Totdat ze morgen hoort wat ie met Linda uitgevroten heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:48 schreef Zaan-Dam het volgende:
hij draait zich om..lacht eventjes naar dido en dan komt dan tegen dr aanliggen..zij met een grijns van hier tot tokio op dr gezicht
ja, gek he?quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:52 schreef BlaBlub het volgende:
Nathalie en Dido moeten de hele tijd lachen
Eigenlijk moet Tanja dat nu even vertellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Totdat ze morgen hoort wat ie met Linda uitgevroten heeft![]()
![]()
Oe jij bent echt evilquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Tanja dat nu even vertellen
Volgens mij niemand toch ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:53 schreef LuukBes het volgende:
WIe in het huis hebben allemalal gezien dat Roel met Linda heeft gezoend.
ze hoeven niet bang te zijn, hij voegt toch geen daad bij woordquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:54 schreef avonne het volgende:
Roel begint weer te hijgen, geloof ik.
Van wie was dat melige nummer van and I missed it? Cheech and Chong?quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:51 schreef Kimske het volgende:
ligt ie een keer met twee slanke dames in bed, issie knock out..
quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Volgens mij niemand toch ?
maar het komt vast ter sprake![]()
Niemand, ms Tanja, zij heeft ze iig zien slapen half op elkaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:53 schreef LuukBes het volgende:
WIe in het huis hebben allemaal gezien dat Roel met Linda heeft gezoend.
Gezien hebben wij hetquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:53 schreef LuukBes het volgende:
WIe in het huis hebben allemaal gezien dat Roel met Linda heeft gezoend.
En rob wilde zijn mannelijkheid bewijzen en bleef stug bij de jongensslaapkamerquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Gezien hebben wij het
Maar Ingrid, Menno, en Chantal kregen te horen van Roel "Wie nu de slaapkamer deur opendoet wordt door mij genomineerd. En dat meen ik serieus."
Rob kreeg te horen "Ga jij maar naar de meisjes slaapkamer"
Oke dan komt het ook niet ter sprake tenzij Linda of Roel het naar voren brengt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Gezien hebben wij het
Maar Ingrid, Menno, en Chantal kregen te horen van Roel "Wie nu de slaapkamer deur opendoet wordt door mij genomineerd. En dat meen ik serieus."
Rob kreeg te horen "Ga jij maar naar de meisjes slaapkamer"
Waarschijnlijk weet ie dan ook niet meer dat hij met Linda heeft gezoendquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:57 schreef Zaan-Dam het volgende:
Wat doe je allemaal...vragen ze aan Roel...ja weet ik veel..dat vraag je aan mij??? zegt Roel Ik weet niet eens hoe ik in dit bed ben beland....
slaap ze blubquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:06 schreef BlaBlub het volgende:
Verdomme, ik moet stoppen
Veel plezier allemaal nog
Echt?? nee johquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:10 schreef milagro het volgende:
ik vind Roel een beetje eng zo, eigenlijk
Dido was er nog meer van geschrokken dan Tanja.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:12 schreef milagro het volgende:
hij is zo hardhandig, brrr
Volgens mij probeert Tanja nu uit de buurt te blijven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echt?? nee joh![]()
Volgens mij vind Tanja Roel stiekum wel beetje leuk.. ze heeft van die glunder oogjes
Tanja lacht zich alleen maar rot.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:12 schreef Wup het volgende:
[..]
Dido was er nog meer van geschrokken dan Tanja.....
Nee, ik zou zo niet met hem alleen willen zijn en hem dan pissig maken per ongeluk , echt niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echt?? nee joh![]()
Volgens mij vind Tanja Roel stiekum wel beetje leuk.. ze heeft van die glunder oogjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |