ik luister niet meer, je bent nu net Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De pillen neem ik erbij want de gedachte dat het werkt is het halve werk![]()
Ga geen theorie van Roel naar boven halen over placebo's maar Ik denk dat het beter werkt met dan zonder dus werken ze beter met dan zonder paracetamol![]()
Ik moet ook gaan, 3 uur, ben zo gaar als watquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:55 schreef bemeall het volgende:
Het zou natuurlijk een teken kunnen zijn dat ik ook moet gaan slapen
Met progje BBstreamquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:55 schreef luciano het volgende:
naar welke streams kijken jullie . of beter WAAR ...... ? ik loop achter op jullie zie ik steeds , grrrrrrrr
Niet helemaal, Lieske is student en ik ben daar nog nooit in de buurt geweestquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ik luister niet meer, je bent nu net Lieske![]()
(beetje) jammerquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, denk dat ik dat dan maar eens ga doen, want anders blijf ik toch weer kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik moet ook gaan, 3 uur, ben zo gaar als wat![]()
Trusten Kribbetquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet helemaal, Lieske is student en ik ben daar nog nooit in de buurt geweest![]()
Ga een Roeltje draaienen heerlijk slapen.
Trusten![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:58 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja, denk dat ik dat dan maar eens ga doen, want anders blijf ik toch weer kijken
Truste allemaal
Jij ookquote:
Beterschapquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem nog maar eens een paracetamol... Niet vanwege de kater, maar ben zo ziek als een hond
Thanks. Zal wel lukken... Snipverkouden, maar dat voelt niet prettig.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:54 schreef MissHobje het volgende:
ik was net te laat voor alle 3 tegelijk
haha wederom een geweldige bijdage van Knurft vanavond.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ook pitten, truste iedereen!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik ga ook pitten, truste iedereen!
Kan me iets bij voorstellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thanks. Zal wel lukken... Snipverkouden, maar dat voelt niet prettig.
ja, volsmeren met make-up volgens mijquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:10 schreef avonne het volgende:
Tanja, Nat, Dido en Lieske op pad. Gaan ze Roel insmeren of zo?
1 is de beste denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:13 schreef avonne het volgende:
welke stream is het? Het loopt telkens vast als ik er meer dan 2 openzet.
http://www.gillesdesmit.com/bb/ probeer deze 4 eens?quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:13 schreef avonne het volgende:
welke stream is het? Het loopt telkens vast als ik er meer dan 2 openzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |