abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31148596
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef nikk het volgende:

[..]

De tas is expres achtergelaten...
Een expres achtergelaten tas is nog steeds een achtergelaten tas.
quote:
Ik moet er niet aan denken dat iedereen de vrijheid krijgt tassen te dumpen
Ik moet er niet aan denken dat het verboden is om tassen neer te zetten waar ik wil.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_31148640
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:51 schreef Salvad0R het volgende:

Yildiz heeft zijn eigen persoon opgeofferd in de naam van vrijheid. Zeker een held in mijn ogen .

Hij wilde een grap uithalen en is nu de lul omdat hij er niet bij stil stond dat het uit de hand kon lopen. Yildiz wil helemaal geen martelaar of held zijn. Hij loopt nu al te miepen dat hij aan vitaminegebrek lijdt en op een dieptepunt zit qua gewicht en een psyhcologische breakdown nabij is
pi_31148790
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:57 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Een expres achtergelaten tas is nog steeds een achtergelaten tas.
En een dreigbrief is ook maar een brief...
quote:
Ik moet er niet aan denken dat het verboden is om tassen neer te zetten waar ik wil.
Dat is niet verboden, en dat zal ook nooit verboden worden.

Alleen expres een tas achterlaten op een station is niet toegestaan. Sowieso is dit een onzinnige discussie. Dit is net alsof ik met iemand aan het praten ben die van mening is dat je BRAND!!! moet kunnen roepen in een volle zaal simpelweg omdat er een vrijheid van meningsuiting is.
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:12:50 #29
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31148971
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef nikk het volgende:

Alleen expres een tas achterlaten op een station is niet toegestaan. Sowieso is dit een onzinnige discussie. Dit is net alsof ik met iemand aan het praten ben die van mening is dat je BRAND!!! moet kunnen roepen in een volle zaal simpelweg omdat er een vrijheid van meningsuiting is.
onzin. Alleen als de hele zaal in paniek zou schieten als iemand in een ludieke actie van zijn stoel opstaat omdat hij misschien wel eens brand zou kunnen gaan roepen, dan was de vergelijking misschien terecht geweest.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_31148978
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:00 schreef nikk het volgende:

[..]

Hij wilde een grap uithalen en is nu de lul omdat hij er niet bij stil stond dat het uit de hand kon lopen. Yildiz wil helemaal geen martelaar of held zijn. Hij loopt nu al te miepen dat hij aan vitaminegebrek lijdt en op een dieptepunt zit qua gewicht en een psyhcologische breakdown nabij is
Het gaat niet om dat ie een held wilde zijn, het is gewoon dat hij voor zichzelf, over 10 jaar kan zeggen van, dat deed ik toch maar ff mooi . Stel IDplicht/preventieffouilleren/preventief oorlogvoeren-Kneuzen .
Yildiz had zijn actie vanuit verschillende kaders kunnen bekijken, om tot de conclusie te komen dat het gewoon niet okay is om nepbommen te planten.
Desalniettemin was zijn motivatie om het te doen niet verkeerd.
pi_31149068
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:12 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

onzin. Alleen als de hele zaal in paniek zou schieten als iemand in een ludieke actie van zijn stoel opstaat omdat hij misschien wel eens brand zou kunnen gaan roepen, dan was de vergelijking misschien terecht geweest.
En als Yildiz gewoon zijn tas vergeten was, zou er nu ook niets aan de hand geweest zijn. Dat is de correcte vergelijking met een scheet laten in een volle zaal.
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:17:51 #32
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31149104
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:13 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het gaat niet om dat ie een held wilde zijn, het is gewoon dat hij voor zichzelf, over 10 jaar kan zeggen van, dat deed ik toch maar ff mooi . Stel IDplicht/preventieffouilleren/preventief oorlogvoeren-Kneuzen .
Yildiz had zijn actie vanuit verschillende kaders kunnen bekijken, om tot de conclusie te komen dat het gewoon niet okay is om nepbommen te planten.
Desalniettemin was zijn motivatie om het te doen niet verkeerd.
waarom blijft iedereen toch aanhalen dat het een nepbom was? Hij heeft helemaal geen nepbom gepland. Hij heeft een onschuldige tas neergezet, weliswaar met de bedoeling dat in het huidige parnoide klimaat zo'n tas kon worden aangemerkt als bomgevaarlijk, maar hij heeft nergens de suggestie gewekt dat het een bom betrof en ook nergens de suggestie gewekt dat het een bedreiging zou kunnen zijn.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_31149205
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:17 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

waarom blijft iedereen toch aanhalen dat het een nepbom was? Hij heeft helemaal geen nepbom gepland. Hij heeft een onschuldige tas neergezet, weliswaar met de bedoeling dat in het huidige parnoide klimaat zo'n tas kon worden aangemerkt als bomgevaarlijk, maar hij heeft nergens de suggestie gewekt dat het een bom betrof en ook nergens de suggestie gewekt dat het een bedreiging zou kunnen zijn.
Je geeft het zelf al aan: "weliswaar met de bedoeling dat in het huidige parnoide klimaat zo'n tas kon worden aangemerkt als bomgevaarlijk"
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:27:07 #34
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31149349
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:21 schreef nikk het volgende:

[..]

Je geeft het zelf al aan: "weliswaar met de bedoeling dat in het huidige parnoide klimaat zo'n tas kon worden aangemerkt als bomgevaarlijk"
jup. die mogelijkheid heeft hij ook opgenoemd in de brief. Maar het was niet zijn doel om paniek te veroorzaken.
pi_31149480
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:17 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Onschuldige sporttas, sporttas met nepbom, sporttas met spijkerbom.... Denk dat de explosievenopruimingsdienst in hun praktijkwerkveld geen onderscheid maakt hoor...
Niet dat de EOD erbij was gehaald, het was probably een zwareshag rokende fucker met een geel hesje... maar dan nog... Hij wilde juist dat die tas over zou komen als een bedreiging, zodat mensen er aandacht aan zouden besteden .
pi_31149492
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

jup. die mogelijkheid heeft hij ook opgenoemd in de brief. Maar het was niet zijn doel om paniek te veroorzaken.
En dat maakt dus, helaas voor hem, niet uit. Let wel, voor de aanklacht maakt het wel uit natuurlijk.
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:43:05 #37
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31149791
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Onschuldige sporttas, sporttas met nepbom, sporttas met spijkerbom.... Denk dat de explosievenopruimingsdienst in hun praktijkwerkveld geen onderscheid maakt hoor...
Niet dat de EOD erbij was gehaald, het was probably een zwareshag rokende fucker met een geel hesje... maar dan nog... Hij wilde juist dat die tas over zou komen als een bedreiging, zodat mensen er aandacht aan zouden besteden .
Yildiz:
quote:
Mijn bedoeling is verder om geen argwaan te trekken, geen allah of andere islamitische danwel arabische teksten roepen, en geen bommeldingen maken, gezien dat wel (begrijpelijk) illegaal is.
Tenminste, bommelding dan.
en
[11-SEPT-2005] Tassendump, de nabeschouwing
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef Realzm het volgende:
Heb je er geen tikkend klokje in geplaatst?

Neen, dan lijkt het van buiten al op een bom, dat is in het geheel niet mijn bedoeling.
Het moet wel op een verloren tas lijken, vond ik.
pi_31150446
Okay dan is dat duidelijk .
pi_31150751
Nee, niet opsluiten.
Dat zo'n tas als potentieel bomdragend wordt gequalificeerd zegt veel meer over degene die 'm vindt, dan over de man die m heeft achtergelaten. Voor hetzelfde geld wordt zo'n tas (zoals het hoort) naar "gevonden voorwerpen" gebracht.
pi_31153056
Opsluiten, aandachtsgeile stakker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')