Zolang ze haar mond houdt wel ja, die kinderstem (nu ff niet) kan ik niet meer hebbenquote:
laat me raden...paracetamol?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:43 schreef Nitro_YE het volgende:
Lieske heeft het wondermiddel tegen de kater gevonden!
neeheeeee paracetamol, want als je je paracetamol spiegel op pijl peil houdt dan blablablablaquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske neemt alvast een asperine tegen de kater
Ze heeft een vlek op d'r bilquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Nou vooruit dan...
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoezo , heeft ze de datum met een zweep a la Zorro in je reet getatoeerd ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
Mijn vrouw weet nog precies dat het 23 april 1999 was (en ik dus ook)![]()
![]()
Werkt perfect hoor!quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske neemt alvast een asperine tegen de kater
Die benenquote:
Het werkt echt tegen een kater, kan er over mee pratenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:43 schreef Nitro_YE het volgende:
Lieske heeft het wondermiddel tegen de kater gevonden!
Veel te fucking verslavend ditquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:43 schreef DaMook het volgende:
Dago jij ging slapenik had al 5 uur blauw kunnen zijn
dat heeft ze geleerd tijdens de ontgroening in Groningen toen ze nog een klein studentje was en bladiebla en toen was het wel erg heftig en chill maar niet zoals nu want nu is het erger bladiebla en daarom heeft ze nu pillen tegen een kater zodat hij zo minimaal mogelijk is want anders slaan we elkaars plank mis bladiebla en dus ben ik.....luistert er wel iemand?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:45 schreef milagro het volgende:
[..]
neeheeeee paracetamol, want als je je paracetamol spiegel op pijl houdt dan blablablabla
Wil k er een afgewogen oordeel over kunnen vellen dan moet ik haar toch wel geheel naakt van voren zien.quote:
precies, je kan dus ook gewoon wat water of melk drinken enkel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Werkt perfect hoor!
Ik neem ze geregeld, was een tip van een klant uit de kroeg waar ik werkte en het werkte![]()
(wel met 2 of 3 glazen water want het is gewoon een gevolg van vocht tekort)![]()
Mijn vrouw weet echt alles nog en ze kan alles onthouden, ze heeft een fotografisch geheugen en dat is meestal leuk maar soms ook nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:45 schreef luciano het volgende:
[..]
Hoezo , heeft ze de datum met een zweep a la Zorro in je reet getatoeerd ?![]()
![]()
same here, zo interessant is het nu toch niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:49 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
nog veel plezier met de dames.
Mijn wekker gaat om 7:00 weer af![]()
![]()
![]()
weltrusten regenwormquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:49 schreef regenworm het volgende:
![]()
nog veel plezier met de dames.
Mijn wekker gaat om 7:00 weer af![]()
Hehe al;s de streams het hier deden zou ik dat ook zeggenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe al;s de streams het hier deden zou ik dat ook zeggen
Ik ben nu iig slapen, lees de streamverslagen straks wel weer
De pillen neem ik erbij want de gedachte dat het werkt is het halve werkquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, je kan dus ook gewoon wat water of melk drinken enkel.
helpt net zo goed
ik luister niet meer, je bent nu net Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De pillen neem ik erbij want de gedachte dat het werkt is het halve werk![]()
Ga geen theorie van Roel naar boven halen over placebo's maar Ik denk dat het beter werkt met dan zonder dus werken ze beter met dan zonder paracetamol![]()
Ik moet ook gaan, 3 uur, ben zo gaar als watquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:55 schreef bemeall het volgende:
Het zou natuurlijk een teken kunnen zijn dat ik ook moet gaan slapen
Met progje BBstreamquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:55 schreef luciano het volgende:
naar welke streams kijken jullie . of beter WAAR ...... ? ik loop achter op jullie zie ik steeds , grrrrrrrr
Niet helemaal, Lieske is student en ik ben daar nog nooit in de buurt geweestquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ik luister niet meer, je bent nu net Lieske![]()
(beetje) jammerquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, denk dat ik dat dan maar eens ga doen, want anders blijf ik toch weer kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik moet ook gaan, 3 uur, ben zo gaar als wat![]()
Trusten Kribbetquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet helemaal, Lieske is student en ik ben daar nog nooit in de buurt geweest![]()
Ga een Roeltje draaienen heerlijk slapen.
Trusten![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:58 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja, denk dat ik dat dan maar eens ga doen, want anders blijf ik toch weer kijken
Truste allemaal
Jij ookquote:
Beterschapquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem nog maar eens een paracetamol... Niet vanwege de kater, maar ben zo ziek als een hond
Thanks. Zal wel lukken... Snipverkouden, maar dat voelt niet prettig.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:54 schreef MissHobje het volgende:
ik was net te laat voor alle 3 tegelijk
haha wederom een geweldige bijdage van Knurft vanavond.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ook pitten, truste iedereen!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik ga ook pitten, truste iedereen!
Kan me iets bij voorstellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thanks. Zal wel lukken... Snipverkouden, maar dat voelt niet prettig.
ja, volsmeren met make-up volgens mijquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:10 schreef avonne het volgende:
Tanja, Nat, Dido en Lieske op pad. Gaan ze Roel insmeren of zo?
