Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:19 schreef Plupke het volgende:
Waarom moet je eigenlijk naar de hoeren? Kun je zelf niemand krijgen?![]()
Omdat de belastingdienst zo'n 41% inpikt (ze zijn officieel meestal "zelfstandige"), de pooier de helft wil, en de bank z'n hypotheek betaald wil zien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:06 schreef Hunk het volgende:
Waarom zijn hoeren zo duur?
Omgekeerd geldt ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:50 schreef Ciurlizza het volgende:
Er gaan toch genoeg getrouwde mannen naar de hoeren?
Je dokt 100 euro, daarvan gaat zeg maar 35 euro naar de belastingdienst, dan wil de pooier/baas/eigenaar van de kamer nog zo'n 35 euro... er blijft 30 euro over voor madam, er daar moet ze dan nog d'r kosten vanafhalen voor condooms, kamerhuu, glijmiddel en dat soort grappen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:23 schreef Sessy het volgende:
[..]
Omdat de belastingdienst zo'n 41% inpikt (ze zijn officieel meestal "zelfstandige"), de pooier de helft wil, en de bank z'n hypotheek betaald wil zien.
Tegenwoordig is dat nog maar ¤15,-quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:34 schreef DaMook het volgende:
Ik verdiende toen ik nog bij een hotel zat 's nachts 25 euro per uur per hoerAls gasten ze via mij bestelde iig
Was 35% niet vroeger? Ik dacht dat ze om fraude met salarissen van BV's te voorkomen dat omhoog hadden gegooid?quote:Op donderdag 15 december 2005 04:07 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Je dokt 100 euro, daarvan gaat zeg maar 35 euro naar de belastingdienst, dan wil de pooier/baas/eigenaar van de kamer nog zo'n 35 euro... er blijft 30 euro over voor madam, er daar moet ze dan nog d'r kosten vanafhalen voor condooms, kamerhuu, glijmiddel en dat soort grappen...
Misschien moet je d'r es leren werken ipv neuken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en gewone vrouwen hebben meestal een nog hogere prijs, mijn vrouw kost mij zeker 2000 euro per maand, grof geschat is dat zo'n 250 euro per neukpartij ...
En weet zeker niet of dat dan nog steeds een gunstige prijs-kwaliteitsverhouding is .... (maar ja, die wijven beweren natuurlijk altijd dat de sex beter zou zijn als je van elkaar houdt, nu dat weet ik niet zo zeker, ik zou bijna zeggen dat het tegendeel me ook heel aannemelijk voorkomt)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:31 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Dus jij liet je altijd aftrekken door je opa?
Klopt, ze zuipen tegenwoordig als een scheepskameel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
In de kroeg ben je ook 50 euro kwijt voor een dame,
Ik weet het niet precies. Het is een pure gok. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat niet elke hoer netjes IB voldoet aan de belastingdienst.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:58 schreef Sessy het volgende:
[..]
Was 35% niet vroeger? Ik dacht dat ze om fraude met salarissen van BV's te voorkomen dat omhoog hadden gegooid?
ik moest lachen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:31 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Dus jij liet je altijd aftrekken door je opa?
De klant kwam van linksquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:11 schreef remondepemon het volgende:
en paars 2.
Ik hoop dat je toen ver weg was.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
behoren hoeren nou ook tot de horeca?
beetje rare vraag maar een paar vrienden van me vroegen zich dat dus af.
Ik vraag me ook iets af.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ben jij Vla?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef euh.. het volgende:
[..]
Ik vraag me ook iets af.
Ben je soms een ver familielid van BHFH?
Horeca? Neequote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
Boeren Humorquote:
Zo vreemd is die vergelijking niet.... een privehuis zit er namelijk erg dicht tegenaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hopjesvla!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ben jij Vla?
'hoeren' zijn duur omdat ze:quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit gaat niet echt de goeie kant op. Serieuze ontopic discussie gaarne.
horeca is duur omdat:quote:Op woensdag 21 december 2005 13:38 schreef a-child-in-chains het volgende:
Net zoals die vuile horeca (die het wel heel bont maakt,
vuile vieze kk. oplichters/afzetters, maar da's voer voor een ander topic)
En nog veel meer dan datquote:Op woensdag 21 december 2005 13:31 schreef euh.. het volgende:
[..]
'hoeren' zijn duur omdat ze:
- jong zijn en daardoor het bedrag kunnen vragen omdat ze toch wel klanten blijven trekken
simpel.
HIJ ZEI TREKKEN!@!21@!!@! eins1!@#! OMFGLORLFDquote:
je vergeet 19% BTWquote:Op donderdag 15 december 2005 04:07 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Je dokt 100 euro, daarvan gaat zeg maar 35 euro naar de belastingdienst, dan wil de pooier/baas/eigenaar van de kamer nog zo'n 35 euro... er blijft 30 euro over voor madam, er daar moet ze dan nog d'r kosten vanafhalen voor condooms, kamerhuu, glijmiddel en dat soort grappen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |