Volgens mij was dat Lieske.quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:58 schreef Zaan-Dam het volgende:
dr word gepraat...iets van... "ja echt..? Jesus..smerig...(nog wat)..."
ja volgens mij ook maar ik wist het niet zeker..er word nu af en toe een beetje gekreund en gehijgd...wat ze aan het doen zijn in hun slaap weet ik niet..quote:
Aah, helemaal ontdaan door de gebeurtenissen, ze droomt er zelfs vanquote:
Goedemorgen damesquote:Op maandag 3 oktober 2005 07:00 schreef Anitra het volgende:
zoiets verstond ik ook idd.goede morgen, zo te lezen alsnog heel wat gemist vannacht
Zeg dat wel. Roel lost his coolquote:Op maandag 3 oktober 2005 07:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Een grote lul en een kleine lul verenigd in 1 man
Nu ja, Linda komt er nog redelijk eerlijk voor uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 07:19 schreef Rica het volgende:
Geldt ook voor Linda trouwens. Jammer dat ik gisteravond gemist heb.
Hij mocht vannacht niet eens naast Tanja zitten vanwege haar zwangerschap, vooral Nathalie (maar ook Dido) was bang dat hij te ruig zou doen. Lekker hoor, zo eentje waar je bang van wordt als hij wat gedronken heeft.quote:
Ik weet niet waar het over gaat, maaaaar, ik vond Roel al langer niet zo oprecht met Dido. Dat hij met zijn vinger langs de onderbroek van Dido streelt als ze in bed liggen hoeft niet heel nederland te zien, ik vond dat hij haar behoorlijk te kijk zette door de deken niet goed over hun heen te trekken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, Linda komt er nog redelijk eerlijk voor uit
Roel doet zich oprecht voor tov Dido en dan dit ineens.
Ik vind hem echt een nare dronk hebben, hij wordt een agressiverig, hardhandig bah.
Slaap lekker, Anitra
Oprecht in hun gesprekken, over wat hij voelde en dacht over hen, over haar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maaaaar, ik vond Roel al langer niet zo oprecht met Dido. Dat hij met zijn vinger langs de onderbroek van Dido streelt als ze in bed liggen hoeft niet heel nederland te zien, ik vond dat hij haar behoorlijk te kijk zette door de deken niet goed over hun heen te trekken.
Het "hoerenfeest" bedoelde ik. Mevrouw heeft de hele week op Tanja lopen fitten (tegen anderen dan) dat Tanja zo ondankbaar is en gooi er wat alcohol in en ineens blijkt Linda zelf het ontevreden muisje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, Linda komt er nog redelijk eerlijk voor uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |