abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:44:45 #76
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31213024
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 19:31 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Daar heb ik dus ook heel erg last van. Ik probeer de beste keuze te zoeken, zodat het beter tussen ons gaat, alleen ik weet niet welke keuze dat is.
Nee precies, ik ken het gevoel, helaas niet de oplossing

Ik wil graag een vriend voor dr zijn, samen beetje lol trappen en gezellig samen zijn zonder tegen de barricades aan te lopen waardoor we nu uit elkaar zijn.
Maar ik merk ook dat ik nerveus ben als ik bij haar ben tegenwoordig. Ik ben bij vlagen weer een onhandig verliefd jochie en onbewust danwel bewust focus ik me meer op de liefde dan op de vriendschap. Terwijl we hadden besloten om de liefde even te laten voor wat het is.

Ik moet er echt op letten dat ik het gesprek niet weer richting de liefdesproblemen stuur. Maar over koetjes en kalfjes praten word ik ook niet vrolijk van. Angstvallig alles vermijden en ondertussen maar een beetje leuk doen stuit me echt tegen de borst.
ach, nog ff wat tijd eroverheen laten gaan is t beste denk ik
quote:
En jij hebt gezegd dat je het nog niet weet. Komt me ook bekend voor. Ik twijfel dan eerst, maar in m'n achterhoofd weet ik dat ik toch wel zal gaan.
Haha ja, dat heb ik ook. Weet nu al wel zeker dat ik dr wil gaan zien. Maar ik kies er voor om alles tegenwoordig maar twijfelend te doen zodat ze ook doorheeft dat ik niet vanzelfsprekend ben.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_31232487
* Dimethicone meldt zich ook in de kunst van het loslaten van een ex

Na m'n topic Problematische beginperiode nieuwe relatie? heeft m'n vriendinnetje het afgelopen zondag uit (telefonisch) gemaakt (na een maandje). Ik was toen net een beetje aan het rondtouren met m'n vorige ex-vriendinnetje die me redelijk heeft opgevangen. Begin van de week vond ik het wel gewoon kut maar geen enorm drama (as in zielig in een hoekje huilen ofzo). Ze vroeg gister op MSN hoe het met me ging e.d., ik had toen ze het uitmaakte al gezegd dat ik het waarschijnlijk niet zag zitten om haar nog te blijven zien als 'vrienden' (waren we van te voren ook niet). En.. Aan het eind van het MSN gesprek elkaar a nice life toegewenst and that was it.

Totdat ik even wat biertjes met m'n vrienden had gedronken en die zeiden dat je eerder spijt krijgt van dingen die je hebt nagelaten dan je hebt gedaan. Niet helemaal waar maar toen geloofde ik het nog. Ik dacht dus ik bel haar op en zeg dat als ik haar nooit meer ga zien, ik haar in ieder geval gisteravond nog wou zien. Maar ze nam niet op. Dus dacht ik, weet je wat, ik ga alvast die kant op en dan probeer ik het nog een keer. Zo gezegd zo gedaan. Maar ze nam niet op. Dus ging ik maar naar de lokale bar waar ik dacht dat ze zou zijn. Maar ze was er niet. Haar vriendinnen trouwens wel (hoi, wat doe jij hier?). Na een biertje daar te hebben gedronken nog een keer proberen te bellen, maar natuurlijk nam ze niet op. Toen terug naar huis gelopen (bussen reden inmiddels niet meer) en halverwege belde ze.. Dat ze nu ging slapen (en ik dus niet meer moest omdraaien) en dat we 'nog wel een keertje' iets af zouden spreken. En dat ze het een beetje een rare actie vond. Kansloos zou ik het achteraf zelf beschrijven.

Dus.. Vanmorgen m'n stage geskipped en tot twee uur 's middags in bed gelegen, me lekker kansloos voelend!

Vanavond even bellen met wat tekst en commentaar (had wat gedronken, wou je nog een keer zien, gaat -qua gezondheid- erg slecht met m'n moeder, et cetera) of heb ik wel weer genoeg gedaan for now?
pi_31233830
Je moet eerst even weten wat je zelf wilt.

Je zegt in het begin van je post dat je geen vrienden wilt blijven, dus why bother?
Als je niet de ambitie hebt om toch nog iets te proberen met haar (wat dan ook) zou ik het lekker laten hangen en gewoon niets meer van je laten horen...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:17:54 #79
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31234171
Hmm ik had het al in het verliefd topic gezegd, maar hier past het eigenlijk beter.

Vannacht (+/- 00:30) belde mijn ex me weer op. Ze wilde iemand aan de telefoon hebben omdat ze door een eng stuk moest fietsen. In de 5 minuten dat we aan de telefoon waren beetje gepraat enzo, al was dat wel lastig (wist af en toe echt niet wat ik moest zeggen, en zij ook niet volgens mij). Naja, ik heb d'r nu weer in mijn kop zitten terwijl ik het idee had er al grotendeels overheen te zijn.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_31234228
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:17 schreef DaMook het volgende:
Hmm ik had het al in het verliefd topic gezegd, maar hier past het eigenlijk beter.

Vannacht (+/- 00:30) belde mijn ex me weer op. Ze wilde iemand aan de telefoon hebben omdat ze door een eng stuk moest fietsen. In de 5 minuten dat we aan de telefoon waren beetje gepraat enzo, al was dat wel lastig (wist af en toe echt niet wat ik moest zeggen, en zij ook niet volgens mij). Naja, ik heb d'r nu weer in mijn kop zitten terwijl ik het idee had er al grotendeels overheen te zijn.
Hoe lang was de relatie en hoe lang is het nu uit?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:25:16 #81
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31234352
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:19 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Hoe lang was de relatie en hoe lang is het nu uit?
Was al langer verliefd maar we hadden nog niet zolang iets Vandaag 1 week uit
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_31238002
Leuk en goed nieuws!

Eymey is weer

gogo eymey!
it is the goodness of God that leads to repentance
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:00:13 #83
11766 eymey
koning één-oog
pi_31238180
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:52 schreef rocksteady het volgende:
Leuk en goed nieuws!

Eymey is weer

gogo eymey!
Hehe ehmmmm haaaai . Iets zegt me dat ik jou ergens van ken.

Maarehm..... dit topic is toch niet voor fliefte mensjes (en ben het ook nog niet echt super erg ).

Anyway.... ik heb dit topic al erg lang niet meer gevolgd. Alleen Viperdesign zie ik eigenlijk nog als echt bekende. Hoe gaat ie @Viper? Lukt het nog een beetje allemaal?
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_31239019
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:00 schreef eymey het volgende:
Hehe ehmmmm haaaai . Iets zegt me dat ik jou ergens van ken.
Maarehm..... dit topic is toch niet voor fliefte mensjes (en ben het ook nog niet echt super erg ).
Dat was je ex? Of is ze nieuw? .
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:00 schreef eymey het volgende:
Hoe gaat ie @Viper? Lukt het nog een beetje allemaal?
Gaat wel goed hoor. . En voor een samenvatting van de gebeurtenissen rondom mijn ex en ik hoef je enkel dit topic even te lezen. .

Wel tof dat je je gezicht weer eens laat zien. . Het gaat goed met je? Daar lijkt het tenminste wel op. .
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:33:45 #85
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31243059
Yay voor eymey!

Vandaag ging het weer slecht. But i'll spare you the details.
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_31243214
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef Plonky het volgende:
But i'll spare you the details.
Rather not! What went wrong mate? .
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:47:29 #87
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31243550
Uhm.......

Ik heb vandaag.... in een boze bui mijn kamer een beetje in elkaar geslagen.

Hard muziek aangedaan en toen ben ik mijn kast gaan slaan (5x of zo)... dan heb ik mijn dekbed en kussens van mijn bed afgegooid naar de andere kant van mijn kamer. Dan, heb ik nog een lamp op de grond gegooit en stuk getrapt. - t'ja, gek, dat weet ik.

Dit is boosheid dat ik nu al zo lang vasthou, en ik voel me er wel beter door. Eventjes zeggen... het heeft niet allemaal alleen maar met mijn ex te maken - zoals ik al eerder heb gezegd. Maar, ik wilde haar weer spreken gisteren, en ik heb haar de hele tijd geprobeerd te bellen (ze zei, dat als ik diep in de put zat dat ik haar mocht bellen), en ze pakte niet op.

Verder, omdat zij en haar vriendinnen alles buiten proprtie brengen, denk ik dat ik een keer door de politie word aangehouden voor:
a) stalking
b) violet behaviour

En dat ben ik dus echt niet.

Ik heb alleen maar problemen als ik alleen ben. Ik heb het echt geweldig naar mijn zin met mijn vrienden, en ik ontmoet nu ook een hoop andere mensen. Maar, ik kan gewoon niet meer werken aan mijn studie - het lukt mij van geen kant.

Gelukkig kan ik morgen weer jammeren bij de counsellor.

2 weken geleden had ik een soort kalmte, maar dat is nu verdwenen.

Jaja, ik ben plonky de gek .

[ Bericht 0% gewijzigd door Plonky op 06-10-2005 22:56:25 ]
(To make me sick)....
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:58:56 #88
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_31243955
Nou, als ik mijn verhaal zou moeten updaten, dat zat ik hier 3 dagen te typen.
Laat ik het kort zo stellen.
Het is intussen 2 en een halve maand gedaan met mijn ex. We hebben weer zuiver vriendschappelijk contact. Sinds het academiejaar weer begonnen is, zitten we vlakbij elkaar "op kot", en zien we elkaar dus regelmatig. Hoewel ik absoluut geen gevoelens (van verliefdheid) meer voor haar heb,merk ik wel dat ik stilaan weer dingen ga verwachten van haar, als was ze mijn partner(vb dat ze af en toe tijd voor me vrijmaakt..)... En dat is niet goed!!

Bijkomende moeilijkheid: toen het net gedaan was probeerde ik troost te zoeken in de armen van een andere ex. Ik had veel contact met haar en trok veel met haar op, hoewel ze 250 km verder woont. Automatisch moesten we dan bij elkaar blijven slapen. Bij haar kwamen hierdoor snel gevoelens terug, voor mij was ze een goede steun zonder meer. Gister kreeg ik dan ook telefoon van haar dat ze liefst alle contact wou breken, zodat ze verder kon met haar leven zonder zoveel aan mij te hoeven denken. Waarschijnlijk doet ze het correcte voor haarzelf,maar ik heb nooit de intentie gehad haar zo pijn te doen.
When all things seem to end, the future still remains..
pi_31244095
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef Plonky het volgende:
Hard muziek aangedaan en toen ben ik mijn kast gaan slaan (5x of zo)... dan heb ik mijn dekbed en kussens van mijn bed afgegooid naar de andere kant van mijn kamer. Dan, heb ik nog een lamp op de grond gegooit en stuk getrapt.
Good. Gooi die frustraties er maar uit. Liever die lamp dan jezelf. .
quote:
Maar, ik wilde haar weer spreken gisteren, en ik heb haar de hele tijd geprobeerd te bellen (ze zei, dat als ik diep in de put zat dat ik haar mocht bellen), en ze pakte niet op.
Zijn dat niet van die uitspraken die ze voor de vorm doen? .
quote:
denk ik dat ik een keer door de politie word aangehouden voor:
a) stalking
b) violent behaviour
Misschien niet meer bellen dan? En b, als ze je kamer maar niet zien. .
quote:
Dan moet je je er ook geen zorgen om maken. .
quote:
Ik heb alleen maar problemen als ik alleen ben. Ik heb het echt geweldig naar mijn zin met mijn vrienden, en ik ontmoet nu ook een hoop andere mensen. Maar, ik kan gewoon niet meer werken aan mijn studie - het lukt mij van geen kant.
Omdat je dat laatste alleen moet doen? En op de uni studeren? In de omgeving van studiegenoten? Zou het dan beter gaan?
quote:
2 weken geleden had ik een soort kalmte, maar dat is nu verdwenen.
Komt wel weer terug. Niet te druk om maken. .
pi_31244232
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef Masanga het volgende:
Laat ik het kort zo stellen.
Uit de weg gaan is er voor jou dus ook niet bij. :\.
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef Masanga het volgende:
toen het net gedaan was probeerde ik troost te zoeken in de armen van een andere ex
Steun zoeken bij 'gewone' vrienden lijkt me beter. Nu doe je haar pijn. .

Maar dat heb je zelf ook wel door. Sterkte. .
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:10:59 #91
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31244294
Je hebt gelijk .

En, het wordt waarschijnlijk NOOIT meer bellen. Ze lachte me gewoon uit (ja, stom mens).

Ja, het studeren doe ik altijd in mijn eentje. Maar, ik vind het nog moeilijker om met andere mensen te studeren - maar, het is misschien toch het proberen waard?

En mijn kamer valt mee . Ik heb het allemaal al weer opgeruimd. Ik had nog ook glazen en borden hierzo staan, en die heb ik express niet gebroken .

Ik heb mezelf voor 2 sociale activiteiten opgegeven, en dan kan ik dus nieuwe mensen ontmoeten, en dan ga ik me geleidelijk aan van mijn ex en haar vriendinnen *ontvringen* zodat ik gewoon verder kan gaan.

Ik werd alleen een beetje gek vandaag . Maar dat mag ook wel!
(To make me sick)....
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:13:01 #92
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_31244359
quote:
Verder, omdat zij en haar vriendinnen alles buiten proprtie brengen, denk ik dat ik een keer door de politie word aangehouden voor:
a) stalking
b) violet behaviour

Het lijkt me dan ook verstandig te zorgen dat dat niet gebeurd. Probeer maar eens te bewijzen dat je niet stalkt. Bovendien zal het dan om zeep zijn met je ex.
Ik heb deze topic even niet gevolgd, maar hoe frequent ga je praten? In het begin lijkt het (uit eigen ervaring) logisch dat bepaalde zaken naar boven gebracht worden die een zekere woede oproepen. In dat opzicht zou ik je "aanval" van vandaag niet dramatiseren.
quote:
Dat van de studies herken ik. Maar als het onmogelijk blijft, zal je toch maatregelen moeten nemen. Een tijdelijke nieuwe studieomgeving zoeken vb, want eenmaal je vertrokken bent lopen dingen sowieso veel vlotter. Ik heb nog ooit overwogen mijn exames te gaan voorbereiden in Italië (wel ver van de toeristische zones), waar ik niet geconfronteerd werd met wat dan ook van mijn ex..
pi_31244586
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Plonky onder andere:
Ze lachte me gewoon uit (ja, stom mens).
Herkenning. .
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Plonky het volgende bericht:
maar, het is misschien toch het proberen waard?
Lijkt me wel. Nu komt er sowieso niets van terecht. Anders een groepje studiegenoten optrommelen om 'gezellig' bij elkaar te zitten?
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Plonky ook:
En mijn kamer valt mee . Ik heb het allemaal al weer opgeruimd. Ik had nog ook glazen en borden hierzo staan, en die heb ik express niet gebroken .
Zo rationeel ben je dus wel. .
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Plonky:
Ik heb mezelf voor 2 sociale activiteiten opgegeven, en dan kan ik dus nieuwe mensen ontmoeten, en dan ga ik me geleidelijk aan van mijn ex en haar vriendinnen *ontvringen* zodat ik gewoon verder kan gaan.
Goede theorie. Nu de praktijk nog. Maar dat moet lukken. .
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Plonky meerdere berichten, waaronder:
Ik werd alleen een beetje gek vandaag . Maar dat mag ook wel!
Precies. We hebben allemaal wel eens van die dagen. .
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:22:33 #94
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31244640
Ik ga een keertje per week (vaker kan niet - ik betaal niets omdat het een service van de universiteit is). Ik zal mijn aanval vandaag zeker niet dramatiseren, want dat heeft geen zin - ik wilde gewoon mijn woede uitlaten, die ik de laatste paar dagen in mezelf heb gehouden.

Ik was maandag naar de Bieb gegaan om te werken, en dat werkte goed - ik heb voor het eerst in 5 weken 3 uur lang door kunnen werken. Dat is een goede tip, en ik denk dat ik die zeker op zal volgen (maar, dan zie ik het al gebeuren - mijn ex zal er ook zijn, haha ... dan ga ik maar naar de andere bieb )

Haha, ook nog... we hebben ruzie om wie het met wie uit heeft gemaakt. (nutteloos, dat weet ik).

Zij vind dat ik haar had gedwongen om het met mij uit te maken (en haar vriendinnen hebben haar ervan overtuigd dat ik het met haar uit zou maken als zij het niet met mij uit zou maken.

4 maanden geleden, dan had ik exact hetzelfde gezegd. Maar, nu gezien, ik heb gewoon van april tot eind mei geschreeuwd om hulp... om uit te zoeken wat er met mij aan de hand was. Pas een maand geleden heb ik kunnen zeggen dat er dus echt iets mis is met mij en dat ik het moest uit zoeken.

Toch, zij heeft wel de woorden gezegd 'okay, then we are finished'. Het maakt toch eigenlijk allemaal niet meer uit.
(To make me sick)....
pi_31244755
Het geeft je de kans op een nieuw begin. .
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:29:31 #96
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31244845
Exact!
(To make me sick)....
pi_31245038
Mooie afsluiter voor de dag. Ik groet u. .
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:47:58 #98
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31247359
En nu begin ik aan een nieuwe dag .

MIsschien was ik gisteren extra boos omdat ik maar 2 uurtjes slaap had gekregen . Ik heb nu wel extra lekker geslapen!
(To make me sick)....
pi_31265677
Je bent net exen van elkaar, en zij is over een paar dagen jarig...wat stuur je haar dan (kaart, cadeau, bloemen) of stuur je helemaal niks?
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:09:55 #100
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_31266364
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:49 schreef David Letterman het volgende:
Je bent net exen van elkaar, en zij is over een paar dagen jarig...wat stuur je haar dan (kaart, cadeau, bloemen) of stuur je helemaal niks?
Ik zou geen cadeau geven, wel een kaart sturen ofzo. En in die kaart zou ik het vrij zakelijk houden. Maar ik zou dus zeker iets van me laten horen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')