquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:38 schreef luciano het volgende:
Tanja was " ff " gezellig , maar nu showt ze haar ware aard weer . ....... BITZJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Jep, dat is Roels bed en Linda zag je uit bed stappen, en aan Roels hand mee gaan, richting zijn bed dus blijkbaar.quote:
helaas, heb ik dat gemist... ik ben een beetje sloom altijdquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:40 schreef milagro het volgende:
Jep, dat is Roels bed en Linda zag je uit bed stappen, en aan Roels hand mee gaan, richting zijn bed dus blijkbaar.
ze zeggen niets raars, hoor, Tanja vertelt gewoon zoals het is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:40 schreef LuukBes het volgende:
Roel is ook een eikel. Maar die wijven zijn sletjes. Hoor ze eens tekeer gaan en oordelen over anderen.
die bult is te groot voor 1, daar liggen echt wel 2 in bedquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:41 schreef Wup het volgende:
[..]
helaas, heb ik dat gemist... ik ben een beetje sloom altijd
Nee maar het was vooral Linda die Tanja van alles verweet, dus Tanja zegt nu terecht "Wat is dan erger?"quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:41 schreef Kimske het volgende:
ik vind t niet goed dat Tanja nu d'r sigaretje wilt goedlullen..
Ze kunnen Roel niet evenaren hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:40 schreef LuukBes het volgende:
Roel is ook een eikel. Maar die wijven zijn sletjes. Hoor ze eens tekeer gaan en oordelen over anderen.
Nu niet meer volgens mijquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:43 schreef Kimske het volgende:
Denk dat ze gewoon slapen hoor, en af en toe ene arm verleggen ofzo
Nou ik heb vaak zat kritiek op Tanja, maar nu had ze als doel Dido te inlichten over de ware aard. En ook Linda en anderen gingen over de tong...quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:42 schreef luciano het volgende:
weet wat je bedoelt , maar ze zit nu gewoon een anti roel campagne te voeren , ze ziet haar kans schoon om haar eigen anti tanja campagne af te wimpelen nu over de rug heen van anderen , maar ja , het gaat om veel geld , dus wie neemt het haar kwalijk ........................ ik mag ze geen van beiden , dus ik blijf neutraal in dezen
Dat overdreven zelfvoldane toontje van die wijven slaat nergens op, alsof ze zelf zo perfect zijn. Het is gewoon een zooitje ongeregeld in dat huis en iedereen mankeert wel wat, en als ze dan ook nog dronken zijn al helemaal want dan verdwijnt de sex-rem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zeggen niets raars, hoor, Tanja vertelt gewoon zoals het is.
Roel heeft wel aan de tieten van Linda gelikt. Toen zaten ze nog aan tafel, dat was voor dat gedoe met Linda die dr muts voor de camera liet zien. Linda zat bij Roel op schoot en hij stopte zn hoofd tussen dr tieten en toen propte ie zn hoofd in dat hesje dat ze aan had.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:37 schreef Kimske het volgende:
ze zei toch ook t schijnt dat ie aan dr tieten te likken?
Ah in die context.. ben ook niet helemaal wakker meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee maar het was vooral Linda die Tanja van alles verweet, dus Tanja zegt nu terecht "Wat is dan erger?"
hoorde haar net nog wel..quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:46 schreef Wup het volgende:
is Lieske ook in die kamer?
haha ja op mijn verzoek begint ze ineens te ratelen:)quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:46 schreef Kimske het volgende:
hoorde haar net nog wel..
oh dat, dat stelde niets voor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:45 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Roel heeft wel aan de tieten van Linda gelikt. Toen zaten ze nog aan tafel, dat was voor dat gedoe met Linda die dr muts voor de camera liet zien. Linda zat bij Roel op schoot en hij stopte zn hoofd tussen dr tieten en toen propte ie zn hoofd in dat hesje dat ze aan had.
ja die ligt dr ook bijquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:46 schreef Wup het volgende:
is Lieske ook in die kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |