Toch is dat wel het beste. Probeer verder te gaan en als jullie echt bij elkaar horen dan zal dat wel weer gebeuren. Als ze je terug wilt dan zal ze zelf wel weer contact opnemen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:13 schreef marno het volgende:
ja, helemaal gelijk...
maar het is hard, als je alles zou willen doen, als je keihard wilt vechten, als je desnoods te voet naar de noordpool wilt wandelen en terug...
om dan niets te doen en er maar op te hopen dat het goedkomt.
Zoals een groot filisoof eens zei: "Nooit naar de noordpool gaan zonder warme jas"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:13 schreef marno het volgende:
ja, helemaal gelijk...
maar het is hard, als je alles zou willen doen, als je keihard wilt vechten, als je desnoods te voet naar de noordpool wilt wandelen en terug...
om dan niets te doen en er maar op te hopen dat het goedkomt.
Ze is niet altijd zo geweest, en ik vermoed dat ze zo speekt/handelt omdat ze gewoonweg labiel is. En dat kan ik haar niet aanrekenen. Denk dat ik daarom zoveel geduld heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:44 schreef petitlapin het volgende:
ik begrijp niet hoe je nog tegen dat mens kan spreken, en vooral hoe je nog vriendelijk kan zijn tegen zo iemand
Ben je dan nooit bang dat haar labiliteit jou "sterk-zijn" zal aantasten? Ga je uiteindelijk niet meedrijven op haar "golven"? Bepaalt ze zodoende ook niet jou humeur?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:08 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze is niet altijd zo geweest, en ik vermoed dat ze zo speekt/handelt omdat ze gewoonweg labiel is. En dat kan ik haar niet aanrekenen. Denk dat ik daarom zoveel geduld heb..
Ze is ms labiel, maar daarom kan ze nog wel normale sociale omgangsvormen in acht nemen, als in: jou niet als stront behandelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:08 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze is niet altijd zo geweest, en ik vermoed dat ze zo speekt/handelt omdat ze gewoonweg labiel is. En dat kan ik haar niet aanrekenen. Denk dat ik daarom zoveel geduld heb..
Dat is een ding dat zeker isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef marno het volgende:
We gaan wel zien. Het lucht in ieder geval op om even je verhaal weg te schrijven en wat reacties van 'buitenstaanders' te horen.
Niet overheersend, natuurlijk doet het pijn als ze niet normaal reageert maar ik blijf er boven staan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef Masanga het volgende:
Ben je dan nooit bang dat haar labiliteit jou "sterk-zijn" zal aantasten? Ga je uiteindelijk niet meedrijven op haar "golven"? Bepaalt ze zodoende ook niet jou humeur?
Labiliteit is geen keuze. Niemand kiest daar bewust voor want je maakt het vooral jezelf moeilijk. Mocht ze het bewust doen dan is het geen labiliteit maar manipulatief gedrag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
labiliteit is een keuze, viperdesign. Het is een doorwinterde rotte aanstelster, en je trapt er gewoon keer op keer in. Wat een walgelijk mens is het toch
Nee. Zeer zeker niet. Ik doe gewoon mijn best voor mensen waar ik om geef.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
en nog erger is dat je maar achter haar aan blijft gaan als een kwijlend schoothondje
Wellicht denkt ze daar op dat moment niet aan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:59 schreef Vivi het volgende:
Ze is ms labiel, maar daarom kan ze nog wel normale sociale omgangsvormen in acht nemen, als in: jou niet als stront behandelen
Foutje van mijn kant. Niet bewust gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:59 schreef Vivi het volgende:
Ook je smsjes; je vraagt haar 2 keer of ze een leuk weekend heeft gehad, in 1 sms.
De hoop dat het goed met haar gaat wat ik min of meer kan verifiëren door te vragen hoe haar weekend was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:59 schreef Vivi het volgende:
Wat kan jou dat schelen? Ze moet gewoon zorgen dat die cd terugkomt en verder niks.
En dát is pertinent níet waar. Ik kom al amper rond dus dat kan ik dus niet missen. Geen smoesjes. Oprechter dan ik vind je ze niet. De kopie van de CD ga ik over een uurtje afleveren bij die vriendin.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:59 schreef Vivi het volgende:
Ik had als ik jou was die hele cd laten zitten btw, en een neiuwe gekocht. Het zijn smoesjes en excuses zoeken om haar toch weer te moeten (kunnen) contacteren.
Ik heb het momenteel wel even gehad ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:59 schreef Vivi het volgende:
Ik zou d'r ff lekker in d'r soppie gaar laten koken als ik jou was, je bent veel te lief, en zij is is ms niet altijd zo'n kreng geweest, maar dat was wrs ook alleen maar omdat het [haar op dat moment uitkwam.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:07 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
... geen labiliteit maar manipulatief gedrag.
Niemand is zo altruistisch...jij krijgt er ook een lekker gevoel van, op een redelijk zieke manier.quote:Nee. Zeer zeker niet. Ik doe gewoon mijn best voor mensen waar ik om geef.
Ik hoef niets van haar, ik heb er geen belang in. Wil gewoon dat het goed met haar gaat.
Denkt ze daar alleen bij jou niet aan of doet ze tegen de winkeljuffrouw ook zo onbeschoft?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:13 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wellicht denkt ze daar op dat moment niet aan?
Je moet emotioneel echt wat afstand nemen...blijkbaar boeit het haar niet dat het jou wat kan schelen hoe zij zich voelt (volg je het nog?) dus ms moet het je maar echt niet meer kunnen schelen!quote:Foutje van mijn kant. Niet bewust gedaan.
[..]
De hoop dat het goed met haar gaat wat ik min of meer kan verifiëren door te vragen hoe haar weekend was.
Omdat ze het kán.quote:En dát is pertinent níet waar. Ik kom al amper rond dus dat kan ik dus niet missen. Geen smoesjes. Oprechter dan ik vind je ze niet. De kopie van de CD ga ik over een uurtje afleveren bij die vriendin..
[quote]
Ik heb het momenteel wel even gehad ja.. Maar toch vraag ik me af wáárom ze zo reageert.
Ben blij dat je hem zelf al plaatst:quote:Hoewel dat louter psychologische interesse is..
Plank.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:16 schreef Vivi het volgende:
Niemand is zo altruistisch...jij krijgt er ook een lekker gevoel van, op een redelijk zieke manier.
Je hebt gelijk. Ze móet het wel bewust doen. Au.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:21 schreef Vivi het volgende:
Denkt ze daar alleen bij jou niet aan of doet ze tegen de winkeljuffrouw ook zo onbeschoft?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:21 schreef Vivi het volgende:
Je moet emotioneel echt wat afstand nemen...blijkbaar boeit het haar niet dat het jou wat kan schelen hoe zij zich voelt (volg je het nog?) dus ms moet het je maar echt niet meer kunnen schelen!
quote:
Daar heb ik dus ook heel erg last van. Ik probeer de beste keuze te zoeken, zodat het beter tussen ons gaat, alleen ik weet niet welke keuze dat is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:13 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik weet t ook helaas
Mn ex smste me net of ik morgenavond al wat te doen had en zo niet of we iets samen kunnen gaan doen.
Tja, dan ben ik enerzijds weer blij dat ze me toch graag wil zien, anderzijds ben ik bang dat het morgenavond toch geforceerd 'vriendschappelijk' zal zijn.
Ze is namelijk meesteres in het 'mooi weer' spelen. Gewoon net doen alsof er niets aan de hand is.
Ik ben dan meer van het type dat de spanning op wil zoeken. Vind het zo raar om zo luchtig met elkaar om te gaan als er al zoveel speelt. En ik eigenlijk niets liever wil dan de kleren van dr lijf scheuren en...tja naja, you get the point
Ik heb maar gezegd dat ik nog niet zeker was en dat ik et nog wel zou laten weten...
Tweestrijd.
Nee precies, ik ken het gevoel, helaas niet de oplossingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:31 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook heel erg last van. Ik probeer de beste keuze te zoeken, zodat het beter tussen ons gaat, alleen ik weet niet welke keuze dat is.
Haha ja, dat heb ik ook. Weet nu al wel zeker dat ik dr wil gaan zien. Maar ik kies er voor om alles tegenwoordig maar twijfelend te doen zodat ze ook doorheeft dat ik niet vanzelfsprekend ben.quote:En jij hebt gezegd dat je het nog niet weet. Komt me ook bekend voor. Ik twijfel dan eerst, maar in m'n achterhoofd weet ik dat ik toch wel zal gaan.
Hoe lang was de relatie en hoe lang is het nu uit?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:17 schreef DaMook het volgende:
Hmm ik had het al in het verliefd topic gezegd, maar hier past het eigenlijk beter.
Vannacht (+/- 00:30) belde mijn ex me weer op. Ze wilde iemand aan de telefoon hebben omdat ze door een eng stuk moest fietsen. In de 5 minuten dat we aan de telefoon waren beetje gepraat enzo, al was dat wel lastig (wist af en toe echt niet wat ik moest zeggen, en zij ook niet volgens mij). Naja, ik heb d'r nu weer in mijn kop zitten terwijl ik het idee had er al grotendeels overheen te zijn.
Was al langer verliefd maar we hadden nog niet zolang ietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoe lang was de relatie en hoe lang is het nu uit?
Hehe ehmmmm haaaaiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:52 schreef rocksteady het volgende:
Leuk en goed nieuws!
Eymey is weer![]()
![]()
![]()
gogo eymey!![]()
![]()
![]()
Dat was je ex? Of is ze nieuw?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:00 schreef eymey het volgende:
Hehe ehmmmm haaaai. Iets zegt me dat ik jou ergens van ken.
Maarehm..... dit topic is toch niet voor fliefte mensjes (en ben het ook nog niet echt super erg).
Gaat wel goed hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:00 schreef eymey het volgende:
Hoe gaat ie @Viper? Lukt het nog een beetje allemaal?
Rather not! What went wrong mate?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef Plonky het volgende:
But i'll spare you the details.
Good. Gooi die frustraties er maar uit. Liever die lamp dan jezelf.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef Plonky het volgende:
Hard muziek aangedaan en toen ben ik mijn kast gaan slaan (5x of zo)... dan heb ik mijn dekbed en kussens van mijn bed afgegooid naar de andere kant van mijn kamer. Dan, heb ik nog een lamp op de grond gegooit en stuk getrapt.
Zijn dat niet van die uitspraken die ze voor de vorm doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef Plonky het volgende:
Maar, ik wilde haar weer spreken gisteren, en ik heb haar de hele tijd geprobeerd te bellen (ze zei, dat als ik diep in de put zat dat ik haar mocht bellen), en ze pakte niet op.
Misschien niet meer bellen dan? En b, als ze je kamer maar niet zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef Plonky het volgende:
denk ik dat ik een keer door de politie word aangehouden voor:
a) stalking
b) violent behaviour
Dan moet je je er ook geen zorgen om maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef Plonky het volgende:
En dat ben ik dus echt niet.
Omdat je dat laatste alleen moet doen? En op de uni studeren? In de omgeving van studiegenoten? Zou het dan beter gaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef Plonky het volgende:
Ik heb alleen maar problemen als ik alleen ben. Ik heb het echt geweldig naar mijn zin met mijn vrienden, en ik ontmoet nu ook een hoop andere mensen. Maar, ik kan gewoon niet meer werken aan mijn studie - het lukt mij van geen kant.
Komt wel weer terug. Niet te druk om maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef Plonky het volgende:
2 weken geleden had ik een soort kalmte, maar dat is nu verdwenen.
Uit de weg gaan is er voor jou dus ook niet bij. :\.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef Masanga het volgende:
Laat ik het kort zo stellen.
Steun zoeken bij 'gewone' vrienden lijkt me beter. Nu doe je haar pijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef Masanga het volgende:
toen het net gedaan was probeerde ik troost te zoeken in de armen van een andere ex
Het lijkt me dan ook verstandig te zorgen dat dat niet gebeurd. Probeer maar eens te bewijzen dat je niet stalkt. Bovendien zal het dan om zeep zijn met je ex.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef Plonky het volgende:
Verder, omdat zij en haar vriendinnen alles buiten proprtie brengen, denk ik dat ik een keer door de politie word aangehouden voor:
a) stalking
b) violet behaviour
En dat ben ik dus echt niet.
Dat van de studies herken ik. Maar als het onmogelijk blijft, zal je toch maatregelen moeten nemen. Een tijdelijke nieuwe studieomgeving zoeken vb, want eenmaal je vertrokken bent lopen dingen sowieso veel vlotter. Ik heb nog ooit overwogen mijn exames te gaan voorbereiden in Italië (wel ver van de toeristische zones), waar ik niet geconfronteerd werd met wat dan ook van mijn ex..quote:Ik heb alleen maar problemen als ik alleen ben. Ik heb het echt geweldig naar mijn zin met mijn vrienden, en ik ontmoet nu ook een hoop andere mensen. Maar, ik kan gewoon niet meer werken aan mijn studie - het lukt mij van geen kant.
Herkenning.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Plonky onder andere:
Ze lachte me gewoon uit (ja, stom mens).
Lijkt me wel. Nu komt er sowieso niets van terecht. Anders een groepje studiegenoten optrommelen om 'gezellig' bij elkaar te zitten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Plonky het volgende bericht:
maar, het is misschien toch het proberen waard?
Zo rationeel ben je dus wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Plonky ook:
En mijn kamer valt mee. Ik heb het allemaal al weer opgeruimd. Ik had nog ook glazen en borden hierzo staan, en die heb ik express niet gebroken
.
Goede theorie. Nu de praktijk nog. Maar dat moet lukken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Plonky:
Ik heb mezelf voor 2 sociale activiteiten opgegeven, en dan kan ik dus nieuwe mensen ontmoeten, en dan ga ik me geleidelijk aan van mijn ex en haar vriendinnen *ontvringen* zodat ik gewoon verder kan gaan.
Precies. We hebben allemaal wel eens van die dagen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Plonky meerdere berichten, waaronder:
Ik werd alleen een beetje gek vandaag. Maar dat mag ook wel!
Ik zou geen cadeau geven, wel een kaart sturen ofzo. En in die kaart zou ik het vrij zakelijk houden. Maar ik zou dus zeker iets van me laten horen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:49 schreef David Letterman het volgende:
Je bent net exen van elkaar, en zij is over een paar dagen jarig...wat stuur je haar dan (kaart, cadeau, bloemen) of stuur je helemaal niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |