Ja, okay, maar het was ook wel erg snel afgelopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 07:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Het "hoerenfeest" bedoelde ik. Mevrouw heeft de hele week op Tanja lopen fitten (tegen anderen dan) dat ze ondankbaar is en gooi er wat alcohol in en ineens blijkt Linda zelf het ontevreden muisje.
Ja helaas gemist.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:32 schreef milagro het volgende:
Hoef je idd niet zó tekeer tegaan, vond ik ook genant.
Dan moet Ingrid niet ook wakker worden, zo kan ik dus niet naar bed toequote:Op maandag 3 oktober 2005 07:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, Linda komt er nog redelijk eerlijk voor uit
Roel doet zich oprecht voor tov Dido en dan dit ineens.
Ik vind hem echt een nare dronk hebben, hij wordt een agressiverig, hardhandig bah.
Slaap lekker, Anitra
Ja, Chantal heeft het helemaal voor elkaar.quote:
Ze is echt uitgeslepen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:41 schreef milagro het volgende:
Chantal heeft weer zo uit haar nek lopen kletsen, ongelofelijk dat iedereen voor zoete koek sliklt wat dat mens allemaal vertelt
Ze moet Rob zelf niet, omdat hij ook bij haar bepaalde emoties losgekregen heeft, die ze niet wil laten zien (ze begon te huilen blijkbaar toen, in een gesprek met hem).quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:48 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze is echt uitgeslepen.![]()
Waarom Rob nu precies ontgaat me een beetje. Doelbewust of zou ze gewoon gebruik maken van sluimerende irritaties bij anderen, over wie dan ook?
Zodra ze iets merkt bij een ander gaat ze het beamen en uitvergroten, net zolang tot die ander er helemaal in gaat geloven en er het liefst pissig over wordt. En Chantal maar bevestigen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze moet Rob zelf niet, omdat hij ook bij haar bepaalde emoties losgekregen heeft, die ze niet wil laten zien (ze begon te huilen blijkbaar toen, in een gesprek met hem).
Zij wil gewoon degene zijn die 'dingen ziet, en doorheeft' , de toffe meid waar iedereen zijn hart bij uitstort, of zo, denk ik
Geen idee, maar ze vertelde Inge en Menno dingen die Rob gezegd heeft, maar zo compleet uit de context gerukt, verdraaid, of weggelaten dat zijzelf exact die dingen tegen Rob gezegd heeft of beaamd heeft.
Rob is een bemoeial maar hij zegt niet tegen de een dit en de ander dat, zijn verhalen zijn toch echt wel hetzelfde.
Chantal is juist degene die mensen tegen elkaar op zet door verschillende versies van 1 verhaal aan 2 partijen te vertellen.
Maar Rob hangt tegen A en B hetzelfde verhaal C op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Zodra ze iets merkt bij een ander gaat ze het beamen en uitvergroten, net zolang tot die ander er helemaal in gaat geloven en er het liefst pissig over wordt. En Chantal maar bevestigen.
En ondertussen loopt ze anderen te waarschuwen voor Rob omdat hij bezig is met "spiegelen" (wat hij ook doet maar lang niet zo erg als madam zelf) en hij zo dingen uit mensen trekt zonder dat ze er erg in hebben.
Hmmm.. dat laatste sluit dan wel weer aan bij jouw post. Misschien kwam ze er te laat achter dat Rob hetzelfde spelletje speelt en nu moet hij boeten.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Goedemorgen dames
Ja je hebt heel wat gemist
Een grote lul en een kleine lul verenigd in 1 man
Als het kon zou ik hem zo meehelpenquote:Op maandag 3 oktober 2005 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Rob is weer alleen aan het opruimen, arme Rob. Die moet toch ook denken bij een stel kleuters in huis te zitten?
Daar dacht ik dus ook aan....ik zou pislink worden....volgens mij word dit een hele intressante dag daar in het BB huis.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Lekker aso die Ingrid, Linda, Menno en Chantal daarzo, gewoon lekker ouwehoeren en er liggen nog mensen te slapen op die kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |