Ja, maar nu hebben ze misschien 2x 50 euro per uur, kunnen ze beter 8x 15 euro per uur hebben. Mannen komen toch klaar binnen 5 minuten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:08 schreef Godshand het volgende:
omdat hun pooiers geld willen...
8x5 is 40quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ja, maar nu hebben ze misschien 2x 50 euro per uur, kunnen ze beter 8x 15 euro per uur hebben. Mannen komen toch klaar binnen 5 minuten.
je kan ook proberen een 1 night stand te versieren...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ja, maar nu hebben ze misschien 2x 50 euro per uur, kunnen ze beter 8x 15 euro per uur hebben. Mannen komen toch klaar binnen 5 minuten.
sukkels gaan naar de hoeren, one night stands.......in hun dromen. gewoon betalen. niet zeiken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
je kan ook proberen een 1 night stand te versieren...
kost niets
BrauN zijn grootvader zei ook al zoiets.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef Gabry het volgende:
Zoals mijn grootvader altijd zei:
M'n rechterhand is gratis![]()
Dus jij liet je altijd aftrekken door je opa?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef Gabry het volgende:
Zoals mijn grootvader altijd zei:
M'n rechterhand is gratis![]()
Misschien was het wel dezelfde man.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:30 schreef Overlast het volgende:
[..]
BrauN zijn grootvader zei ook al zoiets.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:31 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Dus jij liet je altijd aftrekken door je opa?
Als je z'n telefoon nummer wil kan je het ook gewoon vragenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:31 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb het telefoonnummer van Sunchaser al, die geeft er ook nog een extragratis pijpbeurt bij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je z'n telefoon nummer wil kan je het ook gewoon vragen![]()
De schuld ligt bij de emancipatie van de vrouw.quote:Waarom zijn hoeren zo duur?
vrouwen zouden gewoon een man moeten dienen. SHP-chicks weten hoe het hoord!quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:39 schreef Gabry het volgende:
Even ontopic:
[..]
De schuld ligt bij de emancipatie van de vrouw.
hoeren die op hun rug slapen, worden dus slapend rijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:34 schreef vamos1 het volgende:
hoeren hebben het ideale beroep,..
ze worden wakker, draaien zich om,.. en ze zijn alweer op hun werk
Ervaring mee?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef MikeyMo het volgende:
op de keileweg ligt lag dat bedrag veel lager
ik heb gelukkig nog nooit voor seks hoeven te betalenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Bij de Voedselbank is je eten ook goedkoper dan bij de AH to go langs de weg.
Ik zou helemaal geen hoer willen zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:22 schreef Lucille het volgende:
Wat ik nooit heb begrepen is het feit dat hoeren wel neuken en pijpen, maar nooit willen zoenen. Waarom willen ze nooit zoenen dan? Als ik de keuze zou hebben tussen 5 minuten zoenen voor 50 euro of iemand pijpen voor 50 euro zou ik wel kiezen voor het zoenen.
neemd an een bierdrinkend exemplaar. tegenwoordige drinken al die snollebolletjes ook bieromdat ze de breezers niet meer kunnen betalenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
In de kroeg ben je ook 50 euro kwijt voor een dame, vanwege die hoerige mixdrankjes... Moet je ook nog de taxi betalen om d'r mee te nemen naar huis, ze bevuilt je dekens, blijft ontbijten en gaat ook nog eens uitgebreid douchen... Het is dat de nachten okay zijn maar dat is het dan ook wel.
Omdat ze zich niet kunnen beschermen tegen zoenen. Als ze dan met iemand zoenen die bijvoorbeeld pfeiffer heeft kunnen ze misschien maanden niet werken. Liggen ze NOG meer op bed van vermoeidheidquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:22 schreef Lucille het volgende:
Wat ik nooit heb begrepen is het feit dat hoeren wel neuken en pijpen, maar nooit willen zoenen. Waarom willen ze nooit zoenen dan? Als ik de keuze zou hebben tussen 5 minuten zoenen voor 50 euro of iemand pijpen voor 50 euro zou ik wel kiezen voor het zoenen.
Players hebben nou eenmaal geld te besteden...quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
neemd an een bierdrinkend exemplaar. tegenwoordige drinken al die snollebolletjes ook bieromdat ze de breezers niet meer kunnen betalen
Bij hoeveel zou jij wel pijpenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:22 schreef Lucille het volgende:
Beschermd of onbeschermd is denk ik niet het criterium. Als je die verhalen hoort op TV dan zijn er genoeg hoeren (vooral de straatjunks) die het onbeschermd doen. En die willen ook niet zoenen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:38 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Omdat ze zich niet kunnen beschermen tegen zoenen. Als ze dan met iemand zoenen die bijvoorbeeld pfeiffer heeft kunnen ze misschien maanden niet werken. Liggen ze NOG meer op bed van vermoeidheid
[..]
Die stinken uit hun bekquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Beschermd of onbeschermd is denk ik niet het criterium. Als je die verhalen hoort op TV dan zijn er genoeg hoeren (vooral de straatjunks) die het onbeschermd doen. En die willen ook niet zoenen.
Kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die de doorsnee junk zouden willen zoenen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Beschermd of onbeschermd is denk ik niet het criterium. Als je die verhalen hoort op TV dan zijn er genoeg hoeren (vooral de straatjunks) die het onbeschermd doen. En die willen ook niet zoenen.
Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat mensen een doorsnee junk willen neuken. Dan moet je wel heel erg desparaat zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die de doorsnee junk zouden willen zoenen.
Ik heb er zelfs een topic over geopend. Ik kan het me ook niet voorstellen, maar dat is dan wel met een rubbertje. Da's ff klaarkomen in het rubbertje, die junk een tientje geven en een spuit gas en terug naar moeder de vrouw. Bij zoenen moet men toch in de bek van die junk gaan roeren met de tong. Niet zo fris.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:26 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat mensen een doorsnee junk willen neuken. Dan moet je wel heel erg desparaat zijn.
Jup dat gebruiken ze als reden, naast die ziektes iig.quote:
Maar het is wel goedkoper als trouwenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:22 schreef euh.. het volgende:
Wat denk je dat er zou gebeuren als je een sexueel dienstverleenster zou kunnen huren voor 15,- per uur?
Dan kan je achteraan de rij aansluiten en heel lang wachten op je beurt.
Maar je kan dan ook niet zonder condoom nueqenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Maar het is wel goedkoper als trouwen
[..]
Er zijn er zat die dat zelfs gratis willen doen, maar daar ging het hier toch niet over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:53 schreef wilwilwel het volgende:
als 50 euries te duur is, zoek dan gewoon een vriendin of een neukrelatie .... veel goedkoper
btw 50 euries voor een hoertje is niet duur ... ga eens na bij je eigen .. zou jij voor 50 euries een oma van 80 jaar een flinke beurt geven en haar mossel uitlikken ????
Hoeren hebben geen CAO.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:42 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij staat dat in hun CAO ofzo...
die hebben tegenwoordig volgens mij alles goed geregeld...
Die viijf vingers (tientjes) werden subiet opgewaardeeerd tot ... vijf tientjes in Euro'squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef t0n het volgende:
Het was twee geeltjes!!! (guldens...)
ghehe...
Een Breezahsletje een hele avond voeren kost je ook wel 50 euro.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:53 schreef wilwilwel het volgende:
als 50 euries te duur is, zoek dan gewoon een vriendin of een neukrelatie .... veel goedkoper
Wat zeik je dan? Duur is mooi.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:43 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Players hebben nou eenmaal geld te besteden...
Of 8x50 euro per uurquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef Hunk het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:11 schreef remondepemon het volgende:
komt door de euro.
quote:en paars 2.
Wat is dat nou weer voor een dom vooroordeel. Misschien heeft iemand gewoon niet zoveel geld over om een hoer te neuken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:26 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat mensen een doorsnee junk willen neuken. Dan moet je wel heel erg desparaat zijn.
Jij wel dan?quote:Op maandag 5 december 2005 21:12 schreef Hunk het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een dom vooroordeel. Misschien heeft iemand gewoon niet zoveel geld over om een hoer te neuken.
Haha, wat een gast ben jij. Eerst je zusje voor slet uitmaken, dan je zusje dr privacy schenden door te kijken of ze een clitpiericing heeft en het vervolgens goedkeuren om drugsverslaafde meisjes te neuqen tegen betaling. Ik weet niet hoe bekrompen Tiel is, maar ik hoop dat je de enige bent die er zulke stupide gedachtes op nahoudt.quote:Op maandag 5 december 2005 21:12 schreef Hunk het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een dom vooroordeel. Misschien heeft iemand gewoon niet zoveel geld over om een hoer te neuken.
Sexueel gefrustreerd en last van vroegtijdig klaarkomen, of geen ervaring danwel maagd en jezelf een hoer voor je verjaardag doen, zoals je laatst voorstelde voor een vriend?quote:Ja, maar nu hebben ze misschien 2x 50 euro per uur, kunnen ze beter 8x 15 euro per uur hebben. Mannen komen toch klaar binnen 5 minuten.
hij doet liever zn zus weet je nog.quote:
Over bekrompen, stupide en generaliserende gedachtes gesproken...quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef Jeffo het volgende:
Haha, wat een gast ben jij. Eerst je zusje voor slet uitmaken, dan je zusje dr privacy schenden door te kijken of ze een clitpiericing heeft en het vervolgens goedkeuren om drugsverslaafde meisjes te neuqen tegen betaling. Ik weet niet hoe bekrompen Tiel is, maar ik hoop dat je de enige bent die er zulke stupide gedachtes op nahoudt.
jij hebt echt geen idee hoe die vrouwen/meisjes zich voelen hequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:06 schreef Hunk het volgende:
50 euro voor een kwartier liggen, hoeven ze geen reet te doen.
Smerige wijven ook altijd.
Je kan ook best hoeren voor een tientje krijgen hoor. Dan zijn het inderdaad junks met ziektes en overal gaatjes in hun huid van waar de naalden zijn ingegaan. Of ze hebben ergens een lekkere etterende wond door het gebruik van niet-schone naalden. Ze zien er dan ook uit als van die uitgemergelde heroinehoertjes (hé, want dat zijn ze). Maaaaaaaaaaar ze zijn wel een stuk goedkoper! En smerigerquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:06 schreef Hunk het volgende:
Zou jij je dan voor 10 euro per keer in je reet laten nemen door verschillende klanten, zo'n 10 keer per dag?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:06 schreef Hunk het volgende:
Nee, vertelquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:11 schreef hendrik_de_beuker het volgende:
[..]
jij hebt echt geen idee hoe die vrouwen/meisjes zich voelen he
![]()
en gewone vrouwen hebben meestal een nog hogere prijs, mijn vrouw kost mij zeker 2000 euro per maand, grof geschat is dat zo'n 250 euro per neukpartij ...quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:50 schreef djenneke het volgende:
Kwestie van vraag en aanbod. Oftewel: omdat ze het kunnen...
conclusie: mannen hoerenlopers zijn sukkels.
Hoe kan dat nou? Werkt ze niet ofzo. En waarom zo'n astronomisch hoog bedrag?!quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en gewone vrouwen hebben meestal een nog hogere prijs, mijn vrouw kost mij zeker 2000 euro per maand, grof geschat is dat zo'n 250 euro per neukpartij ...
Rrrright... net zoals Michelle ook al jou wishes maar moet nakomen op haar knietjes met de staart tussen de poten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:45 schreef Hunk het volgende:
[..]
vrouwen zouden gewoon een man moeten dienen. SHP-chicks weten hoe het hoord!![]()
Weet je wel hoeveel getrouwde mannen naar de hoeren gaan, het heeft niks te maken met of je iemand kan krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:19 schreef Plupke het volgende:
Waarom moet je eigenlijk naar de hoeren? Kun je zelf niemand krijgen?![]()
Als je naar de hoeren gaat als je getrouwd bent is er toch ergens iets mis.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:23 schreef longinus het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel getrouwde mannen naar de hoeren gaan, het heeft niks te maken met of je iemand kan krijgen.
Was nog op de radio vandaag, een tekort aan dopamine kan vreemdgaan bevorderen, een voldoende hoeveelheid hiervan zorgt dat je een trouw hondje bent.
Je hoort mij niet zeggen dat elke drugsverslaafde dame een bijbaantje heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:07 schreef euh.. het volgende:
[..]
Over bekrompen, stupide en generaliserende gedachtes gesproken...
Niet al die meisjes liggen langs de Keileweg.
Omdat er boeren genoeg zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:13 schreef Ciurlizza het volgende:
Want?
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:19 schreef Plupke het volgende:
Waarom moet je eigenlijk naar de hoeren? Kun je zelf niemand krijgen?![]()
Omdat de belastingdienst zo'n 41% inpikt (ze zijn officieel meestal "zelfstandige"), de pooier de helft wil, en de bank z'n hypotheek betaald wil zien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:06 schreef Hunk het volgende:
Waarom zijn hoeren zo duur?
Omgekeerd geldt ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:50 schreef Ciurlizza het volgende:
Er gaan toch genoeg getrouwde mannen naar de hoeren?
Je dokt 100 euro, daarvan gaat zeg maar 35 euro naar de belastingdienst, dan wil de pooier/baas/eigenaar van de kamer nog zo'n 35 euro... er blijft 30 euro over voor madam, er daar moet ze dan nog d'r kosten vanafhalen voor condooms, kamerhuu, glijmiddel en dat soort grappen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:23 schreef Sessy het volgende:
[..]
Omdat de belastingdienst zo'n 41% inpikt (ze zijn officieel meestal "zelfstandige"), de pooier de helft wil, en de bank z'n hypotheek betaald wil zien.
Tegenwoordig is dat nog maar ¤15,-quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:34 schreef DaMook het volgende:
Ik verdiende toen ik nog bij een hotel zat 's nachts 25 euro per uur per hoerAls gasten ze via mij bestelde iig
Was 35% niet vroeger? Ik dacht dat ze om fraude met salarissen van BV's te voorkomen dat omhoog hadden gegooid?quote:Op donderdag 15 december 2005 04:07 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Je dokt 100 euro, daarvan gaat zeg maar 35 euro naar de belastingdienst, dan wil de pooier/baas/eigenaar van de kamer nog zo'n 35 euro... er blijft 30 euro over voor madam, er daar moet ze dan nog d'r kosten vanafhalen voor condooms, kamerhuu, glijmiddel en dat soort grappen...
Misschien moet je d'r es leren werken ipv neuken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en gewone vrouwen hebben meestal een nog hogere prijs, mijn vrouw kost mij zeker 2000 euro per maand, grof geschat is dat zo'n 250 euro per neukpartij ...
En weet zeker niet of dat dan nog steeds een gunstige prijs-kwaliteitsverhouding is .... (maar ja, die wijven beweren natuurlijk altijd dat de sex beter zou zijn als je van elkaar houdt, nu dat weet ik niet zo zeker, ik zou bijna zeggen dat het tegendeel me ook heel aannemelijk voorkomt)
[..]
Klopt, ze zuipen tegenwoordig als een scheepskameel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
In de kroeg ben je ook 50 euro kwijt voor een dame,
Ik weet het niet precies. Het is een pure gok. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat niet elke hoer netjes IB voldoet aan de belastingdienst.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:58 schreef Sessy het volgende:
[..]
Was 35% niet vroeger? Ik dacht dat ze om fraude met salarissen van BV's te voorkomen dat omhoog hadden gegooid?
ik moest lachen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:31 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
De klant kwam van linksquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:11 schreef remondepemon het volgende:
en paars 2.
Ik hoop dat je toen ver weg was.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
behoren hoeren nou ook tot de horeca?
beetje rare vraag maar een paar vrienden van me vroegen zich dat dus af.
Ik vraag me ook iets af.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ben jij Vla?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef euh.. het volgende:
[..]
Ik vraag me ook iets af.
Ben je soms een ver familielid van BHFH?
Horeca? Neequote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
Boeren Humorquote:
Zo vreemd is die vergelijking niet.... een privehuis zit er namelijk erg dicht tegenaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hopjesvla!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ben jij Vla?
'hoeren' zijn duur omdat ze:quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit gaat niet echt de goeie kant op. Serieuze ontopic discussie gaarne.
horeca is duur omdat:quote:Op woensdag 21 december 2005 13:38 schreef a-child-in-chains het volgende:
Net zoals die vuile horeca (die het wel heel bont maakt,
vuile vieze kk. oplichters/afzetters, maar da's voer voor een ander topic)
En nog veel meer dan datquote:Op woensdag 21 december 2005 13:31 schreef euh.. het volgende:
[..]
'hoeren' zijn duur omdat ze:
- jong zijn en daardoor het bedrag kunnen vragen omdat ze toch wel klanten blijven trekken
simpel.
HIJ ZEI TREKKEN!@!21@!!@! eins1!@#! OMFGLORLFDquote:
je vergeet 19% BTWquote:Op donderdag 15 december 2005 04:07 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Je dokt 100 euro, daarvan gaat zeg maar 35 euro naar de belastingdienst, dan wil de pooier/baas/eigenaar van de kamer nog zo'n 35 euro... er blijft 30 euro over voor madam, er daar moet ze dan nog d'r kosten vanafhalen voor condooms, kamerhuu, glijmiddel en dat soort grappen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |