Afgelopen zondag heeft ze het (telefonisch) uit gemaakt. Ik was toen net een beetje aan het rondtouren met m'n vorige ex-vriendinnetje die me redelijk heeft opgevangen. Begin van de week vond ik het wel gewoon kut maar geen enorm drama (as in zielig in een hoekje huilen ofzo). Ze vroeg gister op MSN hoe het met me ging e.d.. Ik had toen ze het uitmaakte al gezegd dat ik het waarschijnlijk niet zag zitten om haar nog te blijven zien als 'vrienden' (waren we van te voren ook niet), vooral omdat ze niet duidelijk kon maken waarom ze het uitmaakte. Ze zou me nog een brief schrijven (
![]()
), maar dat zie ik niet meer echt gebeuren. Anyway.. Aan het eind van het MSN gesprek elkaar a nice life toegewenst and that was it.
Totdat ik even wat biertjes met m'n vrienden had gedronken en die zeiden dat je eerder spijt krijgt van dingen die je hebt nagelaten dan je hebt gedaan. Niet helemaal waar maar toen geloofde ik het nog. Ik dacht dus ik bel haar op en zeg dat als ik haar nooit meer ga zien, ik haar in ieder geval gisteravond nog wou zien. Maar ze nam niet op. Dus dacht ik, weet je wat, ik ga alvast die kant op en dan probeer ik het nog een keer. Zo gezegd zo gedaan. Maar ze nam niet op. Dus ging ik maar naar de lokale bar waar ik dacht dat ze zou zijn. Maar ze was er niet. Haar vriendinnen trouwens wel (hoi, wat doe jij hier?). Na een biertje daar te hebben gedronken nog een keer proberen te bellen, maar natuurlijk nam ze niet op. Toen terug naar huis gelopen (bussen reden inmiddels niet meer) en halverwege belde ze.. Dat ze nu ging slapen (en ik dus niet meer moest omdraaien) en dat we 'nog wel een keertje' iets af zouden spreken. En dat ze het een beetje een rare actie vond. Kansloos zou ik het achteraf zelf beschrijven.
Dus.. Vanmorgen m'n stage geskipped en tot twee uur 's middags in bed gelegen, me lekker kansloos voelend!
Vanavond even redelijk luchtig opbellen met wat tekst en commentaar (had wat gedronken, wou je nog een keer zien, gaat -qua gezondheid- erg slecht met m'n moeder, met mij gaat het verder goed, ben ook al weer op een date geweest, et cetera) of heb ik wel weer genoeg gedaan for now?