1 is de beste denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:13 schreef avonne het volgende:
welke stream is het? Het loopt telkens vast als ik er meer dan 2 openzet.
http://www.gillesdesmit.com/bb/ probeer deze 4 eens?quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:13 schreef avonne het volgende:
welke stream is het? Het loopt telkens vast als ik er meer dan 2 openzet.
helaas, het is mij gewoon niet gegeven om 4 streams tegelijk te hebben. Ook hier loopt het vast. 2 is gewoon de max voor mij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:13 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/ probeer deze 4 eens?
Met die tieten dr bij is ze een echte bimboquote:
NIETES !!! Ze zei alleen "hij lag op het bed van Linda"quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:33 schreef milagro het volgende:
[afbeelding] vertelt nu dat Roel met Linda op bed lag
Dido lacht nu nog
Bijna jaquote:
bijna ja, helaas hield Tanja hem tegen.quote:
oh sorry hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:34 schreef avonne het volgende:
[..]
NIETES !!! Ze zei alleen "hij lag op het bed van Linda"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:36 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind Tanja voor 1 van de eerste keren echt leuk bezig
quote:
Nou idd, ik wil weleens zien hoe ze m nou hebben opgemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:41 schreef svann het volgende:
Verdomd jammer dat we 'm nu niet fullcolour zien!
Jaaah, moet jij je ook inhouden omdat je anders t hele huis wakker maakt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:43 schreef milagro het volgende:
en dan gewoon weer die pruiken op
ze zijn echt niet wijs , ik zit hier net zo stiekem te lachen als zij
dat niet eens, maar gaat vanzelf, het is net alsof je erbij bentquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:45 schreef Kimske het volgende:
[..]
Jaaah, moet jij je ook inhouden omdat je anders t hele huis wakker maakt?
nou.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:47 schreef Zaan-Dam het volgende:
roel wil niet met dido slapen...
Totdat ze morgen hoort wat ie met Linda uitgevroten heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:48 schreef Zaan-Dam het volgende:
hij draait zich om..lacht eventjes naar dido en dan komt dan tegen dr aanliggen..zij met een grijns van hier tot tokio op dr gezicht
ja, gek he?quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:52 schreef BlaBlub het volgende:
Nathalie en Dido moeten de hele tijd lachen
Eigenlijk moet Tanja dat nu even vertellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Totdat ze morgen hoort wat ie met Linda uitgevroten heeft![]()
![]()
Oe jij bent echt evilquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Tanja dat nu even vertellen
Volgens mij niemand toch ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:53 schreef LuukBes het volgende:
WIe in het huis hebben allemalal gezien dat Roel met Linda heeft gezoend.
ze hoeven niet bang te zijn, hij voegt toch geen daad bij woordquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:54 schreef avonne het volgende:
Roel begint weer te hijgen, geloof ik.
Van wie was dat melige nummer van and I missed it? Cheech and Chong?quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:51 schreef Kimske het volgende:
ligt ie een keer met twee slanke dames in bed, issie knock out..
quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Volgens mij niemand toch ?
maar het komt vast ter sprake![]()
Niemand, ms Tanja, zij heeft ze iig zien slapen half op elkaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:53 schreef LuukBes het volgende:
WIe in het huis hebben allemaal gezien dat Roel met Linda heeft gezoend.
Gezien hebben wij hetquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:53 schreef LuukBes het volgende:
WIe in het huis hebben allemaal gezien dat Roel met Linda heeft gezoend.
En rob wilde zijn mannelijkheid bewijzen en bleef stug bij de jongensslaapkamerquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Gezien hebben wij het
Maar Ingrid, Menno, en Chantal kregen te horen van Roel "Wie nu de slaapkamer deur opendoet wordt door mij genomineerd. En dat meen ik serieus."
Rob kreeg te horen "Ga jij maar naar de meisjes slaapkamer"
Oke dan komt het ook niet ter sprake tenzij Linda of Roel het naar voren brengt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Gezien hebben wij het
Maar Ingrid, Menno, en Chantal kregen te horen van Roel "Wie nu de slaapkamer deur opendoet wordt door mij genomineerd. En dat meen ik serieus."
Rob kreeg te horen "Ga jij maar naar de meisjes slaapkamer"
Waarschijnlijk weet ie dan ook niet meer dat hij met Linda heeft gezoendquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:57 schreef Zaan-Dam het volgende:
Wat doe je allemaal...vragen ze aan Roel...ja weet ik veel..dat vraag je aan mij??? zegt Roel Ik weet niet eens hoe ik in dit bed ben beland....
slaap ze blubquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:06 schreef BlaBlub het volgende:
Verdomme, ik moet stoppen
Veel plezier allemaal nog
Echt?? nee johquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:10 schreef milagro het volgende:
ik vind Roel een beetje eng zo, eigenlijk
Dido was er nog meer van geschrokken dan Tanja.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:12 schreef milagro het volgende:
hij is zo hardhandig, brrr
Volgens mij probeert Tanja nu uit de buurt te blijven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echt?? nee joh![]()
Volgens mij vind Tanja Roel stiekum wel beetje leuk.. ze heeft van die glunder oogjes
Tanja lacht zich alleen maar rot.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:12 schreef Wup het volgende:
[..]
Dido was er nog meer van geschrokken dan Tanja.....
Nee, ik zou zo niet met hem alleen willen zijn en hem dan pissig maken per ongeluk , echt niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echt?? nee joh![]()
Volgens mij vind Tanja Roel stiekum wel beetje leuk.. ze heeft van die glunder oogjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |