preciesquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:38 schreef saaw het volgende:
en jij bent gewoon gefrustreerd dus tief op
goed planquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:42 schreef P8 het volgende:
[..]
precies![]()
maar om het topic leuker te maken is het misschien leuk je leeftijd erbij te zetten?
of de leeftijd van je ontmaagding?
er zijn dildo's hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:46 schreef saaw het volgende:
[..]
maar meestal niet anaal ontmaagd
en nou ontopic
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:48 schreef twetwe het volgende:
16 en nog maagd
volgens mij is de defenitie van maagd toch 'nog niet geneukt hebben?' anders moet ik me voorgaande post aanpassenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Wat is jouw definitie van maagd?
Wanneer je nog nooit gepenetreerd bent door een penis?
(ook wanneer je fellatiotechniek beter is dan die van Mevr. P. Hilton en je sneller trekt dan Lucky Luke?)
(cunnilingus nr. 1 in je ochtend top 10 staat maar je maagdenvlies daar niet onder te lijden heeft gehad?)
Wist je trouwens dat Sneeuwwitje nog maagd was? De schade was beperkt gebleven tot deukjes.
of je geneukt hebt of nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
(ook wanneer je fellatiotechniek beter is dan die van Mevr. P. Hilton en je sneller trekt dan Lucky Luke?)
(cunnilingus nr. 1 in je ochtend top 10 staat maar je maagdenvlies daar niet onder te lijden heeft gehad?)
Wist je trouwens dat Sneeuwwitje nog maagd was? De schade was beperkt gebleven tot deukjes.
de algemene definitie van "maagd" is iemand die nog nooit gepenetreerd is door een penisquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
2QT2BSTR8 staat in dit geval voor 'Too cute to be straight'quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:00 schreef P8 het volgende:
[..]
de algemene definitie van "maagd" is iemand die nog nooit gepenetreerd is door een penis![]()
en je nickjezus
![]()
dat lijkt een breezernaam voor 14/15 jarige jongetjes, maar je profiel zegt dat je een vrouw bent en je post geeft aan dat je iig 17 á 18 bent geweest![]()
dat moet een kloon zijn
quote:
zover was ik ook al.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2QT2BSTR8 staat in dit geval voor 'Too cute to be straight'.
leuk cadeauquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:10 schreef DaMook het volgende:
Nope was op mijn 16e verjaardag dat ik ontmaagd werd
Flauwquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:12 schreef mvdejong het volgende:
47, man, nog steeds (en ik denk dat daar nou nog veranding in gaat komen).
ik kreeg op mijn 14de verjaardag iets voorgeschoteldquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:10 schreef DaMook het volgende:
Nope was op mijn 16e verjaardag dat ik ontmaagd werd
Ja hequote:
Ik bedoelde dus dat ik nog steeds maagd ben.quote:
surequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef alsem het volgende:
op mijn 15e met een fotomodel van 18
Je bent al 3 jaar maagd?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja al 3 jaar maagd. ( 15 nu 18 )
Geen seks voor het huwelijk behalve met de ogen dicht dat telt niet
*In profiel kijkt naar aanleiding van naam...quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:44 schreef Botje96 het volgende:
Niet meer sinds gisteren
*aantekening maaktquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef P8 het volgende:
[..]
zover was ik ook al.
het had niet veel gescheeld of ik was een echte breezahboy geweest nu. Ik ken al die shit. Ik zat vroeger op TMF met namen als 2hot4U![]()
![]()
Ik vind gewoon dat je duidelijk moet zijn wanneer je deze vraag stelt en beter aangeven wat jij er onder verstaat.quote:
Lieverd, zoals ik de TS ook al uitlegde, wanneer je anaal gepenetreerd en meisje bent, ben je technisch gezien nog maagd en jij kan moeilijk voor de TS antwoorden daar hij er misschien een andere definitie op na houdt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:00 schreef P8 het volgende:
[..]
de algemene definitie van "maagd" is iemand die nog nooit gepenetreerd is door een penis![]()
en je nickjezus
![]()
dat lijkt een breezernaam voor 14/15 jarige jongetjes, maar je profiel zegt dat je een vrouw bent en je post geeft aan dat je iig 17 á 18 bent geweest![]()
dat moet een kloon zijn
ok, true. Maar wanneer ben je dan ontmaagd als je lesbisch bent? Of blijf je dan eeuwig maagd (er van uitgaand dat je nooit in contact komt met een penisquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:05 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Lieverd, zoals ik de TS ook al uitlegde, wanneer je anaal gepenetreerd en meisje bent, ben je technisch gezien nog maagd en jij kan moeilijk voor de TS antwoorden daar hij er misschien een andere definitie op na houdt.
Zie al die 15 jarige ontmaagdingen, zit ik toch nog goed met mijn 2 jaar blijven zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:09 schreef P8 het volgende:
[..]
ok, true. Maar wanneer ben je dan ontmaagd als je lesbisch bent? Of blijf je dan eeuwig maagd (er van uitgaand dat je nooit in contact komt met een penis)
en ik vind jou ook lief![]()
Dusquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:36 schreef SneakyNeaky het volgende:
[..]
*In profiel kijkt naar aanleiding van naam...
Geboortedatum 1980 enzo![]()
OT: nee.
24 jaar oud, ontmaagd op je 19e en je zit nu in dit subforum. Dubieus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef Metro2005 het volgende:
nee, ben 24
Ben geen maagd meer sinds 19e (jaja, laat i know)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:09 schreef P8 het volgende:
[..]
ok, true. Maar wanneer ben je dan ontmaagd als je lesbisch bent? Of blijf je dan eeuwig maagd (er van uitgaand dat je nooit in contact komt met een penis)
en ik vind jou ook lief![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef P8 het volgende:
[..]
zover was ik ook al.
het had niet veel gescheeld of ik was een echte breezahboy geweest nu. Ik ken al die shit. Ik zat vroeger op TMF met namen als 2hot4U![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |